Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

Anyway, vi kom bagefter til at snakke om La Santa og Lasse Traff. Der er noget med at han måske vender tilbage til sats igen…hmmm…:w00t: …Det ville klart være top nice! :hands: Så vil jeg også med til La Santa næste gang :cooldance:

Uhhh det ville være en dejlig julegave at få!!!!

Hvem var det du snakkede med? Een jeg kender?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Go træning, Reem!  :4thumbup:

Og dejligt at se, at du vil give mere tid til at pumpe, så det ikke KUN er ren cardio  :showoff:

Også godt at høre, at du finder nogle nye at nørde med, selvom det ikke lige er noget jeg kan følge med i..  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak søde Nico ;) Ja, ja...sådan skal det bare være fremover...ikke noget med at sige jeg ikke har kræfter til :showoff: fordi jeg har cyklet meget...den holder ikke! :nonono:

Anyway, vi kom bagefter til at snakke om La Santa og Lasse Traff. Der er noget med at han måske vender tilbage til sats igen…hmmm…:w00t: …Det ville klart være top nice! :hands: Så vil jeg også med til La Santa næste gang :cooldance:

Uhhh det ville være en dejlig julegave at få!!!!

Hvem var det du snakkede med? Een jeg kender?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, ik?! :4jumpy: ...Det var hende den spinkle pige, blondine, har lidt specielle øjne. Hun ligner en der ikke har sovet i en hel uge (ikke ondt ment). Du kender hende sikkert godt. :nissegrin: Hun havde været med til La Santa i år med Lasse og syntes det var "noget af det fedeste". Hun mener han vil komme tilbage til sats fordi han nok var blevet træt af de "motionister" :laugh: han underviste på det andet center. Kunne være super hvis han gør...han er jo sååå søøød!

Lørdag d. 25. dec - Aften:

:bike: MTB => 1time 10min

Intensitet: 70%-80%

Go' lille tur :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 26. dec.:

Powerwalk => 45 min. :sun:

Noget skal man jo lave når man ikke kan styrketræne eller tage til spinning - det er i øvrigt et dødsygt spinning-skema centrene har i disse uger :newtongue:

Men glæder mig til at komme igang igen imorgen :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 26. dec.:

Powerwalk => 45 min. :sun:

Noget skal man jo lave når man ikke kan styrketræne eller tage til spinning - det er i øvrigt et dødsygt spinning-skema centrene har i disse uger  :newtongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Noooo Fast...Når man er bare lidt cykel-freak samt ejer af både en Prince SL og en mtb, kan Powerwalk da aldrig blive løsningen på en træning :blink::laugh: Ellers skal du vel også snart have stave ligesom resten af det tidligere Powerwalk-folk (der nu er forfaldet til Nordicwalk eller hvad det nu hedder :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 27. dec. – Eftermiddag/aften - Parken:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (55 min. v/Rasmus Perstrup)

Maxpuls: 190 (ca. 94%)

Average: 178 :w00t:PR! :alright: (ca. 88%)

Det var en af de hårdeste II’er jeg nogensinde havde kørt…tror kun belastningen røg væk i ca. 1,5 min i den ene pause, daaaaaamn en fed time! :bigsmile:

:bike: Cykling III (59 min. v/Rasmus Perstrup)

Maxpuls: 182 (ca. 90%)

Average: 171 (ca. 84%)

Havde lidt problemer med m. quadriceps femoris i højre ben. Jeg blev ved med at syre til, men det gik heldigvis over på et tidspunkt.

:bike: Udholdenhed (62 min. v/Rasmus Perstrup)

Maxpuls: 178 (ca. 88%)

Average: 164 (ca. 81%)

Go’ time, men helt vildt anderledes ift. Chris’…der var generelt ikke lange pas (ligesom de dersens 16 min. stående mellemtakt/enkelttakt hos Chris) – så jeg smuttede 5 min. før tid.

