Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

Hej Fastie,

Tror det var heldigt for mig at du ikke fik den rabatkupon. Lykkedes mig lige at bruge den her til aften :blush:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe Niske…det er jeg da glad for at høre :bigsmile: …Jeg nænnede jo heller ikke at ta’ imod den :innocent:

Du har vel ikke??....... for så går jeg AMOK!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan nok godt overtales til at købe dit TV, hvis du står og mangler cash. Hvor meget skulle du bruge på sådan et ur, dér? 2-3k? :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja Spock, bare sælg dit tv til MaxP :tongue: …vi var mange der overvejede at stjæle det da vi var hos dig :cooldance: …du mister det før eller senere hæhæ :king::wink:

Men seriøst, hvis det er så skal du bare sige til… :smile:

Ang. træning: jeg er blevet anbefalet af nogle kloge hoveder helt at droppe køb af den anden racer og køre på mtb’en i stedet for. Det er der flere der har sagt til mig nu, så der må vel være noget om snakken. Udover at en mtb sikkert er ti gange nemmere at ha’ med at gøre (den er jo ligesom en traktor – den kan køre på alt :biggrin: ) så sparer jeg også pengene på den måde. Derfor forkortes ”cykling” træningen til højst et par timer hver gang, mine håndled kan nemlig ikke holde til det (nok pga. den er lidt for stor til mig, den jeg har).

Og dermed er jeg stille og roligt vendt tilbage til mit gamle træningsprogram :4flex: …oh well. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fredag d. 17. dec. – Morgen:

Styrketræning:

Bicepscurl:

10 reps x 10 kg

9 reps x 12,5 kg

8 reps x 15 kg

8 reps x 12,5 kg

venstre arm kun:

10 reps x 5 kg

8 reps x 7,5 kg

Chest press:

10 reps x 20 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 22,5 kg

Lower back:

10 reps x 32,5 kg

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

10 reps x 37,5 kg

Benpres:

10 reps x 120 kg

5 reps x 150 kg

5 reps x 130 kg

5 reps x 130 kg

8 reps x 120 kg

18 reps x 100 kg

15 reps x 100 kg

12 reps x 100 kg

Siddende dips:

5 reps x 30 kg

10 reps x 35 kg

8 reps x 40 kg

8 reps x 45 kg

8 reps x 50 kg (PR! :devil: )

Upper back:

10 reps x 25 kg

8 reps x 30 kg (PR! :w00t:)

8 reps x 27,5 kg

8 reps x 25 kg

Mave:

20 reps x 22,5 kg

20 reps x 22,5 kg

15 reps x 22,5 kg

10 reps x 27,5 kg

derefter:

Spinning

:bike: Cykling II (50 min. v/Peter Alminde)

Maxpuls: 185 (ca. 91%)

Average: 170 (ca 84%)

Godt at Peter A. er tilbage :4thumbup: Fedt at køre med ham igen :cooldance:

Skal prøve senere idag at få sat pulskurven ind, men skal vist ha' installeret programmet først. :)

/fast :4flex:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 17. dec. – Eftermiddag - Parken

Spinning

:bike: Cykling II (50 min. v/Anette Berg) med Arne :bigsmile:

Maxpuls: 186 (ca. 92%)

Average: 169 (ca. 83%)

Fed time – som altid. Det bedste ved Anette er at hun sjældent forlænger de der spurt. Ikke ligesom Chris, når han siger vi skal køre 1 minut så kører vi 3 :crazy::laugh:

:bike: Cykling III (45 min. v/Anette Berg)

Maxpuls: 183 (ca. 90%)

Average: 163 (ca. 80%)

Gik 8 min. før tiden, for jeg skulle nå noget. Pulsuret tændte jeg først ca. 20 min. efter start :4slap: , derfor er ovenstående pulsdata kun for slutningen af timen (hvor jeg var ved at brænde ud).

