Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

Lige en hurtig 5 min. update...:

Lørdag, søndag, mandag og idag: ik en ski' :wink: Har knoklet røven ud af bukserne for at få råd til det nye pulsur, racer, og vintertøj. Og det har heldigvis givet pote...jeg har ihvertfald købt Polar S725...super lækkert, vejer ik så meget som S520...men lige så stort, dvs. det så kun mindre ud på billedet :smile: Mine forældre har desuden forbarmet sig over mig og vil finansiere min dyre hobby...så fra imorgen kan jeg træne igen :w00t: Lige nu venter jeg på at blive kontaktet af cykelhandleren ang. raceren i str. 52...det er åbentbart ik en størrelse som de hurtigt kan finde frem :blink: nå, men...what the f*ck..nu har jeg pengene...Jeg æææælsker mine forældre :wub:

Jeg skal på arbejde lige om snart, men vil altså genoptage træningen fra imorgen. Fremover vil jeg følge et træningsprogram som jeg selv har lavet...håber jeg kan holde til det :tongue:

Go' dag :bigsmile:

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ARggh - du kan godt glemme at stille op til spinning med det ur!!!

Jeg vil blive så misundelig at jeg slet ikke kan køre ordentligt :blink:

Imorgen onsdag er der special "Christmas Challenge" kl. 1615 - de stiller et par spinning cykler op med watt-måler på... bliver sjovt.. man skulle nok ikke have squattet idag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

jeg har ihvertfald købt Polar S725...super lækkert, vejer ik så meget som S520...men lige så stort,

Hvis det er vægten på pulsuret, der er afgørende, så går det sgu galt... :smile: (jeg kunne ikke dy mig).

TILLYKKE (med ur-indkøbet)

Og held og lykke med cyklen. Så er der ingen undskyldning for ikke at træne røven ud af bukserne. (og nu har du jo heller ikke råd til at gå i byen længere :smile: )

Se så løser det hele sig selv....

HEJ

Link to comment
Share on other sites

Så indgår der vel også en masse styrketræning med frie vægte, ikke?  :4smartass:

Lyder til du har valgt/opdraget dine forældre godt  :laugh:

Styrketræning, jo s’føli’ :4smartass: …men mest med maskiner, dem er jeg gladest for lige pt. :bigsmile:

Og ja, mine forældre…de er ok, men husk nu lige: jeg bad ikke om at blive født :bigsmile:

ARggh - du kan godt glemme at stille op til spinning med det ur!!!

Jeg vil blive så misundelig at jeg slet ikke kan køre ordentligt  :blink:

Imorgen onsdag er der special "Christmas Challenge" kl. 1615 - de stiller et par spinning cykler op med watt-måler på... bliver sjovt.. man skulle nok ikke have squattet idag  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hæ, Spock…uret vil klæde dig :innocent: ...billede vedlagt :bigsmile:

Og mht. i morgen…jeg har ikke billet til den der time :cry: , for man kunne jo ikke booke over nettet…tror jeg skal holde mig laaangt væk fra Parken i morgen for ikke at blive syg af misundelse….Men måske jeg skulle komme og se på :blink:

Og for resten…"Christmas Challenge"…som han nævnte: nok mest Christmas Challenge… :w00t: ...Go’ tur :tongue::wink: (Ville ønske jeg ku være der)

post-3826-1103061463_thumb.jpg

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

jeg har ihvertfald købt Polar S725...super lækkert, vejer ik så meget som S520...men lige så stort,

Hvis det er vægten på pulsuret, der er afgørende, så går det sgu galt... :smile: (jeg kunne ikke dy mig).

TILLYKKE (med ur-indkøbet)

Og held og lykke med cyklen. Så er der ingen undskyldning for ikke at træne røven ud af bukserne. (og nu har du jo heller ikke råd til at gå i byen længere :smile: )

Se så løser det hele sig selv....

HEJ

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, alle problemer har en løsning heldigvis…og ang. det med at gå i byen: det kan man jo stadig gøre selvom man er fattig og luset; mig og mine venners motto: Min lomme er din lomme… især når min er tom ;)

Men cykles, det skal der lige meget hvad…tror kun jeg vil droppe det hvis der bliver snestorm el. lign. en dag. Nå, men jeg får raceren på fredag – det har cykelhandleren i hvert fald lovet :bigsmile: En "Vision" til 5900,- incl. skærme, flaskeholdere og lås. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Er du VIMMER en klods :laugh:

Dit håndled er måske heller ikke verdens største, men jeg håber da ikke det er lige så voldsomt (og tungt) som det ser ud :wink:

Og ja, mine forældre…de er ok, men husk nu lige: jeg bad ikke om at blive født

Men du er vel glad for at dine forældre besluttede at få dig :bigsmile:

Man siger jo ofte at hvis man vil til tops indenfor eliteidræt på verdensplan, så skal man vælge sine forældre med omhu :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Sådan skal træningen se ud fremover…Bliver spændende at se hvad jeg dur til, dropper dog helt klart den der klamme atkins-agtige-diæt :crazy: med alt for få kulhydrater…det er noget af det værste jeg har prøvet, men ret ærgerligt, for man taber sig sgu. (nok også fordi man ik spiser meget i sidste ende).

