Bliver i også mistænkt


Guest Slettet 05102011
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY
Jeg arbejder på at den dag kommer - så snart som muligt :lol:...

Spis noget mad og træn træn TRÆN min dreng, så kommer den dag også til dig :lol:

Jeg synes da også det var ret "Fedt" de første gange man hørte det, fordi man kunne høre at folk virkelig synes der var sket noget.. Men det er vist bare en hurtig glædesrus man får der, for det er egentlig ikke særlig fedt at folk dicideret går og tror det..

Men det må de om, jeg kan jo ikke gøre for at de træner med en tændstik med en oliven i hver side :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har også oplevet at få diverse kommentarer ved forskellig slags sammenkomster, men så viser jeg dem min overarm og så tror de på mig :lol:

folk der ved man træner og ikke ser en så tit, plejer sku tit at sige, shit du er blevet stor tager du noget... og i virkeligheden er man ikke vokset en skid...

Træls at situationen bærer hen mod omvendt bevisbyrde.

Devito

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Hvis det er et stort problem for jer, kan i vel lige smide swupperen op på bordet, så folk kan se at der hvertfald ikke er nogle kvindelige hormoner der er ved at sparke ind dèr.

(dette skal frarådes hvis man er født pixi-size) :unsure:

Hmm.. Jeg kan vise løg, de er ihvertfald store nok :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det er noget vi alle kender. Min erfaring siger mig at allerede efter man har gainet de første 5-6 kg muskler begynder folk at blive mistænkelige B)

Tag det som en kompliment og start ikke på en diskussion, de personer der virkelig kender dig ved hvilket arbejde du har lagt i det og vil kunne bekræfte din historie over fra andre mistænksomme individer.

Link to comment
Share on other sites

De første par gange tog så jeg det næsten som et kompliment, men nu er jeg sku efterhånden træt at høre det. Var f.eks. til gammel elev fest i går og hørte en den af de beskyldninger. Min kommentar er dog oftest, at hvis de har en køn søster, så kan hun få lov til at mærke efter, om udstyret har same imponerende dimensioner, som sidst gang hun checkede. :xmas:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Prøver det også nogen gange, mange gange af folk som ikke kender en.

Hører også af og til det fra venner, dog er det ment i sjov.

Jeg tager det personligt som et kompliment, kan sgu ikke rigtig blive sur over det når jeg ved at jeg ikke har taget noget og når jeg også ved mine nærmeste også ved det.

Angående det der skete til din familie frokost tror jeg bare jeg havde konfornteret dem med det. Hvis de så ikke kunne komme med ordentlige svar så tror jeg godt at resten ved hvem det var der havde ret.

Tror mange gange det skyldes folks misundelse samt uvidenhed/fordomme plus dem som der måske har haft ringe resultater i et træningscenter.

Link to comment
Share on other sites

nu ved jeg self ikke hvordan tonen mm. har været men er i ikke glade for at jeres venner/familie bekymre sig for jer ? hvis de nu ikke ved så meget om doping og går er bange for i skader jer selv er det mest fornuftige så ikke at spørge ? skulle de bare være ligeglade eller begynde at snage i jeres ting ?

ang. fremmede der ikke kan klarer jeg fine resultater kan jeg godt forstå i bliver irriteret - men der er jo ikke andet at gøre end at ignorer dem :(

Link to comment
Share on other sites

Var idag til familie-komsammen.

Snakken faldt på min lillebror, og at grunden til hans manglende tilstedeværelse skyldtes, at han havde en aftale med én i styrkecentret.

Så lukkede en af mine onkler op for alle fordommene.

Jeg sagde ingenting, men nøjedes med nogen: "mmm"

Han havde åbenlyst ingen idé om, at jeg trænede, og senere fik jeg lige en kommentar om at jeg var blevet lidt småfed fra ham, der blevet støttet af min mor! :tongue:

Så en ganske almindelig trøje er alt, hvad jeg behøver for at undgå alle anklager. :)

Link to comment
Share on other sites

HOT DAMN!!! Du må da straks, som den gode samfundsborger jeg ved du er, melde ham til den nærmeste styrkeløftsklub!!!

Der er ingen i nærheden af Herning, og jeg tror ikke, der er den mindste chance for, at han gider.

Han har tabt sig næsten 8-9 kilo siden han startede i mili, men har ikke mistet styrke.

Dog er hans mål at tage det OG mere på (han var ved at blive lidt for uskarp i definitionen inden han røg ind), og så ser styrke kontra vægt ikke så godt ud længere.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Var idag til familie-komsammen.

Snakken faldt på min lillebror, og at grunden til hans manglende tilstedeværelse skyldtes, at han havde en aftale med én i styrkecentret.

Så lukkede en af mine onkler op for alle fordommene.

Jeg sagde ingenting, men nøjedes med nogen: "mmm"

Han havde åbenlyst ingen idé om, at jeg trænede, og senere fik jeg lige en kommentar om at jeg var blevet lidt småfed fra ham, der blevet støttet af min mor! :tongue:

Så en ganske almindelig trøje er alt, hvad jeg behøver for at undgå alle anklager. :)

Haha.. ;)

Nu er problemet at alle i min famillie ved at jeg træner, så jeg kan tydeligt se at de har travlt med nøje at studere mig hver gang jeg træder ind ad døren til famillie komsammen´er, lige for at se hvordan landet ligger siden de så mig sidst.. <_<

Anyway, din mor ved så heller ikke at du træner eller hvordan?..

Men en anden ting er så også at jeg synes det er ret tyndt at melde afbud til famillie frokost fordi man skal træne, det kan man altså gøre dagen efter, eller springe en dag over..

Link to comment
Share on other sites

Anyway, din mor ved så heller ikke at du træner eller hvordan?..
Jo jo, det er hun ganske klar over; jeg kan være ret fanatik til tider, og blive ret hysterisk med maden. ;)
Men en anden ting er så også at jeg synes det er ret tyndt at melde afbud til famillie frokost fordi man skal træne, det kan man altså gøre dagen efter, eller springe en dag over..

Helt enig, men sådan er han. Han siger, han har en aftale med én, og sådan en kan ikke brydes.

Han overnattede heller ikke det sted vi plejer juleaften, da han havde en aftale dagen efter. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Baggårdspumaen> Hold da op! :lol: Det sq noget være noget. Jeg får aldrig kommentarer og det er også helt begrundet, eftersom jeg har nogle meget tynde arme...er generelt ikke særligt stor...bare høj og så'en...indtil videre :devil: Men nu skal der sq ske noget! (Altså med hårdt arbejde osv, ikke med drugs).

Ps. Jeg synes at gå fra 102 til 80 er ret flot ;)

Link to comment
Share on other sites

Baggårdspumaen> Hold da op! :lol: Det sq noget være noget. Jeg får aldrig kommentarer og det er også helt begrundet, eftersom jeg har nogle meget tynde arme...er generelt ikke særligt stor...bare høj og så'en...indtil videre :devil: Men nu skal der sq ske noget! (Altså med hårdt arbejde osv, ikke med drugs).

Ps. Jeg synes at gå fra 102 til 80 er ret flot ;)

Takker :) har gjort det 2 gange men tager desværre kiloerne på igen :( men nu er det slut med det pjat :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share