Må se at få sat pulskurve ind, har bare ikke tid lige nu. Men de kommer nok :)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Hey Reem :bigsmile:

Ser godt ud du holder fast i styrketræningen :4thumbup:

Må jeg anbefale dig at gemme biceps øvelser (og triceps) til sidst i din træning... du bruger også biceps og triceps i stort set alle andre øvelser for overkroppen (selvom man ikke altid mærker meget til det :wink: ) og hvis du gemmer dem til sidst vil du som regel kunne trække lige en anelse mere i fx rygøvelser og brystøvelser :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak Anette :bigsmile: Dit forslag er :a-okhand: Sådan gjorde jeg også i starten, men det endte så bare med at jeg i f.eks. biceps-øvelsen ikke kun tage mere end 12,5kg :dry: Derfor er den øvelse sådan en frygtelig en der bare skal overstås med det samme. Men vil alligevel følge dit råd – det kunne jo være jeg er blevet stærkere hehe :)

Lørdag d. 18. dec. – Morgen - Parken

Spinning

:bike: Cykling III (50 min. v/Peter Alminde)

Maxpuls: 189 (ca. 93%)

Average: 172 (ca. 85%)

Super træning – rart at se jeg kan presse mig selv så højt, nu tør jeg næsten godt håbe på at jeg til januar er i ok form :bigsmile:

:bike: Cykling II (50 min. v/Peter Alminde)

Maxpuls: 181 (ca. 89%)

Average: 159 (ca. 78%)

Go' time...med ca. 3 laaange pauser(2 min.)...luksus.

Jeg har lige prøvet at få tilsluttet pulsmåler – det ser vist ud til at vi ikke har infra rød tingsten på vores comp. herhjemme, så jeg venter lige og ser om min bror ik kan skaffe en billig en fra udlandet – den koster ellers 400 kr. herhjemme..så ik det vilde, men jeg køber den først når jeg ved at brormand ikke kan finde en billigere en :)

/fast :4flex:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med de fine PR's, Fast 

Du er jo blevet en stærk, lille Catwoman!

Mange tak, søde Flexi :bigsmile: …jeg blev faktisk inspireret af ingen andre end dig – og det er faktisk ikke løgn :wink::cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink:

Det må da være fordi du har kigget i min log og tænkt: "Det kan da ikke være svært at gøre bedre!" :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det må da være fordi du har kigget i min log og tænkt: "Det kan da ikke være svært at gøre bedre!" 

Næhhh :w00t: Nu ikke være så beskeden, kære Flexius. Det er da klart at man får lyst til at tage sig ekstra meget sammen når man kigger i f.eks. din log. Jeg synes du’ kuuul :biggrin:…ja, ja…også selvom du ikke fem gange om dagen sætter over 10.000kg PRs i DL :wink:

Lørdag d. 18. dec. – Aften

MTB => 35 min. Stille og rolig tur. :cooldance:

Go' nat ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 19. dec.:

Brugte hele dagen på shopping med lil' sis idag :biggrin: og sprang derfor TSK-træning over. Men der var lidt tid til træning til sidst :)

MTB => 1 time 12 min.

Intensitet: 68%-72%

Fed tur, selvom det blev lidt koldt til sidst.

Go' aften ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

40 min. pw om morgenen gælder vel ikke som rigtig træning :unsure: , så nej…ikke rigtig noget træning i går. Og i dag har jeg haft det vildt dårligt pga. alle mulige ting – rent mentalt har der slet ikke været energi til noget som helst :confused: – men op på hesten igen fra i morgen (i hope :hands: ).

Rigtig go' træning til jer andre :)

/fast :newyear:

Link to comment
Share on other sites

40 min. pw om morgenen gælder vel ikke som rigtig træning :unsure: , så nej…ikke rigtig noget træning i går. Og i dag har jeg haft det vildt dårligt pga. alle mulige ting – rent mentalt har der slet ikke været energi til noget som helst :confused: – men op på hesten igen fra i morgen (i hope :hands: ).

Rigtig go' træning til jer andre :)

/fast :newyear:

<{POST_SNAPBACK}>

Du var savnet i morges :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Tak Arne...godt at du kom afsted, jeg stod faktisk op...men... :wink:

Tirsdag d. 21. dec. – Aften - Parken:

Huset var ret fyldt idag om aftenen, ret fedt faktisk – det er altid hyggeligere at træne når der er lidt larm ift. om formiddagen, hvor der ikke plejer at være ret mange.