2-ugers program:

Lørdag (I): Cykling 4 timer el. Spinning 2 timer + Cykling 2 timer

Søndag (I): Cykling 4 timer el. Spinning 2 timer + Cykling 2 timer

Mandag (I): Styrketræning + Spinning 2 timer

Tirsdag (I): Cykling 2-3 timer

Onsdag (I): Styrketræning + Spinning 2 timer

Torsdag (I): Cykling 2-3 timer

Fredag (I): Styrketræning + Spinning 2 timer

Lørdag (II): Fri

Søndag (II): Cykling 4-5 timer el. Spinning 2 timer + Cykling 2 timer

Mandag (II): Cykling 4-5 timer el. Spinning 2 timer + Cykling 2 timer

Tirsdag (II): Styrketræning + Cykling 1-2 timer

Onsdag (II): Spinning 2 timer

Torsdag (II): Styrketræning + Cykling 1-2 timer

Fredag (II): Fri

I morgen er det altså ”onsdag (I)” i programmet. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Er du VIMMER en klods  :laugh:

Dit håndled er måske heller ikke verdens største, men jeg håber da ikke det er lige så voldsomt (og tungt) som det ser ud  :wink:

Og ja, mine forældre…de er ok, men husk nu lige: jeg bad ikke om at blive født

Men du er vel glad for at dine forældre besluttede at få dig :bigsmile:

Man siger jo ofte at hvis man vil til tops indenfor eliteidræt på verdensplan, så skal man vælge sine forældre med omhu :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, ik...det er mega stort, godt man ik skal ha' det på hele tiden hehe :bigsmile: Men nej, nej...det er ikke lige så tungt...det var jo også det jeg mente med at den heldigvis var lettere end S520...dog lige så stort. Den er sgu nok også lavet til mænd jo :wink:

Link to comment
Share on other sites

Min lomme er din lomme… især når min er tom ;)

<{POST_SNAPBACK}>

LOL :laugh:

Så gælder det om at ha dyyybe lommer når man er ude med Fast! :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::tongue: Men ej, Nico...jeg nasser faktisk ikke på mine venner :innocent: også nok derfor jeg er fattig hele tiden :smile: Men mine forældre til gengæld, det er noget helt andet :devil:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:  :laugh:  :tongue: Men ej, Nico...jeg nasser faktisk ikke på mine venner  :innocent: også nok derfor jeg er fattig hele tiden :smile: Men mine forældre til gengæld, det er noget helt andet  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... :dry:

Jeg vælger nu alligevel at ta baggies eller bukser med 8-10 lommer på når vi ses :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: cute...men fyld dem nu ik op, for de vil være lige så tunge på vejen hjem :bigsmile: ...trust me, jeg er bedre til at give end til at tage når det kommer til stykket...Også når det drejer sig om mine forældre faktisk...Bare ikke lige nu :4smartass: eller de næste 6 år.......

Link to comment
Share on other sites

Puha det program ser seriøst ud Fast :devil::devil::devil::devil::devil:

Har virkelig respekt for dig hvis du kan overholde det, du kommer til at træne mere end de fleste herre eliteryttere. Husk nu det først er i april det skal gå rigtig stærkt. Kontinuitet i træningen er vigtigere end at køre meget langt i nogle få perioder.

Med det program er det vigtigt at kosten er i orden og hvis du overholder programmet er min erfaring at du IKKE kan spise for meget. Du bør snarere presse mad i dig for at få energibehovet dækket. :4mewantfood: Ellers risikerer du at gå rigtig ned med flaget

Ellers godt at høre du snart kommer på landevejen.

Husk restitutionen. Det er på sofaen man bliver rigtig god :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik...det er mega stort, godt man ik skal ha' det på hele tiden hehe  :bigsmile:

Jo det kan du tro man skal Niske :devil:

Jeg har da mit pulsur på altid...

Åhhh jeg kommer ihu en historie der udspillede sig på en bar på indre Nørrebro fredag nat...... en pige kommer hen til mig:

Hun: - hvis ikke du havde haft det grimme pulsur på, ville jeg have været vild med dig!!

Mig: nå....

Og det var så en historie fra det virkelige liv...

