Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu vi snakker instruktører...Jeg savner sgu spinnerkongen :raisebrow:

:blink: jeg var der jo??

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi kommer til at undvære Chris meget pga Race Across America, her er hans "fraværdsprogram"

22 januar – 30 januar: træningslejr i Frankrig

14 februar – 21 februar: kvalifikationsløb i Florida

16 marts – 27 marts: træningslejr i Frankrig

28 marts – 24 april: kvalifikationsløb + træningslejr i USA

15 maj – 3 juli: USA

Link to comment
Share on other sites

Nu vi snakker instruktører...Jeg savner sgu spinnerkongen :raisebrow:

:blink: jeg var der jo??

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Spock, for fanden :tongue: Den var go' :4smartass: :4thumbup:

Ej, jeg må altså se at køre hos dig snart...jeg ville ikke være påtrængende dengang du skulle være vikar i Parken, så jeg udskød træningen til 9.45 :blush: Sad bare på MOL og nørdede mens jeg ventede :sleeping: Men du slipper ikke for mig for altid :devil:

EDIT:

Arne ==> ;) Tak for det! :thumb:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Loerdag d. 29. januar - Formiddag - Parken

Spinning

:bike: Cykling III (55 min. v/Peter Alminde)

Maxpuls: 174 (86%)

Average: 162 (80%)

:bike: Cykling II (52 min. v/Peter Alminde)

Maxpuls: 176 (87%)

Average: 160 (79%)

Benene var helt ristede pga. gaarsdagens tre timer, derfor holdt jeg mig under 90%. Men ellers fed traening :firebounce:

Go aften :)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Du får godt nok brændt noget cardio aw på den cykel :bike: :blink::w00t:

Jeg har været afsted 2 gange nu til spinning :4thumbup: Tror måske godt jeg kan vænne mig til en enkelt gang om ugen, men godt nok ikke 2 timer i træk hver anden dag elle mere :firebounce:

Imponerende træning du ligger for dagen på de cykler :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak Graaanhof :blush:

Ja, jeg har læst om det med din spinning :biggrin: ...rigtig stolt af dig! :w00t: tænk at du allerede er kommet igennem to timer :rolleyes:....feeeeeeeedt og stor respekt herfra :4thumbup:

Søndag d. 30. januar - Formiddag - Parken

Spinning

:bike: Cykling II (57 min. v/Anne Wagner)

Maxpuls: 188 (93%) :a-okhand:

Average: 166 (82%) :alright:

:bike: Cykling III (58 min. v/Anne Wagner)

Maxpuls: 181 (90%)

Average: 156 (77%)

30 min. inde i timen tog jeg en rulletur på 8 min. for det begyndte at nive og brænde i mullerne på en ret ubehagelig måde. Pulsen var nede på 128-135. (63-66%). Derfor den lidt lave gennemsnitspuls, men ellers en mega fed og hård time. :firebounce:

Go' dag ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Hehe...ikke helt...det er en helt almindelig en til 4000kr. Så kan den også bare stå ude i regnen og ruste og gå i forfald..i reeeally don't care...

men jeg har så tilgengæld en racer som ikk er helt så billig :blink: ...og den passer jeg godt på :innocent: :bike: :wub:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 31. januar

:firebounce:Styrketræning => De sædvanlige øvelser (minus db lunges fordi knæet er lidt fucked)

Derefter

:heartpump:Løb => 62 min. (stadig doms i balder og lår efter de sidste dages spinning...yes, yes! :alright:)

Var først hjemme i kbh kl. 19 idag fordi der vist gik alt for meget snak i den efter skole. :4smartass: Kommer til at sove hos en derovre i Odense de kommende dage, tror jeg er gået hen og blevet lidt for glad for det sociale miljø. Wehaaaa :w00t:

Go' aften MOL' ere

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Bare vent til du prøver OBBC...så vil du aldrig hjem mere  :firebounce:

<{POST_SNAPBACK}>

Og det er ikke engang BS... Jeg har besøgt OBBC en enkelt gang, og jeg går dagligt med tanken om, at hoppe på toget hver gang der skal trænes... Og jeg bor på Østerbro... :blink:

Det sted er bare fedt! :4thumbup:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Bare vent til du prøver OBBC...så vil du aldrig hjem mere  :firebounce:

<{POST_SNAPBACK}>

Aaaargh :w00t: Køber medlemskab snart, meget snart!! :cooldance:

Bare vent til du prøver OBBC...så vil du aldrig hjem mere  :firebounce:

<{POST_SNAPBACK}>

Og det er ikke engang BS... Jeg har besøgt OBBC en enkelt gang, og jeg går dagligt med tanken om, at hoppe på toget hver gang der skal trænes... Og jeg bor på Østerbro... :blink:

Det sted er bare fedt! :4thumbup:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Najs at vide... :4thumbup: faktisk temmelig rart at der ikke så øde derovre som jeg troede i starten (idiot :blush: ) OK...busserne kunne de godt ta og skifte ud med nogle nyere, men ellers er der helt fint i ooodddense :biggrin:

Har lige nu planer om at flytte derovre...men jeg nøjes ikke med en hvilken som helst bolig..og nu har jeg heldigvis en jeg kan sove hos, så everything is cool ;)

Link to comment
Share on other sites

Tak ska' du ha', PT'er ;)

Ja, du havde ret men jeg er alligevel glad for at der gik koks i den og jeg ikke endte der du-ved-hvor :smile: Ser ud til man nemt kan finde tag over hovedet i Odense C el. M. What a relief :thumb:

Tirsdag d. 1. februar

Hviledag, knæet gjorde direkte ondt idag da jeg slæbte rundt på de motherf..... tykke bøger jeg havde købt. Men shit hvor har jeg også gået og løbet meget efter busser idag... :wacko:

Satser på at jeg når spinning imorgen, ellers bliver det løb...bedre end ingenting jo :wink:

Go' aften MOL'ere ;)

/fast :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det dejligt at læse at du er faldet så godt til på uni derovre i Ohnse  :cooldance:  :cooldance:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak tul :bigsmile: ...jeg er også glad for at være der..bare ærgerligt at jeg lige her i starten ikke har noget fritid fordi jeg først kommer hjem v. 19 tiden. Så spinning har jeg slet ikke kunnet nå..heller ik om morgenen for jeg tager hjemmefra kl. senest 7.25 om morgenen. :sleeping: Og mit knæ gør stadig lidt ondt så jeg tør slet ikke at løbetræne istedet for spinning.

Imorgen skal jeg på rustur og være ret meget bacardi hele weekenden. så først træning igen på mandag. men så har jeg tilgengæld tænkt mig ikke at bruge meget tid derovre så jeg kan nå min træning OG læsning...tror de fleste incl. mig :dry: allerede nu er ca. 100 siders kemi/anatomi/histologi bagud...sygt! :blink:

Go' aften MOLere ;)

/fast :4drunk: :innocent:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ahem... :blush: Tid til en opdatering:

Der har slet ikke været sammenhæng i min træning de sidste mange dage, derfor intet logføring. Jeg havde også problemer med mit knæ i ca. en uge, men det ser heldigvis ud til at være gået over nu! :)

Jeg har brugt tid på at få styr på tingene, har bl.a. fået en fed lejlighed i Odense C. :4thumbup:

Skal ha' købt møbler og alt det der men regner med at træne ordentligt igen fra på lørdag. Eller måske allerede på fredag, kommer an på om hvor langt tid et interview med en læge kommer til at vare. :unsure:

Jeg har også aftalt med cykelklubben at jeg først træner med dem fra i marts, for ellers drukner jeg i alle de aftaler og ting jeg skal nå.

Det var meningen at jeg også skulle ta' et kursus, der senere ville gøre det muligt for mig at tage såkaldte FADL (forening af danske lægestuderende) -vagter - hvor man skal passe en patient..et studiejob som er studierelevant og giver gode penge - Det har jeg dog valgt at vente lidt med, for jeg er lidt bange for at selve kurset også ville komme i vejen for træningen (ligger på forkerte tidspunkter :dry: ).

Men for fanden, har lige fundet ud af - takket være krak.dk - at jeg kun bor 900 meter væk fra SATSOdense :w00t: ...og endnu tættere på OBBC, det er jo bare super. :smile:

Og ellers generelt...studiet er stadig mega fedt, utrolig spændende (lige pånær visse kemi foreslæsninger :sleeping: )...og det bedste ved alt: vi skal have om dissektion om allerede 2 måneder. yes, yes :alright: :)

Jeg glæder mig fan'me til at logføre igen (og træne odentligt self.)..har seriøst savnet MOL :smile:

Go' træning allesammen :)

/fast :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Ahem... :blush: Tid til en opdatering:

Der har slet ikke været sammenhæng i min træning de sidste mange dage, derfor intet logføring. Jeg havde også problemer med mit knæ i ca. en uge, men det ser heldigvis ud til at være gået over nu! :)

Jeg har brugt tid på at få styr på tingene, har bl.a. fået en fed lejlighed i Odense C. :4thumbup: 

Skal ha' købt møbler og alt det der men regner med at træne ordentligt igen fra på lørdag. Eller måske allerede på fredag, kommer an på om hvor langt tid et interview med en læge kommer til at vare. :unsure:

Jeg har også aftalt med cykelklubben at jeg først træner med dem fra i marts, for ellers drukner jeg i alle de aftaler og ting jeg skal nå.

Det var meningen at jeg også skulle ta' et kursus, der senere ville gøre det muligt for mig at tage såkaldte FADL (forening af danske lægestuderende) -vagter - hvor man skal passe en patient..et studiejob som er studierelevant og giver gode penge - Det har jeg dog valgt at vente lidt med, for jeg er lidt bange for at selve kurset også ville komme i vejen for træningen (ligger på forkerte tidspunkter :dry: ).

Men for fanden, har lige fundet ud af - takket være krak.dk - at jeg kun bor 900 meter væk fra SATSOdense :w00t: ...og endnu tættere på OBBC, det er jo bare super.  :smile:

Og ellers generelt...studiet er stadig mega fedt, utrolig spændende (lige pånær visse kemi foreslæsninger :sleeping:  )...og det bedste ved alt: vi skal have om dissektion om allerede 2 måneder. yes, yes :alright: :)

Jeg glæder mig fan'me til at logføre igen (og træne odentligt self.)..har seriøst savnet MOL :smile:

Go' træning allesammen :)

/fast :firebounce:

<{POST_SNAPBACK}>

Velkommen til Odense og tillykke med de mange nye spændende ting der sker i dit liv.

Nyd det i fulde drag.

:cooldance: :4thumbup: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 19. feb. - Parken - Formiddag:

:bike: Cykling III (55 min)

:bike: Cykling II (56 min.)

Det gik bedre end jeg havde regnet med men jeg ikke havde mit pulsur med. :wacko:

Og jeg har forresten fået skaffet en infrarød dims og har nu fundet ud af, hvordan man overfører filer fra pulsur til comp. Men det sgu lidt tid må jeg nok sige. :raisebrow:

Go' aften ;)

/fast :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share