Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ihhh så har du fået "afsat" lillesøster et par timer på lørdag? SUPER  :firebounce:  :firebounce:  :firebounce:

<{POST_SNAPBACK}>

:bigsmile: Ja, regner stærkt med at jeg kan slippe af med hende. Ellers låser jeg hende bare inde i et skab :thumb:...jeg er jo så sød ved børn :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Helt seriøst...... fandme en fin røv altså  :blush:  :tease:

<{POST_SNAPBACK}>

My goodness…:blush: Mange tak skal du ha’, MASS ;) :blush:

Der er jo rigeligt plads i skabene i omklædningsrummet i Parken  :devil:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue: Ja, ja...og lidt gaffa-tape på hendes mund.. :shutup3::devil:

Ej, jeg finder en eller anden der kan være sammen med hende herhjemme :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 12. januar:

MTB => 1time 35 min :smile:

Så blev det koldt igen, hva? :cold: Gad nu godt at ha' været til spinning, men nåede det ikke :dry: Og hele dagen har jeg været kvæstet pga. gårsdagens :showoff: ...DOMS div. steder :cooldance: Håber sgu det går over imorgen :smile:

Gooo' aften ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Så blev det koldt igen, hva? :cold:

<{POST_SNAPBACK}>

Synes du? :blink:

Du trænger da vist til at blive lunet lidt....

ja, seriøst :blink: Det var da næsten "varmt" i forgårs :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Hm.. Det er sgu nok de metrologiske forskelle der er så velkendte mellem Østerbro og Amager klima :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du skulle tage og prøve det en dag efter din baby er kommet – du risikerer kun at blive totalt addicted. :hippy:  :w00t:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det hører man jo ! Tror også at jeg vil engang, men lige nu tror jeg, at fitnesscenter-dagene er forbi for en tid, det er for dyrt og i mit område er åbningstiderne for dårlige til at passe ind i min tilværelse med arbejde og børn :dry: Men børn er jo ikke små for evigt, og før man aner det, er det jo dem, som ikke er hjemme :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hm.. Det er sgu nok de metrologiske forskelle der er så velkendte mellem Østerbro og Amager klima  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

ja, ooooh ja....Huuuge difference :tongue:

Yndlingsbenmuskler? Numza! That's the spirit  :laugh:

Q

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Er fan'me stadig øm i røven mand :blink: Sygt! :devil:

Det hører man jo ! Tror også at jeg vil engang, men lige nu tror jeg, at fitnesscenter-dagene er forbi for en tid, det er for dyrt og i mit område er åbningstiderne for dårlige til at passe ind i min tilværelse med arbejde og børn  :dry: Men børn er jo ikke små for evigt, og før man aner det, er det jo dem, som ikke er hjemme  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaaa! :4thumbup: Det er jo aldrig forsent! :cooldance: (Kan iøvrigt udmærket godt sætte mig ind i hvor travl en tilværelse man har, når man også har børn. Mine forældre er nemlig på business-trip og jeg passer derfor min lillesøster...Det' fan'me hårdt! :w00t:Glemte endda at give hende madpakke med i skole idag :4slap::blush: )

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 13. januar - Eftermiddag:

Jeg har ondt i halsen idag - er ved at blive forkølet kan jeg mærke :dry: Så jeg droppede spinning og styrketrænede istedet for - det er sådan lidt klamt at få åndenød allerede 5 min. inde i timen fordi man er snottet og luftvejene er :gal: Men imorgen køber jeg næsespray - så skal jeg bare sniffe på livet løs - det hjælper sgu :cooldance:

:dumbbell_lift:Styrketræning :dumbbell_lift:

DB lunges: (vægt i hver hånd)

2 sæt x 20 reps a’ 5 kg

1 sæt x 15 reps a’ 6 kg

1 sæt x 12 reps a’ 7 kg

:firebounce: Knæet er stadig fino :thumb:

Bicep curl:

2 sæt x 15 reps a’ 5 kg

1 sæt x 10 reps a’ 6 kg

1 sæt x 8 reps a’ 6 kg

Incline DB flyes:

2 sæt x 15 reps a’ 3 kg

1 sæt x 12 reps a’ 4 kg

1 sæt x 5 reps a’ 5 kg

DB pullover:

1 sæt x 20 reps a’ 4 kg

2 sæt x 20 reps a’ 5 kg

1 sæt x 12 reps a’ 6 kg

Twist:

2 sæt x 150 reps :sleeping:

Crunches:

4 sæt x max

Lateral raises

1 sæt x 16 reps a’ 3 kg

1 sæt x 12 reps a’ 4 kg

1 sæt x 8 reps a’ 5 kg

1 sæt x 6 reps a‘ 5 kg

Siddende DB pres:

1 sæt x 20 reps a' 4 kg

2 sæt x 15 reps a' 4 kg

1 sæt x 5 reps a' 5 kg

DB rowing:

1 sæt x 15 reps a' 4 kg

2 sæt x 8 reps a' 5 kg

1 sæt x 5 reps a' 6 kg

Siddende DB curl:

2 sæt x 12 reps a’ 5 kg

2 sæt x 8 reps a’ 7 kg

Imorgen har jeg det sikkert som om jeg er blevet kastet ind mod en mur :w00t: Så først :pumpin: igen på mandag. Det passer meget godt med at jeg nu kun skal cykle, cykle, cykle resten af ugen! Men det er self. ikke ensbetydende med at jeg ikke kommer til at lave et eller andet til fællestræning på lørdag :w00t: :banana3: :wink:

Go' aften ;)

/fast :4flex:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Hehe Flexi...tak :blush:

Min venstre arms bicep svir bare lige nu :gal: (arrghh, irriterende!)