Havde jeg haft det Polar 725 havde historien måske været anderledes :4thumbup:

Morale: jeg skal HA mig sådan en tingest - koste hvad det vil!

Link to comment
Share on other sites

:laugh: cute...men fyld dem nu ik op, for de vil være lige så tunge på vejen hjem :bigsmile: ...trust me, jeg er bedre til at give end til at tage når det kommer til stykket...

<{POST_SNAPBACK}>

Så ligner vi hinanden :wink:

Åhhh jeg kommer ihu en historie der udspillede sig på en bar på indre Nørrebro fredag nat...... en pige kommer hen til mig:

Hun: - hvis ikke du havde haft det grimme pulsur på, ville jeg have været vild med dig!!

Mig: nå....

Og det var så en historie fra det virkelige liv...

<{POST_SNAPBACK}>

LOL :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sådan skal træningen se ud fremover…

2-ugers program:

Lørdag (I): Cykling 4 timer el. Spinning 2 timer + Cykling 2 timer

Søndag (I): Cykling 4 timer el. Spinning 2 timer + Cykling 2 timer

Mandag (I): Styrketræning + Spinning 2 timer

Tirsdag (I): Cykling 2-3 timer

Onsdag (I): Styrketræning + Spinning 2 timer

Torsdag (I): Cykling 2-3 timer

Fredag (I): Styrketræning + Spinning 2 timer

Lørdag (II): Fri

Søndag (II): Cykling 4-5 timer el. Spinning 2 timer + Cykling 2 timer

Mandag (II): Cykling 4-5 timer el. Spinning 2 timer + Cykling 2 timer

Tirsdag (II): Styrketræning + Cykling 1-2 timer

Onsdag (II): Spinning 2 timer

Torsdag (II): Styrketræning + Cykling 1-2 timer

Fredag (II): Fri

I morgen er det altså ”onsdag (I)” i programmet.  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Fast!

Det er godt at se du har mod på at komme ud af spinninglokalet. Respekt for det.

Men det program er alt for hårdt for dig. Man skal altid lægge et program med udgangspunkt i ens eget niveau - ikke andres.

Det program du har tænkt dig at følge, kender jeg godt. Det er lavet til ryttere, der hører til blandt de mest talentfulde herrejuniorer i DK, nemlig Team PH. Med al respekt for dig, så er det nok lige over dit niveau. Faktisk tror jeg det er de færreste B-ryttere, der træner samme mængde i de kolde måneder.

Hvis du virkelig har mod på cyklingen og f.eks. vil køre licensløb, så synes jeg du skal finde dig en cykelklub i en fart. Det er oftest den bedste måde at komme i gang med træningen på. Alternativt, så er vi flere væddeløbere her på MOL, som vil kunne hjælpe dig med at bikse et træningsprogram sammen.

Ziggymund :bike:

Link to comment
Share on other sites

Puha det program ser seriøst ud Fast :devil:  :devil:  :devil:  :devil:  :devil:

Har virkelig respekt for dig hvis du kan overholde det, du kommer til at træne mere end de fleste herre eliteryttere. Husk nu det først er i april det skal gå rigtig stærkt. Kontinuitet i træningen er vigtigere end at køre meget langt i nogle få perioder.

Med det program er det vigtigt at kosten er i orden og hvis du overholder programmet er min erfaring at du IKKE kan spise for meget. Du bør snarere presse mad i dig for at få energibehovet dækket. :4mewantfood: Ellers risikerer du at gå rigtig ned med flaget

Ellers godt at høre du snart kommer på landevejen.

Husk restitutionen. Det er på sofaen man bliver rigtig god :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja...restitution...den er vigtig :bigsmile: Og ja, mht. kontinuitet...helt enig, ingen pauser for mig mere ...så hellere en heeeel uge med restitutions-kørsel :bigsmile:

Ja, ik...det er mega stort, godt man ik skal ha' det på hele tiden hehe  :bigsmile:

Jeg har da mit pulsur på altid...

Åhhh jeg kommer ihu en historie der udspillede sig på en bar på indre Nørrebro fredag nat...... en pige kommer hen til mig:

Hun: - hvis ikke du havde haft det grimme pulsur på, ville jeg have været vild med dig!!

Mig: nå....

Og det var så en historie fra det virkelige liv...

Havde jeg haft det Polar 725 havde historien måske været anderledes :4thumbup:

Morale: jeg skal HA mig sådan en tingest - koste hvad det vil!

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: ...ærgerligt at dit ikke har en cykel-comp. :dry: størrelsen ville ha' passet fint til en pige jo...og så ku' vi ha' byttet :w00t:

:laugh: cute...men fyld dem nu ik op, for de vil være lige så tunge på vejen hjem :bigsmile: ...trust me, jeg er bedre til at give end til at tage når det kommer til stykket...

