træning


Pumba
 Share

Recommended Posts

Jeg er lige begyndt at cutte her efter nytår, jeg har normalt styr på min kost men jeg er lidt i tvivl når det kommer til fedtforbrænding mht kost. Lige nu træner jeg styrketræning 4 gange i ugen af ca 1 time og stepper uafhængigt af det også 3-4 gange i ugen af ½ time. Hvordan skal jeg ligge mine måltiden omkring stepningen. Altså hvor lang tid skal der helt være fra jeg sidst har spist og til jeg stepper, og er det ok at snuppe en proteinshake bagefter. Jeg er interesseret i et langsomt vægttab med mindst mulig tab af muskelmasse.

Lige en anden ting, hvordan ser det ud med de 4 gange ½ time om ugen, skal jeg øge antallet af gange, eller evt tiden jeg stepper i?

Link to comment
Share on other sites

Det nytter ikke at være hverken tung i maven eller have lavt blodsukker. Min erfaring er at man skal spise et mindre kulhydratrigt måltid en lille time inden cardio træning. Jeg synes også at du skal indtage kulhydrat i stedet for protein efter steptræningen.

Hvs du gerne vil snige dig ned i vægt var det måske en ide at træne en smule kredsløbstræning (1/2 time) hver dag med høj intensitet, så holder du stofskiftet oppe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share