Styrketræning:

Jeg fulgte Tulle’s forslag om at gemme biceps øvelsen til sidst, og det var egentlig meget smart :w00t:

Chest press:

8 reps x 22,5 kg

8 reps x 27,5 kg (PR!:alright:)

6 reps x 27,5 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 22,5 kg

Upper back:

8 reps x 25 kg

8 reps x 27,5 kg

8 reps x 32,5 kg (PR! :alright:)

8 reps x 27,5 kg

8 reps x 25 kg

Bicepscurl:

10 reps x 10 kg

8 reps x 12,5 kg

8 reps x 10 kg

6 reps x 10 kg

6 reps x 10 kg

Benpres: (technogym maskinen)

10 reps x 50 kg

12 reps x 60 kg

10 reps x 70 kg

12 reps x 70 kg

12 reps x 50 kg

12 reps x 60 kg

12 reps x 50 kg

Er helt “huh?!” over at se, hvor stor forskellen er på technogym og den anden benpres maskine…Jeg kan jo ikke ta’ en skid i den her. :w00t:

Lower back:

10 reps x 32,5 kg

10 reps x 35 kg

10 reps x 35 kg

10 reps x 37,5 kg

Siddende dips:

10 reps x 35 kg

8 reps x 40 kg

8 reps x 40 kg

8 reps x 45 kg

8 reps x 50 kg

Mave:

3x20 crunches.

Så blev det alligevel ikke en skod-dag som jeg havde regnet med. TAK! til Flexi fordi han tidligere på dagen fik hevet mig ud at min ”misery” hule. Hvad skulle Fast dog have gjort uden Flexius :rolleyes:

Desuden var jeg i byen i dag for at shoppe tøj, og da jeg så stod i Esprit butikken og skulle betale mødte jeg en gammel gymnasie ven :w00t: der arbejder derinde. Mega herligt :bigsmile: Han sagde oven i købet jeg skulle returnere alt hvad jeg havde købt og få ham til at købe det så ville jeg få 50% rabat…hæhæ..skønt :biggrin:

Go' aften :newyear:

/fast :4flex:

PS. Må der fremover hvile en forbandelse over mig hvis jeg ikke holder op med at prioritere cardio højere end styrketræning.

Link to comment
Share on other sites

Benpres: (technogym maskinen)

10 reps x 50 kg

12 reps x 60 kg

10 reps x 70 kg

12 reps x 70 kg

12 reps x 50 kg

12 reps x 60 kg

12 reps x 50 kg

Er helt “huh?!” over at se, hvor stor forskellen er på technogym og den anden benpres maskine…Jeg kan jo ikke ta’ en skid i den her. :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er det for en du kalder for Technogym maskinen? Det hele er Technogym - bare forskellige modeller. Er det den grå eller den hvide du taler om? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det for en du kalder for Technogym maskinen? Det hele er Technogym - bare forskellige modeller. Er det den grå eller den hvide du taler om? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: Det havde jeg ikke lige luret :tongue: Det er den grå :sneaky2: Jeg følte mig helt lost bagefter...med 150 kg i den maskine ville jeg sikkert ha' brækket begge ben :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Flexi => :4winkkiss:

Onsdag d. 22. dec. – Eftermiddag - Parken

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (50 min. v/Vikar)

Maxpuls: 186 (ca. 92%)

Average: 171 (ca. 84%)

Han snakker meget ham vikaren – men ellers gjorde han det vist meget godt. God træning i hvert fald.

:bike: Cykling III (56 min. v/Vikar)

Maxpuls: 185 (ca. 91%)

Average: 173 (ca. 85%)

Lokalet var næsten helt tomt bagefter – tror folk ikke gad ham mere end en time… :nissetunge: Men det kørte heldigvis godt for mig, mega god power i benene. Gad bare ikke at køre mig helt død, de skal helst kunne holde i nogle dage endnu med Peter Alminde og Anette Berg træning.

Go' aften :newyear:

/fast :4flex:

PS. Jeg arbejder på snart at skaffe infra rød dimsen så jeg kan proppe pulsgraf i loggen...de er ihvertfald alle gemt stadig, polar S725 kan åbentbart gemme flere end 5 træningspas :nissegrin:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 23. dec. – Parken – Kl. 6.00 om morgenen

:blink: Det lykkedes at træne ret tidligt i dag, ved ikke hvordan – men det lykkedes at stå op og ta' til centeret :biggrin::alright:

Styrketræning

Benpres:

10 reps x 100 kg

8 reps x 120 kg

8 reps x 110 kg

8 reps x 110 kg

8 reps x 110 kg

Siddende dips:

10 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 50 kg (sidste rep med nød og næppe)

8 reps x 40 kg

Leg extension:

10 reps x 45 kg

8 reps x 55 kg

8 reps x 55 kg

8 reps x 55 kg

Fri vægt:

Biceps curl:

3 sæt x 20 reps x 5 kg…Hver arm.

