Bliver i også mistænkt


Guest Slettet 05102011
 Share

Recommended Posts

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Haha.. Well okay, men forsøg at gøre det diskret.. For det er virkelig ikke en vinder ude i byen, det kan jeg forsikre dig for

Nu er det jo ikke alle der træner for at se smarte ud i byen, og ligeså tarvelig det er at gøre sig bredere end man er, ligeså tarveligt er det da at trække armene ind hvis man er bygget anderledes.

Bare min mening.

Link to comment
Share on other sites

Det bestemmer vi da heldigvis selv...
Jo jo, men det er jo mere acceptabelt for piger i byen.
Nu er det jo ikke alle der træner for at se smarte ud i byen, og ligeså tarvelig det er at gøre sig bredere end man er, ligeså tarveligt er det da at trække armene ind hvis man er bygget anderledes.

Bare min mening.

Spørgsmålet er bare, hvorfor mænd i i samme grad som piger må vise, hvad de har?

Link to comment
Share on other sites

SYntes det ser noget så latterligt ud, når folk render rundt i smarte stramme t-shirter og man kan se de nyder den" opmærksomhed" der er omkring det!  :thumb_down:

Jeg har tit noget tæt siddende tøj på og ser intet problem i at vise at jeg er veltrænet.

Problemet opstår, som du selv nævner, når folk svælger i selvforherligelse med en smart-ass attitude - det er latterligt grænsende til pinligt.

Pointen er : det er ikke tøjet der skaber manden.

Kim S

nej, der er skam intet i vejen med at have en stram t-shirt på - hvis det er pænt og passer til.

Men det er dybt latterligt, at se folk kravle i deres lillesøsters trøjer - alene af den grundat de er så kropssnære som mulige.

Ingen grund til at skjule at man er muskuløs, men der er squ helle ringen grund til at fremhæve det som nogen gør. Det er bare decideret latterligt.. i kender vel typen..

Link to comment
Share on other sites

Men det er dybt latterligt, at se folk kravle i deres lillesøsters trøjer - alene af den grundat de er så kropssnære som mulige.

Jo jo, det er da rigtigt.

Jeg tror faktisk, jeg i nærmere fremtid vil prøve at tage en trøje på i byen, der viser formerne, for at se, om jeg ikke kan få en kommentar. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Men det er dybt latterligt, at se folk kravle i deres lillesøsters trøjer - alene af den grundat de er så kropssnære som mulige.

Jo jo, det er da rigtigt.

Jeg tror faktisk, jeg i nærmere fremtid vil prøve at tage en trøje på i byen, der viser formerne, for at se, om jeg ikke kan få en kommentar. :tongue:

Ja, og lad være med at købe MOL t-shirten for stor næste gang.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Ja, og lad være med at købe MOL t-shirten for stor næste gang.

Haha... Folmand siger jeg bare skal tage nogen kilo på, så kan hans mor sy den ind, så den passer til mig. :tongue:

-Men en skam at MOL t-shirten er lavet, så man kan have en vom så stor som Kong Volmers røv, uden at det kan ses. :(

Link to comment
Share on other sites

Med hensyn til strækmærke debatten, så er jeg rørende enig med Thomas J: Der er "scars of war" og man kan med rette være stolt over dem! Alt andet er efter min mening noget kosmetisk homo gejl....Man træner ikke for at være lækker, men for at være massiv og stærk! :devil: (Sagde pinden :) )

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Med hensyn til strækmærke debatten, så er jeg rørende enig med Thomas J: Der er "scars of war" og man kan med rette være stolt over dem! Alt andet er efter min mening noget kosmetisk homo gejl....Man træner ikke for at være lækker, men for at være massiv og stærk! :devil: (Sagde pinden :) )

Rommel

Haha, scars of war :D Den må jeg huske næste gang jeg får en kommentar i badet, om katten nu har været efter mig igen :angry:

I kan også lige grine over mine...

post-5-1072828021.jpg

Edited by Nutellakrigeren
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Præcis Fistandantilus.. Hvis pigerne kan smide et par store patter direkte op i skalden på mig, kan jeg vel også i skalden på dem? :lol:

Anyway, de strækmærker i har synes jeg nu ikke ser specielt slemme ud.. Der er et ordentligt brød nede i mit center der har strækmærker under hver armhule både ved bryst og ved lats.. Og hans ligner dicideret et ar. Dvs at det ikke bare er røde mærker, men man kan se at huden virkelig har været "Strukket ud". Ligesom på kvinder der har været højgravide.

