Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

Søde søde Reem..

I stedet for at læse til læge, tror jeg du skal ha en eletrikkeruddannelse eller noget, så du kan få styr på alle de himster-gimser, der altid volder så meget besvær i dit liv  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue: så dumper jeg i samtlige eksamener :icecream: Ej, jeg skal nok bare glo lidt i det der lille hæfte :4smartass:

Så har du enten 99 filer eller 44 timers træning registreret i uret! På tide at få set på den  PC overførsel unge dame!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, d. 7. januar skulle den infra rød dims gerne være her..og mht. filerne..jeg var kun nået til den 20. fil, så det giver jo ikke mening :blink:

Sælg uret til mig  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Din hund :biggrin::tongue:

Tirsdag d. 4. januar - Aften:

PW => 53 min. :bigsmile:

Herlig tur, og det lykkedes mig at skrive mindst 10 sms'er uden at snuble! :w00t: Yir! :cooldance:

Go' nat ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Herlig tur, og det lykkedes mig at skrive mindst 10 sms'er uden at snuble!  :w00t: Yir!  :cooldance:

Nice - er du også typen der SMSer mens du cykler i trafikken i København?? Det gør jeg ofte og det er altså med livet som indsats nogle gange, heeh.. nogle gange også på Messenger, man skal liiiiiiiiiige have svaret een eller anden som ikke har fattet at man altså sidder i mylderet på Nørrebrogade :devil::devil::blush:

Mvh Spock - verdens ældste teenager

Link to comment
Share on other sites

Herlig tur, og det lykkedes mig at skrive mindst 10 sms'er uden at snuble!  :w00t: Yir!  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Er det rent faktisk lykkedes dig at snuble over dine egne ben på dine pw's..? :blink::rofl2:

Nice - er du også typen der SMSer mens du cykler i trafikken i København?? Det gør jeg ofte og det er altså med livet som indsats nogle gange, heeh.. nogle gange også på Messenger, man skal liiiiiiiiiige have svaret een eller anden som ikke har fattet at man altså sidder i mylderet på Nørrebrogade  :devil:  :devil:  :blush:

Mvh Spock - verdens ældste teenager

<{POST_SNAPBACK}>

Dengang hvor mobiler kostede en milliard; men personsøgere var inde i varmen, dengang cyklede jeg en hel del. En varm sommeraften ville jeg køre mig en tur ned langs Amagerstarnd, og startede min tur ned ad Holmbladsgade. Et godt stykke dernede af bippede min personsøger. Jeg tog den frem (kørte altså uden hænder), og nåede kun lige nøjagtig at se op og konstatere, at der holdt en parkeret bil 5 meter foran mig - SMÅKAGE!!! Så lå jeg ellers oppe på bagsmækken af den bil, og min cykel fløj ad h-til med et bukket styr, som var gået direkte ind i lysken på mig.

Nøj hvor var jeg tosset. Alle de mennesker der stoppede op og ville hjælpe mig, forsvandt med det samme, da jeg begyndte at kaste min cykel ind i muren til Unibank.

Nå, det var så en historie fra det virkelige liv - ses på grillen.

P.S. Jeg elskede den serie: Verdens ældste teenager :laugh:

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Nice - er du også typen der SMSer mens du cykler i trafikken i København?? Det gør jeg ofte og det er altså med livet som indsats nogle gange, heeh.. nogle gange også på Messenger, man skal liiiiiiiiiige have svaret een eller anden som ikke har fattet at man altså sidder i mylderet på Nørrebrogade  :devil:  :devil:  :blush:

Mvh Spock - verdens ældste teenager

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Det har jeg ikke turde gøre i langt tid nu, fordi bremserne på min cykel ikke var i tiptop - men jo, jeg er uforsvarlig nok til at gøre den slags også :w00t::tongue:

Er det rent faktisk lykkedes dig at snuble over dine egne ben på dine pw's..?  :blink:  :rofl2:

