Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Flot ny log ;)
Fik 10 i differentialligninger. Min arbejdsindsats taget i betragtning, er jeg ganske tilfreds.

Et flot 10 tal :) Men hvad læser du? I gymnasiet var jeg ikke særlig god til differentialligninger, var bedre til vektorer. :lol:

Seb M>> Takker. :bigsmile:

Jeg læser til levnedsmiddelingeniør på Landbohøjskolen (KVL). :) Starter snart på 4. semester, så der er lang vej igen. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, held og lykke, jeg har sørget for at bestikke censor så karakteren skulle være i huset :devil:

Btw - næste søndags kamp vi skal se er kl. 19 - og det er Kansas City Chiefs-Indianapolis Colts som bliver fantastisk spændende!!!

/////////////////////////////////

Go Patriots

Link to comment
Share on other sites

Niske>> Takker. :)

Spock>> Takker - det viser sig vist også at være nødvendigt. :tongue: Glæder mig til på søndag. :w00t: Ved i hvert fald godt, hvem jeg holder med. :devil:

Ja, så er min mikrobiologieksamen overstået... Citerer lige mig selv fra den 23. (efter min biokemieksamen):

Alle>> Takker for lykønskningerne og fingerkrydsningen. :xmas: Set i forhold til den ringe læseindsats, <_< gik det vist okay. "Glæder mig" til at få resultatet. :unsure:
Link to comment
Share on other sites

Hey godt at høre det gik godt til eksamen... men du skulle jo habe været til træning buuhhhuuu vrææææææææl følte mig helt alene indtil Anders og Cat kom kl 5 først  :weeping:  :sad106:

Hey selv. :) Synes nu ikke, det gik specielt godt. <_< (Men jeg består vel...) Ville tusind gange hellere have været til træning - men eksamen sluttede først 17.30, sååå.... :( Men vi ses på fredag. :w00t: Og god fornøjelse på onsdag - glæder mig til at høre, hvordan det var. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hehe jeg skal også imorgen og på torsdag :w00t: ... det er sådan et intensivt kursus... glæder mig helt vildt... folk tror jeg er åndsvag men må indrømme at styrkeløft og yoga ikke lige er den mest logiske sammensætning... men hva' det kan jo også være det slet ikke er noget for mig

Link to comment
Share on other sites

Hehe jeg skal også imorgen og på torsdag :w00t: ... det er sådan et intensivt kursus... glæder mig helt vildt... folk tror jeg er åndsvag men må indrømme at styrkeløft og yoga ikke lige er den mest logiske sammensætning... men hva' det kan jo også være det slet ikke er noget for mig

Hey, jeg starter til salsaundervisning i morgen, så du skal ikke høre noget fra mig. ;) (Og begynder på endnu et hold den 20. :w00t:) Glæder mig for vildt! :mandance:

Link to comment
Share on other sites

Salsa den 6-1-04: :firebounce: :firebounce: :firebounce:(min første gang til undervisning :w00t: ) :firebounce: :firebounce: :firebounce:

Halvanden times undervisning i grundtrinene (step-1-2-3, step-1-2-3, step-1-2-3 etc. etc. - you get my drift... ;)). Havde fået lokket Hr. Frys til at deltage også. :tongue: Kanon! :devil:

:banana: :banana: :banana:

Her til aften har jeg været ude at gå ca. 25 minutter i snevejret. (Hen til min fætter med banankage og tilbage igen.)

Hov! Og en enkelt chin-up er det da også blevet til i dag. :4sport:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Salsa den 6-1-04: :firebounce: :firebounce: :firebounce:(min første gang til undervisning :w00t: ) :firebounce: :firebounce: :firebounce:

Halvanden times undervisning i grundtrinene (step-1-2-3, step-1-2-3, step-1-2-3 etc. etc. - you get my drift... ;)). Havde fået lokket Hr. Frys til at deltage også. :tongue: Kanon! :devil:

:banana: :banana: :banana:

Se DET er en træning der vil noget B)

:dance: :4thumbup:

Hov! Og en enkelt chin-up er det da også blevet til i dag. :4sport:

:thumbwink:

Link to comment
Share on other sites

Hoosier wrote:

Jeg synes simpelthen Dr. pattøj er SÅ sød og charmerende... Nu skal det være! Vil du med på en date, Dr.??

Hov, så det først nu! Ja, det vil jeg da meget gerne, hvor og hvornår?? :) :w00t:

:blink:

:lol: Det er sgu god værkstedshumor!

Link to comment
Share on other sites

Humor?? Vil det sige det ikke passer?? <_< :) Hehe ;)

Sad lige og tænkte på at lave lidt fis med qoutefunktionen, og det bliver ikke sidste gang, hehe!!

Sad og skraldgrinede da jeg skrev det :lol:

En MOL-romance under opblomstring i dette vejr? ;)

Niske

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning den 7-1-04 i TSK: :devil: :devil: :devil:

Bænkpres:

10@20kg + 5@30kg + 3@35kg + 3/3/3@40kg + 1/1/1@45kg + 10@35kg (kørte ikke optimalt i dag - men dog nogenlunde)

Db row:

(2x)12/8/8@20kg (rep PR :w00t: - syntes for første gang, :blink: jeg kunne mærke lats arbejde)

Squat:

5@20kg + 3/3/3/3/3@40kg (for første gang ramte jeg rent faktisk banen i nogle af repsene, da jeg fik lidt fif af Kim, og det hjalp helt sikkert :bigsmile:) + 1@45kg + 1@50kg (gammelt max 50.9 kg, men næppe til godkendt dybde)

De 50 kg så meget lette ud, så Anyones syntes, vi skulle smide et par af de blå på hver side og et bælte på mig, så derfor:

1@60kg (PR :devil::devil::devil: Bestemt ikke jordens kønneste løft - ramte en skæv bane, og bøjede mig forover. Registrerede ikke andet, end at en eller andet gentagne gange råbte "pres ud imod bæltet" - så det gjorde jeg, og op kom skidtet. :D)

Dødløft:

1/1/1@60kg (dobbelt overhåndsgreb, eksplosivt) + 1@70kg (dobbelt overhåndsgreb) + 1/1/1/1@80kg (mixed grip - ville have lavet fem, men den fjerde var lidt for tung, så jeg besluttede mig for at pille noget vægt af...) + 1@60kg (dobbelt overhåndsgreb) + 1@60kg (mixed grip, sumo stil - sumo PR) + 10/15@60kg (med kridt og dobbeltoverhåndsgreb :w00t: - sikkert rep PR)

Men hvorfor lavede hun kun så lidt, kunne nogen måske finde på at spørge sig selv... Jamen, jeg var jo kun i TSK i 2.5 timer, så derfor. :tongue: Men i morgen skal der diskopumpes (= biceps, triceps, mave, måske lidt skulder + lidt cardio) i Parken sammen med Arne. :4flex:

Kan der være nogen tvivl om karaktergivningen? Nej, vel?!?

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Tilføjelse:

Cardio: 2x ca. 7.5 km transportcykling

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share