Og jeg tror vist at mine " :slut: -styrketræning med maskiner"-dage er over!...(siger jeg uden at blæse det helt op, man ved jo aldrig hvornår jeg lige pludselig vil savne dem igen :4smartass: )

Vil seriøst prøve at maxe i benpres på mandag...Jeg SKAL! over de 150 :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hehe Flexi...tak :blush:

Min venstre arms bicep svir bare lige nu  :gal: (arrghh, irriterende!)

Og jeg tror vist at mine " :slut: -styrketræning med maskiner"-dage er over!...(siger jeg uden at blæse det helt op, man ved jo aldrig hvornår jeg lige pludselig vil savne dem igen :4smartass: )

Vil seriøst prøve at maxe i benpres på mandag...Jeg SKAL! over de 150 :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

:4whistling:

:4thumbup:

BTW: Skulle du ikke til fællestræning i Parken på lørdag? :smile:

Link to comment
Share on other sites

:4whistling:

:4thumbup:

BTW: Skulle du ikke til fællestræning i Parken på lørdag?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo da! :w00t: Men med tryk på fælles... :4whistling: :tongue::wink:

Må også hellere lige smide en kommentar til dine billeder...nu har jeg brændt inde med det så længe:  :w00t:

YIIIIAAAAUUUWWW  :w00t:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush: Mange tak, Krea :blush:

Og god bedring. Godt med Zymilin og C-vitamin brusetabletter så er du snart kørende igen  :smile:

Tak for det råd :thumb::bigsmile: Det skal helt klart følges :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Glemte at gi' din lillesøster mad med i skole..... så bli'r hun aller leee' jooooo  :laugh: fyyyyyyy!!!!  :nonono:

Du har sq da også fået smag for de frie vægte.....  :4whip:  :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue: Jeg havde faktisk smurt hele to stykker madder til hende, men glemte at give hende dem :4slap::blush: Staklen fik vist lærerens mad :laugh:

Og ja, frie vægte er faktisk ret sjawe! :w00t: :4flex: :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Men det er self. ikke ensbetydende med at jeg ikke kommer til at lave et eller andet til fællestræning på lørdag

Nej det er det nemlig ikke ensbetydende med :devil::tongue: Vi skal :pumpin::weight_lift: :4sport: :dumbbell_lift::alright: Nemlig ja :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Vil gøre mit bedste for at træne bare lidt :innocent: og ikke kun :blahblah:

"Body like a race car - curves like a Jaguar ;)" :cooldance:

Cool deeet jo sårn det ska være

:4thumbup:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe...tak...et eller andet skulle der jo stå :blink::tongue: (det er næsten ordret saxet fra en Craig David sang :wink: )

Fredag d. 14. januar - Eftermiddag/aften - Parken:

Forkølelsen er ved at ta' ordentlig fat, men jeg har købt næsespray, spec. halstabletter og C-vitamin - så den kan bare komme an :devil: Synes ikke det gik så meget over præstationen, der var bare nogle minutter hvor jeg ikke kunne få vejret :crazy: Oh well....

:firebounce:Spinning :firebounce:

:bike: Cykling II (ca. 53 min. v/Chris MacDonald) med Spock :bigsmile:

Maxpuls: 190 (94%)

Avg: 172 (85%)

Kanon go' time, go' power i benene :cooldance:

:bike: Cykling III (ca. 52 min. v/Chris MacDonald) med Spock :bigsmile:

Maxpuls: 192 (95%)

Average: 173 (85%)

:firebounce: Det brændte godt i benene. Denne time var klart ligeså fed som den første time :thumb:

Go' fredag aften ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Forkølelsen er ved at ta' ordentlig fat, men jeg har købt næsespray, spec. halstabletter og C-vitamin - så den kan bare komme an  Synes ikke det gik så meget over præstationen, der var bare nogle minutter hvor jeg ikke kunne få vejret  Oh well....

Skidt Fast.

Jeg håber seriøst for dig at det IKKE er influenza'en, jeg har lige ligget underdrejet i en hel uge nu, ingen arbejde, ingen træning, ingenting (udover MOL) - og er as we speak stadig nede til tælling. Det er een af de grimmere influenza'er jeg er løbet ind i.

Men krydser da fingre for at det bare er en forkølelse :devil:

Link to comment
Share on other sites

Skidt Fast.

Jeg håber seriøst for dig at det IKKE er influenza'en, jeg har lige ligget underdrejet i en hel uge nu, ingen arbejde, ingen træning, ingenting (udover MOL) - og er as we speak stadig nede til tælling. Det er een af de grimmere influenza'er jeg er løbet ind i.

Men krydser da fingre for at det bare er en forkølelse  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Årh...synd, Everlast :crazy: God bedring :1112: :wink: Jeg tror selv at det kun er en forkølelse - det er ret typisk i disse måneder for mit vedkommende :dry:

Men det skal nok gå :bigsmile: (næsespray gør underværker! :hippy: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share