Thomas J - 2004


Thomas J
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Den kommer ganske givet til at fylde en bondegård, da min makker enten vil lave den til DVD eller SVCD, men hvis jeg kan finde et sted hvor jeg kan uploade den, og hvor der er plads nok, så bliver den da tilgængelig for alle.

Om ikke andet så kan vi da smide det op som der er plads til.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Det ser sku godt ud med de rows! Stilen er sku god selvom at vægten er høj.

Er dog ikke så imponeret over bænken. Jeg kører da 12 gentagelser med 3 skiver på hver side i min video. ;)

Den kommer ganske givet til at fylde en bondegård, da min makker enten vil lave den til DVD eller SVCD, men hvis jeg kan finde et sted hvor jeg kan uploade den, og hvor der er plads nok, så bliver den da tilgængelig for alle.

Om ikke andet så kan vi da smide det op som der er plads til.

Hvis I nu laver den om til DivX og komprimerer den til 320x240 så forbiver kvaliteten OK og størrelsen af filen bliver reduceret kraftigt.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hej pind! :tongue:

Ser jo fint ud med de rows, og bænken også.. Fuck du har en kort vandring i bænk :blink:

Jeg vil også have så kort vandring! :D

Btw nasty center du går i, hvor man kan lave dumbells på 100kg :devil:

Det ser vildt nice ud med jeres frivægtsafdeling.. Er det i frederecia i har så nice et center?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Lækkert med nogle videoer! De 130kg flyver jo nærmest rundt i lokalet, så meget fart er der på dem!? :blink:

Der er noget jeg godt kunne tænke mig at høre. Hvor bredt er dit greb i bænkpres? Grunden til jeg spørger er at du har ca. samme højde som mig. Er der ikke noget med det max tilladte greb er med pegefingerne rundt om ringene på stangen?

Link to comment
Share on other sites

Er dog ikke så imponeret over bænken. Jeg kører da 12 gentagelser med 3 skiver på hver side i min video
Hehe...mon ikke jeg kunne klare 12 gentagelser med 130 kg i bænkpres hvis jeg ville :D

Men der er jo ingen grund til at overdrive det ;)

Hvis I nu laver den om til DivX og komprimerer den til 320x240 så forbiver kvaliteten OK og størrelsen af filen bliver reduceret kraftigt.

Jeg er ikke rigtigt inde i alle de der format-konverteringer, men jeg snakker lige med min makker om det.

Nasty DB Rows Thomas, og det ser jo ud som småkager!
De føltes nu ikke som småkager :D
Det ser vildt nice ud med jeres frivægtsafdeling.. Er det i frederecia i har så nice et center?

Yep, det er i Fredericia ;)

Der er noget jeg godt kunne tænke mig at høre. Hvor bredt er dit greb i bænkpres?

Jeg holder normalt maksimal lovlig bredde, som ganske rigtigt er pegefinger på ringen på en rigtig styrkeløfterstang. Det svarer vist så vidt jeg husker til 81 cm mellem pegefingrene. I klippet holder jeg vist et par fingre bredere.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Er det Kurt Thyboe du har til at kommentere dine 100 kgs rows? (Som er ret Nasty)

Hahaha....ja, hvordan vidste du det. Nej, det er min makker. I daglig tale hvalen :D

Jeg hedder iøvrigt farmer fordi jeg altid holdte farmer walk konkurrence søndag eftermiddag i det gamle center. Det var sgu så hyggeligt :D

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke rigtigt inde i alle de der format-konverteringer, men jeg snakker lige med min makker om det.

Prøvede lige at konvertere filmen med 100 kg DB rows. Den fylder 16,8 Mb og jeg fik den til at fylde 5,05 Mb (Divx 320x240). Kvaliteten er stadig rimelig god. Det kan formodentlig gøres endnu bedre, da dette bare var et hurtigt forsøg.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Så kom det sidste i kassen idag. Jeg er godt nok også ved at være noget nedkørt. Min makker og jeg holder pause frem til næste fredag, så vi kan komme os lidt.

Har ikke kørt dips i længe, så jeg skulle lige prøve og se hvor stærk jeg er i øvelsen. Det kunne jo være sjovt at være med i dips konkurrencen her på MOL. Men jeg er tilsyneladende ikke stærk nok endnu. Jeg fik en single med 45 kg ekstra, og missede på 60 kg ekstra. De 45 kg var ellers nemme nok. Der var mindst til 3-4 reps. Mht. ROM, så var jeg under parralel ifølge min makker.

Fik iøvrigt en mindre overbelastning af tricepssenen i dumbell triceps extensions. Den gjorde sjovt nok ikke ondt i dips, men den er noget øm lige nu. Så den har nok også godt af nogle dage fri.

FREDAG DEN 2/4-2004

Close grip bænkpres

2 sæt x 8 reps med 50 kg

1 sæt x 5 reps med 80 kg

1 sæt x 2 reps med 110 kg

1 sæt x 6 reps med 120 kg

Incline cable flyes

1 sæt x 10 reps med 20 kg

1 sæt x 10 reps med 25 kg

1 sæt x 10 reps med 30 kg

1 sæt x 5 reps med 40 kg

Rumænsk dødløft

1 sæt x 6 reps med 50 kg

1 sæt x 6 reps med 90 kg

1 sæt x 6 reps med 120 kg

DE - dødløft

5 singles med 160 kg

Lying dumbell triceps extensions

1 sæt x 12 reps med 18 kg håndvægte

2 sæt x 10 reps med 24 kg håndvægte

2 sæt x 6 reps med 28 kg håndvægte

Triceps pushdowns

2 sæt x 20 reps med 20 kg

Weighted dips

1 single med kropsvægt

1 single med kropsvægt + 15 kg

1 single med kropsvægt + 30 kg

1 single med kropsvægt + 45 kg

1 single med kropsvægt + 60 kg *MISS*

Hammer barbell curls

2 sæt x 6 reps med 50 kg

1 sæt x 10 reps med 40 kg

Cable one-arm preacher curls

1 sæt x 8 reps med 25 kg

1 sæt x 8 reps med 30 kg

1 sæt x 10 reps med 35 kg

Overhead two-arm cable curls

4 sæt x 15 reps med 15 kg

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Host host dybde i benpress host

Mine sørgelige knæ kan ikke tåle at jeg går ret meget dybere. Men nu var der jo også 500 kg på, og så kan man godt være tilbøjelig til at "cut it short" :D

Uanset hvad, så virkede det, for mine lår var sindssygt ømme dagen efter. Hacksquat skal nok også have noget af æren ;)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share