<{POST_SNAPBACK}>

Så ligner vi hinanden :wink:

Yir! :bigsmile: :4thumbup:

Hej Fast!

Det er godt at se du har mod på at komme ud af spinninglokalet. Respekt for det.

Men det program er alt for hårdt for dig. Man skal altid lægge et program med udgangspunkt i ens eget niveau - ikke andres.

Det program du har tænkt dig at følge, kender jeg godt. Det er lavet til ryttere, der hører til blandt de mest talentfulde herrejuniorer i DK, nemlig Team PH. Med al respekt for dig, så er det nok lige over dit niveau. Faktisk tror jeg det er de færreste B-ryttere, der træner samme mængde i de kolde måneder.

Hvis du virkelig har mod på cyklingen og f.eks. vil køre licensløb, så synes jeg du skal finde dig en cykelklub i en fart. Det er oftest den bedste måde at komme i gang med træningen på. Alternativt, så er vi flere væddeløbere her på MOL, som vil kunne hjælpe dig med at bikse et træningsprogram sammen.

Ziggymund :bike:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Ziggymund :bigsmile:

Jeg er helt enig med dig, men jeg tror vist lige jeg skal lære at skrive lidt mere om hvad jeg tænker, så folk ikke misforstår mig :bigsmile: Cyklingen havde jeg faktisk ikke tænkt mig skulle være på en særlig høj intensitet – i hvert fald ikke i de kommende måneder (men ups, det skrev jeg ik :4slap: ). Spinningen og styrketræningen er også en mængde som jeg tidligere har formået at klare, så jeg tror egentlig ikke at det er for hårdt…men altså, KUN fordi cyklingen ikke kommer til at trække tænder ud ift. spinning. Desuden vil der være dage hvor jeg sikkert helt dropper at køre udenfor, eller bare kører restitutions-spinning. Og for resten, min styrketræning…det er altså heller ikke det helt vilde hehe.(og i hvert fald stadig på et temmelig weeee :hehe: niveau)

Jeg tror at det man skal passe på er ikke at køre død i det allerede nu, men jeg vil alligevel lægge hårdt ud bare i begyndelsen for at komme i lidt mindre dårlig form :bigsmile: Og mht. programmet; jeg fik et andet et stukket i hånden af en der kører temmelig vildt, men jeg ændrede det for ellers ville der ik have været plads til spinning. Så var det oprindelige måske Team Ph’s? :unsure:

Og ang. cykelklub – jeg er meldt ind i Cykling Odense…men jeg flytter først til Odense i feb. 2005, derfor træner jeg ikke med dem pt. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 15. dec. – Formiddag:

Styrketræning :pumpin:

Arm curl:

12 reps x 10 kg

12 reps x 10 kg

8 reps x 15 kg

10 reps x 12,5 kg

Chest press:

10 reps x 20 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

10 reps x 22,5 kg

Mave:

20 reps x 22,5 kg

10 reps x 25 kg

15 reps x 22,5 kg

15 reps x 22,5 kg

Benpres:

12 reps x 100 kg

10 reps x 120 kg

8 reps x 150 kg

8 reps x 150 kg

8 reps x 150 kg

Leg extension:

10 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 55 kg

5 reps x 65 kg

Siddende dips:

15 reps x 30 kg

10 reps x 35 kg

8 reps x 40 kg

8 reps x 45 kg

Lower back:

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

Upper back:

10 reps x 20 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg ( ups.. :blush:skal ta’ mig sammen næste gang og gøre den tungere).

Go' dag ;)

/fast :4flex:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Mange tak søde Flexi, dig kan man altid regne med :wink:

Onsdag d. 15. dec. - Eftermiddag:

Jeg havde smukt nok glemt senderen derhjemme idag, derfor ingen pulsdata.

:bike: Cykling II (55 min. v/Mette M)

Rul i 10 min. ...derefter:

:bike: Kom-i-form (45 min. v/Mette M)

Go' aften ;)

/fast :4flex:

Jeg har forresten tænkt mig at cutte lidt ned på den planlagte træningsmængde, bare så jeg ikke ender ud i et træningssystem, hvor det bliver kvantitet og ikke kvalitet jeg fokuserer på. Tror faktisk jeg bare vil ta' det som det kommer, altså træne fordi jeg har lyst og ikke fordi jeg skal...det kom jeg alligevel længst med i sin tid. Snakkede med min bror tidligere idag, han fik åbnet mine øjne op for en del ting :blink: Så jeg tror vist jeg er ved at ændre mine planer ang. mange ting, ikke mindst træningen.... Ciao :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share