Dymetadrine Xtreme igen


Sark
 Share

Recommended Posts

ja efedrin produkt er et godt TILSKUD til en god diæt og masser af motion hvis man ønsker at tabe sig. Jeg er selv lige startet med det igen i går.

Det vil øge din forbrænding, sænke din appetit og give mere energi. Start med en tab om dagen og øg så langsom op til 3 om dagen 1 time før måltider eller træning, dette kan du køre i ikke mere end to måneder. Nok du starter vil du være speeded up hele dagen med denne effect fortager sig efterhånden som kroppen vænner sig til det. Den fedtforbrændende effekt vedbliver dog.

Sørg for at drikke masser af vand da det virker vanddrivende og pas på ikke at tage dem for sent da du ellers ikke kan sove. Af bivirkninger er der hovedpine, specielt hvis du ikke får vand nok, hjertebanken, restløshed, rystende hænder og endelig hvilket er noget mange ikke tænker over kan det godt fucke lidt med din psyke.

Det er ikke et harmløst produkt, men hvis man tænker sig lidt om og bruger dem med fornuft kan det give gode resultater. Sørg dog for at få din træning og diæt iorden før du begynder at overveje ECA.

Efedrin er ulovligt herhjemme, så alle de steder som sælger det i DK overtræder loven så jeg vil ikke linke itl dem, men brug en søgemaskine så skal der nmok komme noget.

Link to comment
Share on other sites

Det er svært at sige, for det afhænger af mange ting. Hvad dine stats er, hvordan din kost var før i tiden etc. Pas på med ikke at tabe din for meget i løbet af kost for for så ryger der for meget muskelmasse med selvom efedrin skulle have en svag antikatabolsk effect. Et vægttab på omkring 500 gram per uge skulle vist være optimalt med hensyn til at miste mindst muligt muskelmasse. Jeg må dog inrømme at jeg ikke har så meget viden om vægttab da jeg har koncentreret mig om at bulke op i det meste af min træningskariere. Prøv at poste hvad du nolmalt spiser i løbet af en dag herinde, så skal der nok være nogle så kan give dig gode råd med hensyn til din diæt.    

hmmm jeg svarede vist ikke på dit spørgsmål, du vil formentlig smide et par kg vand lige i starten, men i løbet af et par uger vil du nok kunne se nogle resultater. Det afhænger selvfølgelig også af hvor meget du skal have smidt. Husk også ikke altid bare at kigge på vægten, men se også i spejlet om du kan se en forskel. Tag evt nogle billeder af dig selv, som du kan sammenligne med da det ofte er svært at huske hvordan man så ud før. Billederne kan også være god motivation hvis du er ved at køre surt i det, så kan du lige finde dem frem og se hvor meget fremskridt du har gjort og så er lysten tilbage :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ændret min kost meget for cirka 3 md siden tabte mig omkring 5 kilo, begyndte at løbe og styrketræne 5 pr uge. tabe lidt (men kunne se at min krop blev lidt ommøbleret), nu vil jeg gerne tabe lidt på brystet,maven og lår, sådan jeg kommer til at se trimmet ud.

Min stats er :

18 år gammel

185 cm

77 kg

Link to comment
Share on other sites

5 kg er sku godt, og du har har formentlig tabt dig noget mere en det da muskler jo vejer meget mere end fedt.

Der sker ikke noget ved at have det lidt sjovt nogle gange, men 2 gange i ugen er nok i overkanten hvis du vil fortsætte med at have gode resultater. Skift evt øllene ud med vin eller sprut, det feder knap så meget. Når jeg går i byen kan jeg faktisk sagtenst more mig selvom jeg ikke får mere end et par drinks eller noget rødvin sammen med et par efedriner, og så har man det MEGET bedre næste dag.

Men held og lykke med de sidste kg og så kan det være vi ses på stranden til sommer :sun:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tabte omkring de 20 kg ved at spise Dymetadrine Xtreme 3 gange daglig, altså 1 pille morgen (før skole) 1 pille en time før træning, og til sidst 1 pille efter træning (ca omkring sove tid)

Men samtidig kræver det at du skærer ned på fedtet du indtager pr dag, inklusiv skal motionere meget.

Jeg  plejede [da jeg skulle tabe mig] at motionere 1½ time 6 gange om ugen, og træne mave i en ½ time.

Dette virkede fint på mig…..J

Held og lykke  

[husk : når du har tabt dig, de antal ønskede kg, så kvit Dymetadrine Xtreme, eller skære ned på pillerne]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share