Nej, ikke endnu - men det er kun et spørgsmål om tid :tongue: Og det skyldes ikke så meget at jeg er klodset, det er mest fordi jeg har en lille skade i anklen der gør at jeg vrider om nogle gange. Dvs. hvis jeg ikke sætter af ordentlig el. hvis jeg placerer foden i f.eks. et lille i hul jorden/gaden mens jeg går, så er anklen på højre ben ikke stærk nok til at klare det - og vupti - :4crutches::tongue:

I sommers skete det mens jeg cyklede (stående) - det endte så med at jeg fik snittet ca. 0,5 cm. kød fra forsiden af min læg, fordi mit ben røg ind i pedalen :crazy:

Og I vil slet ikke vide hvad der skete dengang jeg forgæves prøvede at klikke ud af raceren ...blodigt knæ...godt min bror var med så vi i det mindste kunne få et grin ud af det :laugh: Og så fandt jeg også ud af, at skoene klikker automatisk ud næsten før man ligger nede på jorden :4thumbup:

Nå, det var så en historie fra det virkelige liv - ses på grillen.

P.S. Jeg elskede den serie: Verdens ældste teenager  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Godt du overlevede - det gør ondt sådan noget :dry:

Link to comment
Share on other sites

Og I vil slet ikke vide hvad der skete dengang jeg forgæves prøvede at klikke ud af raceren ...blodigt knæ...godt min bror var med så vi i det mindste kunne få et grin ud af det :laugh: Og så fandt jeg også ud af, at skoene klikker automatisk ud næsten før man ligger nede på jorden  :4thumbup: 

INGEN der køre med clikpedaler har undgået en begyndertur i asfalten eller 2. Min første skete ved 0 km/t TIMBER!!!

Link to comment
Share on other sites

INGEN der køre med clikpedaler har undgået en begyndertur i asfalten eller 2. Min første skete ved 0 km/t  TIMBER!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe...jeg synes faktisk ikke det er helt så slemt, så længe min ankel ikke f***er op :dry:

Onsdag d. 5. januar - Parken - Eftermiddag/aften:

Har lige fået kigget på pulsuret, fik slettet ca. 10 træningsfiler så nu kan det godt gemme igen. Det mærkelige ved det hele er bare, at der allerede er lagret over 56 timers træning. Men jeg har altså ikke brugt uret i mere end ca. 25 timer :unsure: Weird! :king:

Spinning

:bike: Cykling II (54 min. v/Rasmus Perstrup)

Utrolig hård time, ligesom i sidste mandag - pulsen lå oppe på 180-185 i laaangt tid, belastningen røg lidt af i ca. 2-3 min (sammenlagt) - så helt klart fed træning :4thumbup: Den højeste puls jeg så var 193 (95%) :devil: (tror heller ikke den har været højere end det).

:bike: Cykling III (57 min. v/Rasmus P.)

Også en feeeed time, men jeg var ikke helt så :w00t: som i den første...dog hård alligevel. Maxpulsen var vist "kun" 185 (91%) i denne time.

Go' træning idag, bare trist jeg ikke fik ordnet uret allerede igår :4slap::blush:

Go' aften ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 6. januar – Eftermiddag – Parken:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (52 min. v/Peter Alminde)

Maxpuls: 188 (ca. 93%)

Average: 172 (ca. 85%)

Det var slet ikke meningen at jeg skulle ligge så højt intensitetsmæssigt – har haft DOMS i hele underkroppen siden igår - men benene kunne lige pludselig godt :blink: – så de fik tæsk hele vejen igennem. :devil:

Derefter 10 min. ”rul” med intensitet omkring 65%.