Men alt i alt en feeeeed træning med go’ power i benene :bigsmile:

Go’ aften ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 27. dec. – Eftermiddag/aften - Parken:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (55 min. v/Rasmus Perstrup)

Maxpuls: 190 (ca. 94%)

Average: 178 :w00t:PR! :alright: (ca. 88%)

Det var en af de hårdeste II’er jeg nogensinde havde kørt…tror kun belastningen røg væk i ca. 1,5 min i den ene pause, daaaaaamn en fed time! :bigsmile:

:bike: Cykling III (59 min. v/Rasmus Perstrup)

Maxpuls: 182 (ca. 90%)

Average: 171 (ca. 84%)

Havde lidt problemer med m. quadriceps femoris i højre ben. Jeg blev ved med at syre til, men det gik heldigvis over på et tidspunkt.

:bike: Udholdenhed (62 min. v/Rasmus Perstrup)

Maxpuls: 178 (ca. 88%)

Average: 164 (ca. 81%)

Go’ time, men helt vildt anderledes ift. Chris’…der var generelt ikke lange pas (ligesom de dersens 16 min. stående mellemtakt/enkelttakt hos Chris) – så jeg smuttede 5 min. før tid.

Men alt i alt en feeeeed træning med go’ power i benene :bigsmile:

Go’ aften ;)

/fast :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Godt Kørt Reem!!!

Link to comment
Share on other sites

Noooo Fast...Når man er bare lidt cykel-freak samt ejer af både en Prince SL og en mtb, kan Powerwalk da aldrig blive løsningen på en træning  Ellers skal du vel også snart have stave ligesom resten af det tidligere Powerwalk-folk (der nu er forfaldet til Nordicwalk eller hvad det nu hedder  )

Hey Wizoo :bigsmile:

Ja, jeg ved det godt :blush: Det er totalt lamt, men nogle gange har jeg bare lyst til at komme ud og røre mig – uden en cykel for engangsskyld. Og så kan man også modtage telefonopkald og sende sms’er så det føles ik rigtig som træning :biggrin:, men lidt er det :innocent:

Og det der ”nordicwalk”..hehe..det fan’me noget af det grimmeste mennesket har opfundet. Man ser da for dum ud :4slap::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 28. dec. - Formiddag - Parken:

:firebounce:Styrketræning :firebounce:

Chest press:

10 reps x 20 kg

8 reps x 22,5 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 22,5 kg

Bicepscurl:

10 reps x 10 kg

10 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

Lower back:

10 reps x 35 kg

10 reps x 40 kg

10 reps x 35 kg

5 reps x 35 kg (så var der helt udsolgt)

Mave:

12 reps x 22,5 kg

15 reps x 25 kg

15 reps x 22,5 kg

15 reps x 22,5 kg

Benpres:

12 reps x 100 kg (det føltes riiimelig tungt, fordi maskinen sad fast :crazy:...kabooom sagde det lige pludselig, så blev den behagelig at ha' med at gøre ved sidste rep..så der var mere end 100 kg faktisk)

15 reps x 100 kg

15 reps x 100 kg

15 reps x 100 kg

15 reps x 100 kg

15 reps x 100 kg

16 reps x 100 kg :moon: :firebounce:

Go' dag ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Hehe Nico…jamen den maskine der – jeg tror sgu den skal ha’ en ordentlig omgang oliespray eller hvad de nu gør for at få den til at glide nemmere. Føltes som mindst 150 kg. lige i starten…ja, altså lige indtil kabooom-braget :tongue:

Tirsdag d. 28. dec. – Eftermiddag – Parken:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Udholdenhed (55 min. v/Christian Løkke)

Maxpuls: 187 (ca. 92%)

Average: 172 (ca. 85%)

Go’ time, med en enkelt pause.

:bike: Cykling II (52 min. v/Anette Berg)

Maxpuls: 185 (ca. 91%)

Average: 171 (ca. 84%)

Super hård time, en enkelt pause…og så stod hun oven i købet lige foran mig og tjekkede min puls gentagne gange…”gå væææk” tænker man :tongue: Maxpulsen er ikke så høj fordi alle spurt foregår siddende ;)

Go’ aften ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 30. dec. :

Igår og idag har jeg haft utrolig travlt - mere end sædvanligt. Fint nok egentlig, bare lidt ærgerligt når det til sidst går ud over træningen. Men jeg har fået set mine venner og købt nyt tøj :cooldance: - så det skal der nok komme noget positivt ud af i den nærmere fremtid :nissetunge:

Nå, men nåede ikke spinning idag, tog derfor en hurtig løbetur på løbebånd. (og nåh ja, min mtb er til reparation/service hos cykelhandleren, så derfor løb :dry: )

Løb => 40 min.