Anyway, Rommel jeg er slet ikke enig i dig.. I kan kalde mig discotekspumper alt det i vil osv, men jeg træner for et godt udseende, og ikke for at være et kæmpe prustende monster med 4 oldemorbrød fra guldbageren under armene og strækmærker over det hele :lol:

Nutellakrigeren <<< ærgelige strækmærker du har der :( Du ser ellers rimelig massiv ud!.. Kunne man måske få lov at se nogle poses? :)

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Præcis Fistandantilus.. Hvis pigerne kan smide et par store patter direkte op i skalden på mig, kan jeg vel også i skalden på dem? :lol:

Anyway, de strækmærker i har synes jeg nu ikke ser specielt slemme ud.. Der er et ordentligt brød nede i mit center der har strækmærker under hver armhule både ved bryst og ved lats.. Og hans ligner dicideret et ar. Dvs at det ikke bare er røde mærker, men man kan se at huden virkelig har været "Strukket ud". Ligesom på kvinder der har været højgravide.

Anyway, Rommel jeg er slet ikke enig i dig.. I kan kalde mig discotekspumper alt det i vil osv, men jeg træner for et godt udseende, og ikke for at være et kæmpe prustende monster med 4 oldemorbrød fra guldbageren under armene og strækmærker over det hele :lol:

Nutellakrigeren <<< ærgelige strækmærker du har der :( Du ser ellers rimelig massiv ud!.. Kunne man måske få lov at se nogle poses? :)

Jeg elsker dig PlayboY! :tongue:

HA! Du er sq den første der har kaldt mig massiv :o :blink::devil:

Tror lige jeg venter lidt med nogen poses osv.. har kun mit webcam til at ta' billeder med - og det er sq ik lige det bedst :unsure:

Har kun trænet i 9 mdr, og mit bænk ligger på 80 kg (vejer selv ca 75)..

Men jeg har et billede fra november (mener jeg det er) Kan jeg lige poste - så kan i selv se hvor 'massiv' jeg er :lol:

post-5-1072877857.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg får røde mærker på skuldrene af calfraise maskinen hvor man står op, fordi der ligger så meget vægt på skuldrene at sømmen på min t-shirt laver mærker. Sådan tror jeg da det hænger sammen. :unsure:

De går væk efter nogle dage og er bestemt ikke strækmærker.

Nej, dem har jeg også tit. Jeg tror bare det er blodsprængninger. Dem kan jeg også få ved bare at have en tung taske på ryggen.

Jeg kan slet ikke forstå, de er så røde dem i har. :unsure: Dem jeg har ligner nærmest bare et gammelt ar, og er ikke særligt tydelige (men de er også ved at være nogle år gamle).

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hah, det skete faktisk for mig idag for første gang nogensinde på trods af jeg havde en stor trøje på. Gutten (som er en surf kammi der ikke har set mig i 4 måneder) startede med at sige "er du begyndte at træne, gå i fitness eller noget?". I starten skød jeg bare spørgsmålet hen med en bemærking, "naahh det er nok bare trøjen der får det til at se sådan ud". Senere blev han så ved og konkludere tilsidst at jeg måtte være på anabolske steroider. Jeg måtte så forklare at jeg blot trænede meget og spiste meget, og det ikke alt sammen var muskelmasse, der var også røget lidt fedt med. Jeg tror jeg fik ham overbevist tilsidst :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan slet ikke forstå, de er så røde dem i har.  Dem jeg har ligner nærmest bare et gammelt ar, og er ikke særligt tydelige (men de er også ved at være nogle år gamle).

Nye "battle-scars" er ofte røde i farven, de bliver blegere med tiden og generelt mindre synlige hvis man tager sol.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Kom lige i tanke om denne tråd.

Jeg var til familiefest igen i fredags, da min bedste fyldte 95, og sad igen i nærheden af min onkel med fordommene.

MEGA belastene at høre på!

Men det var ikke det eneste. Præcis som sidste gang, begyndte han at køre på, hvor tyk og fed jeg er!

Han spurgte til hvordan det gik mig, men fik hele tiden presset nogen: "det var bedre til dig, at tage cyklen end bussen" ind.

Min moster Lilly sagde til ham, at man godt kunne se, jeg havde tabt mig, hvilket jeg jo også har, men han sagde, jeg var lige så tyk som sidst!

Det virker lidt syret, for jeg tænker normalt ikke på mig selv som fed, selvom min mor nogengange siger det også. Jeg ved dog det er mest i sjov med hende.

Det sjove er dog også, at det var de præcis samme fede-jokes, jeg blev udsat for af mine kollegaer, da jeg kom tilbage til mit gamle arbejde i sommers!

Skal man så trække i stramme t-shirts til familiefester og på arbejdet? -Det er nok ikke en god idé, for så er det vel først, de begynder?

En anden ting er så, at jeg var i byen i sammen med mine kolleger i lørdags, og der kom så nogen af vennerne fra centret forbi og satte sig.

De er større end mig, og vejer nok 100.

Men det endte selvfølgelig med, at de skulle side og forsvare deres kroplige resultater, og sidde og svare på uddybende spørgsmål om hvorfor de ville være så store.

HVAD ER DET, DER STIKKER "ALMINDELIGE" MENNESKER?

Hvorfor KAN de ikke bare være pisse ligeglade?

Link to comment
Share on other sites

Så lige dette godt topic.

Men vil lige ind på strækmærker.

Er der nogen måder at få strækmærker væk??