Dumbell lunges:

3 sæt x 20 reps x 5 kg i hver hånd

Mave:

crunches: 3 sæt til max

Spinning

:bike: Cykling II (55 min. v/Anette Berg :w00t:)

Maxpuls: 174 (ca. 86%)

Average: 163 (ca. 80%)

Anette var kommet i stedet for ham den anden, herligt…super go’ time, men jeg holdt mig på lidt lavere intensitet end ellers. Snakkede med hende om eventen i morgen – det bliver ikke helt nemt, sagde hun. :devil:

Hun overvejer forresten at begynde at køre morgentimer :nissegrin: - så slipper vi måske for de halvkedelige inst. om morgenen :cooldance:

Go' dag :sun:

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 24. dec. - Parken - Morgen:

Suuuper hyggeligt, gooooo' stemning, meeeega ærgerligt jeg ikke havde taget min mobi med så jeg kun ha' taget nogle pics - næste år så :nissegrin:

:bike: Cykling Event (1time 30min v/Anette Berg og Peter Alminde) med Arne :nissecool:

Maxpuls: 192 (ca. 95%)

Average: 161 (ca. 79%)

Der kom en del pauser, og undervejs holdt jeg næsten helt op med at cykle fordi der var en lille konkurrence og gaver der sku uddeles. Men selve programmet var ellers hårdt...lidt ligesom en hård II'er vel :nissegrin:

Til sidst fik alle tøserne en gave med hjem (parfumer og andet godt) - og min sidemand der hentede gaven gav mig endda et knus og kys på kinden - hvor er folk i Parken dog sø'e :wub:

Vil gerne skrive julehilsner i div. logs lige nu, men tror det nok vil være liiidt for meget spaaaaam, så jeg nøjes med det her:

:newyear:Gooooo' Juuuul, allesammen :newyear:

/fast :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 25. dec. – Eftermiddag - Parken:

:firebounce:Styrketræning :firebounce:

Lower back:

10 reps x 35 kg

10 reps x 40 kg (PR!)

10 reps x 40 kg

10 reps x 37,5 kg

Mave:

12 reps x 25 kg

12 reps x 25 kg

15 reps x 22,5 kg

18 reps x 22,5 kg

10 reps x 25 kg

Upper back:

8 reps x 27,5 kg

8 reps x 30 kg

8 reps x 27,5 kg

8 reps x 30 kg

8 x reps 27,5 kg

Bicepscurl:

10 reps x 10 kg

Højre og venstre arm hver for sig:

10 reps x 7,5 kg

10 reps x 7,5 kg

10 reps x 7,5 kg

8 reps x 7,5 kg

Chest press:

8 reps x 22,5 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 22,5 kg

Benpres:

10 reps x 120 kg

8 reps x 140 kg

6 reps x 150 kg

8 reps x 120 kg

8 reps x 120 kg

8 reps x 120 kg

18 reps x 100 kg :firebounce: (wooooo…var næsten ved at falde på vej “ud” af maskinen..er altid helt skæv bagefter)

Leg extension:

8 reps x 55 kg

8 reps x 55 kg

8 reps x 65 kg

8 reps x 55 kg

Siddende dips:

8 reps x 45 kg

8 reps x 45 kg

8 reps x 45 kg

Nåede ikke mere, der var kun 5 min. til at centeret skulle lukke.

Men go’ træning – glad for jeg droppede spinningtimen om morgenen til fordel for styrketræning. Snakkede også med en tøs der er til spinning ret tit, hun sagde hun havde fået fortalt af Anne fra team sats at jeg også havde anskaffet mig en pinarello prince SL. Det havde hende spinningtøsen også…go stil :biggrin: Anyway, vi kom bagefter til at snakke om La Santa og Lasse Traff. Der er noget med at han måske vender tilbage til sats igen…hmmm…:w00t: …Det ville klart være top nice! :hands: Så vil jeg også med til La Santa næste gang :cooldance:

Go’ dag ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share