Intervaltræning, 3 min. "halvt langsomt" efterfulgt af 2 min. "så hurtigt som muligt."

Kommentar: Jeg hader at løbe :sleeping: og min ankel gør rigtig ondt lige nu (gammel skade :sneaky2: )

Ved stadig ikke om jeg vil få tid til træning imorgen, der er en hel masse ting der skal være på plads inden nytårsfesten....og arrrrrgghh...har endnu ikke fundet noget tøj til imorgen :w00t: ...Så jeg skal til at løbe forvirret rundt gennem Strøget igen igen igen...streeeeeeesss :wacko:

Go' aften :biggrin:

/fast :4flex:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Ved stadig ikke om jeg vil få tid til træning imorgen, der er en hel masse ting der skal være på plads inden nytårsfesten....og arrrrrgghh...har endnu ikke fundet noget tøj til imorgen  ...Så jeg skal til at løbe forvirret rundt gennem Strøget igen igen igen...streeeeeeesss

:devil::devil: og der er garanteret andre der har samme plan imorgen. Dette er een af fordelene ved at være en mand, det er meget meget simpelt nytårsaften.

Godt nytår, fast !

Link to comment
Share on other sites

Ved stadig ikke om jeg vil få tid til træning imorgen, der er en hel masse ting der skal være på plads inden nytårsfesten....og arrrrrgghh...har endnu ikke fundet noget tøj til imorgen  ...Så jeg skal til at løbe forvirret rundt gennem Strøget igen igen igen...streeeeeeesss

:devil::devil: og der er garanteret andre der har samme plan imorgen. Dette er een af fordelene ved at være en mand, det er meget meget simpelt nytårsaften.

Godt nytår, fast !

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Tak, Everlaaast :bigsmile: Og i lige måde :cooldance: Jeg har set mig lun på et sæt i Gold Digger (en tøjbutik), så hvis jeg ikke finder noget inden kl. 14 så ved jeg i hvilken retning jeg skal løbe :slut::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Må nok hellere opdatere :4smartass: Jeg har ikke haft tid til at være online, men jeg har trænet de sidste dage :innocent: ...sådan nogenlunde :icecream:

Tirsdag d. 4. januar - Parken - Morgen kl. 6.30:

Spinning

:bike: Cykling II (55 min. v/Jacob Kvist)

Maxpuls: 186 (ca. 92%)

Average: 166 (ca. 82%)

Rigtig god time, bare trist at manden har valgt at inddrage 3x3 min. siddende dobbelttakt - det går ud over intensiteten. Men go' træning alligevel :bigsmile:

Have a naaajs day ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Kun et spørgsmål om belastning :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej :sneaky2: ... :tongue: Så bliver det automatisk til mellemtakt :wink: Men jeg kører tilgengæld aldrig dobbelttakt om eftermiddagen/aften...så fint nok, gider kun dobbelttakt når det alligevel er så tidligt om morgenen :sleeping: (desuden var hans dobbelttakt de "aktive pauser"...så helt lost er han ikke :bigsmile: )

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 4. januar - Parken - Eftermiddag/aften:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Udholdenhed (55 min. v/Christian Løkke)

Maxpuls: 190 (ca. 94%)

Average: 174 (ca. 86%)

Feeed time :4thumbup:

:bike: Cykling II (60 min. v/Anette Berg)

Uret var sat til, men filen blev ikke gemt :blink: I første time gav det lød fra sig ...et eller andet med "full memory" :blink: Skal vist se at få kigget lidt i det hæfte der medfølger :sleeping:

Men selve timen var hårdere end 1. time :cooldance: Nu er det nemlig januar og vi skal igang igen! :biggrin:

Go' aften ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

:bike: Cykling II (60 min. v/Anette Berg)

Uret var sat til, men filen blev ikke gemt  :blink: I første time gav det lød fra sig ...et eller andet med "full memory"  :blink: Skal vist se at få kigget lidt i det hæfte der medfølger :sleeping:

<{POST_SNAPBACK}>

Så har du enten 99 filer eller 44 timers træning registreret i uret! På tide at få set på den PC overførsel unge dame!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share