Jeg har nogen ca. 4-5 "battle-scars" :w00t: på min ryg. Jeg har kun trænet i ca. 4 uger, men har stadig haft de strækmærker i omkring 7 månedere eller sådan noget. Nogen gange er de mere synlige end andre gange. Men sol dækker strækmærkerne rimlig godt. Men det kunne være godt hvis man kunne få dem væk.

Link to comment
Share on other sites

Kom lige i tanke om denne tråd.

Jeg var til familiefest igen i fredags, da min bedste fyldte 95, og sad igen i nærheden af min onkel med fordommene.

MEGA belastene at høre på!

Hvis det kun er din onkel, så prøv at spørge ham, hvorfor han er blevet sådan en sur, bitter mand? ;)
Det sjove er dog også, at det var de præcis samme fede-jokes, jeg blev udsat for af mine kollegaer, da jeg kom tilbage til mit gamle arbejde i sommers!
Kender ikke omgangstonen på din arbejdsplads, men mon ikke det bare var fis og ballade? Det er ikke altid folk tænker sig lige godt om, når de laver sjov. Selv om man bliver såret, er det ikke altid ment så hårdt. Så må man sluge kamelen, eller melde ud med det samme, at man ikke synes det er særligt sjovt.

Hvis problemet er, at du er muskuløs, men ser tyk ud i de løse trøjer, er det så ikke bare et spørgsmål om at flexe lidt biceps? ;)

En anden ting er så, at jeg var i byen i sammen med mine kolleger i lørdags, og der kom så nogen af vennerne fra centret forbi og satte sig.

De er større end mig, og vejer nok 100.

Men det endte selvfølgelig med, at de skulle side og forsvare deres kroplige resultater, og sidde og svare på uddybende spørgsmål om hvorfor de ville være så store.

HVAD ER DET, DER STIKKER "ALMINDELIGE" MENNESKER?

Hvorfor KAN de ikke bare være pisse ligeglade?

Måske er det reel interesse, ligesom nogle kan undre sig over, hvorfor man gider læse humaniora, samle på frimærker, eller gå til curling.

Eller også er det bare misundelsens grimme ansigt. Hvis nogen spørger mig, hvorfor jeg gerne vil være stor, får de ganske enkelt svaret: Fordi det ser godt ud, og er sundt at være veltrænet, og så stiller jeg dem et modspørgsmål. Hvis de har en stor bil, kan jeg finde på at spørge, hvorfor de har købt en Passat, når familien kan være i en Yaris? Og hvorfor de har en villa, når deres boligbehov kan dækkes af en 2 værelses? Netop, fordi det simpelthen bare er federe at være udtryk for noget andet end almindelig dansk middelmådighed. Jantelov er en grim ting.

Note, jeg er absolut ikke veltrænet, men jeg oplever allerede problemet, næsten inden jeg overhovedet har løftet min første vægtstang. Bare jeg fortæller folk, at jeg vil starte med vægttræning, spørger de, om det nu også er nødvendigt. Hvis folk ikke vil støtte mig: Pas dog jer selv, og gå hjem og vug...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har trænet i mange år efterhånden og har hørt alt sammen mange gange.

Men har aldrig gidet at hidse mig op , folk er simpelthen uvidende.

Jeg er tit blevet spurgt om hvad jeg tog :blink: , selv om at man så fortæller at man ikke tager noget men har trænet et langt liv, tænker de stadig deres.

Efter at have trænet et sted hvor ca. 80 % tog test. eller lign. er jeg blevet rimelig god til at "spotte" test. bruger.

Synes tit der er meget stor forskel på alm. trænede og folk der dyrkere anaboler.

Link to comment
Share on other sites

Hvis folk fornærmer en på den måde, er det vel bare at give dem igen med egen mønt?

Jeg er ganske diplomatisk og tilbageholdende normalt. Men hvis man fokuserer på det uacceptable i deres adfærd (pli etc..) så kan man relativt hurtigt pille pågældende fra hinanden.

Det er bare et spørgsmål om at stille sokratiske spørgsmål og med sin tone vise dem lige præcis hvad man mener om pågældende. Evt. invitere dem med ned til en gang 10 x 3 dødløft træning ;)

Ingen grund til at respektere mennesker der bliver ved med at opføre sig på den måde. Hvad entet de er familie eller ej.

Link to comment
Share on other sites

De er større end mig, og vejer nok 100.

Men det endte selvfølgelig med, at de skulle side og forsvare deres kroplige resultater, og sidde og svare på uddybende spørgsmål om hvorfor de ville være så store.

HVAD ER DET, DER STIKKER "ALMINDELIGE" MENNESKER?

Hvorfor KAN de ikke bare være pisse ligeglade?

Måske fordi body building har et instinktivt unaturligt aspekt (forfængelighed, tilegnelse af muskelmasse uden funktionelt formål, overkompensation af mangel på selvværd)?

Jeg kan godt forstå "almindelige mennesker". Men derfor skal man da ha pli alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share