:bike: Udholdenhed (75 min. v/Anette Berg)

Maxpuls: 178 (ca. 87%)

Average: 165 (ca. 81%)

Lidt kedeligt, tror de fleste der befandt sig i lokalet var nybegyndere – 100% respekt til dem fordi de har valgt at begynde at træne og alt det der – men den gode stemning mangler når de sædvanlige ikke er der. Kørte vist ok alligevel…Fatter bare stadig ikke hvordan man i en udholdenhedstime kan indføre mange spurt af 20-40 sek. varighed – dem var der en del af i hendes program i dag.

Men goooo' træning - mine ben og røv gør ouch lige nu :cooldance:

Go’ aften ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Uhmm.. DOMS i numsen!  :4mewantfood:

Sjælden og eftertragtet...

<{POST_SNAPBACK}>

Ja... :4thumbup: bare ikke fedt når man sidder ned - det gør sgu ondt. Eller at gå op ad trapperne :crazy: Men sjovt nok er det også livsbekræftende...det er sikkert derfor man bliver ved med at træne :nissegrin::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Men goooo' træning - mine ben og røv gør ouch lige nu  :cooldance:

Go’ aften ;)

/fast :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Uhmm.. DOMS i numsen! :4mewantfood:

Sjælden og eftertragtet...

<{POST_SNAPBACK}>

walking lunges, walking lunges, walking lunges :4smartass:

Eller som alternativ dybe et-bens squat - nasty butt-killer :devil:

Link to comment
Share on other sites

Igår:

Fredag d. 7. januar – Eftermiddag – Parken:

Var ovre og hente min lil’ bro fra lufthavnen om eftermiddagen – troede derfor ikke jeg vil kunne nå at tage til træning, men jo sgu :w00t: Regnede med at Spock også ville være der, men nope. :hmmm: Til gengæld stødte jeg på DocH da jeg lige var blevet færdig med den første times cykling :biggrin:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (52 min. v/Anette Berg)

Maxpuls: 182 (ca. 90%)

Average: 164 (ca. 81%)

God time, men jeg gad ikke at lege med i løbet af hele timen. Derfor er maxpulsen misvisende, for jeg var kun ”deroppe” i nogle få minutter.

:bike: Cykling III (57 min. v/Anette Berg)

Maxpuls: 182 (ca. 90%)

Average: 160 (ca. 78%)

Næsten hele timen lå jeg på højst 175 i puls. Lige på nær de sidste to min. spurt hvor frøken Anette fik pisket mig op på de 90% i intensitet. Hun råbte noget om at jeg skulle træde op NU! og ikke slappe af i hofterne. Derfor 2 min. nærdødsoplevelse…de slog hårdt. :blink: Men jeg tror hun var tilfreds bagefter. :cooldance:

Idag tager jeg den med ro – for real. Min stakkels underkrop skal helst kunne følge med jo.

Snart kommer der også pulskurve i loggen (nej, hvor spændende – NOT! :tongue: ) – jeg har bare ikke tid og kræfter til at se på det liiige nu. :bigsmile:

Go’ dag ;)

/fast :4flex:

PS. Og nu HAR jeg set, at min røv er blevet sendt til afstemning i Off Topic...hmmm :sneaky2::laugh:

Vedhæfter et nyere billede....kun 4 dage gammelt :wink:

post-3826-1105184393_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mange tak allesammen :blush:

Kathrine ==> Thanx, girlie :blush: Og 120% i lige måde :bigsmile:

Lørdag d. 8. januar:

Hvorfor er der orkan lige præcis den dag jeg havde tænkt mig at cykle udendørs?! :sneaky2:

Har ikke trænet på mtb (logisk nok), gad heller ikke powerwalk. Men tilgengæld har jeg heller ikke voldtaget køleskabet som jeg plejer at gøre, så fint nok. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det ser rigtig godt ud, Reem  :4thumbup:

Og de der overarme hjælper jeg gerne med at banke op på dig - du kan starte med at lave lidt chins med mig på skuldrene  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue: haha Flexi...mon jeg vil ku koncentrere mig om lige præcis DET? :hehe: :4whistling:

Playboy => tak ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share