Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Machine-lat-rows:

4@140lbs (PR - skulle køre indimellem en fyr, som var igang med denne vægt på, så da han skulle til at fjerne den yderste skive, tænkte jeg, at jeg da ligeså godt lige kunne prøve på en PR - han mente, at det var altså ret tungt, og han ville blive imponeret, hvis jeg kunne, sååå... :innocent::kickass:  :laugh:) + 8/8/8/8@110lbs

<{POST_SNAPBACK}>

:showoff: Så ka han lære det :wink:

Tillykke med PR'en

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men en træls ting: Tabte mit pulsur på gulvet oppe i omklædningrummet, en af knapperne faldt ud, jeg kunne ikke finde den igen, og nu er uret kaput :mad:

Til gengæld giver det mulighed for at ønske sig nyt gejlet grej til jul :santa2::santa2:

<{POST_SNAPBACK}>

Det digicam, jeg fik til min fødselsdag, var en kombineret fødselsdags- og julegave, så den går desværre nok ikke. :crybaby: Men det kan da være, jeg skal prøve at lokke min far alligevel... :rolleyes:

Nutella, MaxP>> Thx. Selvom det nu bare var en maskin-PR. :wink:

:bunny: :bunny: Eftermiddagscardio den 11-12-04: :bunny: :bunny:

POWERWALK

Tid: Est. ca. 40 min :smile:

Havde ellers store planer om at genoptage morgencardioen fra og med i dag. :4whistling: Men da jeg vågnede, havde jeg ikke fået noget at spise i 11-12 timer, så jeg trængte virkelig. :blush: Til mad altså. :tongue:

Det blev så til en lille eftermiddagstur i stedet, og nøj, hvor var det godt at komme afsted igen!! :4jumpy::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning den 11-12-04: :firebounce: :firebounce:

Squat:

8@45lbs + 6@65lbs + 5@85lbs + 5@105lbs + 3@115lbs + 3@125lbs + 1@135lbs + 1@145lbs (okay runde - det ser ud til, der langt om længe er begyndt at ske noget med min squat :smile:)

Legpress:

10@180lbs + 8@270lbs + 5/8/8/8/7@360lbs (fik næsten krampe i læggene i første sæt, så det blev ikke til så mange reps dér :chicken:) + 25@90lbs (backoff - dyyyybe)

Mave-crunch-maskine:

12@90lbs + 12/10/10/10@100lbs

Calf raise:

10@115lbs + 8/8/8/8@130lbs

Hyperextension - skrå bænk:

20@bw + 10/10/10/10@35lbs

Kondicykel:

- 12 min, niveau 11

- 18 min, niveau 12

- 2 min, niveau 15

- 3 min, cool-down

+ gang til/fra træning, 2x ca. 15 min... :walking:

Grrr... frustrationer over min bank :4ranting: gjorde, at der var god brug for at afreagere lidt med en god omgang træning. :rocketwhore:

Squatten kørte okay, og en hel del god kæbe - perfekt! :4thumbup:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance: :banana3: Eftermiddagscardio den 12-12-04: :banana3: :cooldance:

POWERWALK

Tid: Est. knap 40 min :smile:

Selvom det blev til eftermiddags- fremfor morgencardio, var det faktisk før morgenmaden i dag. :blush: :4whistling:

Og nu må jeg vist hellere se at tage mig lidt sammen med den eksamenslæsning. :devil::4whip:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Træning den 12-12-04: :heartpump::ilovemuscle: :xmas:

Bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 8@75lbs + 5@85lbs + 8sæt@3reps@95lbs + 11@85lbs (back-off)

Chins: (varierende greb)

3/3/3/2/2@bw :4sport:

kørt skiftevis med:

Dips:

10/8/8/7/8@bw

Machine-lat-row:

10/8/8/8@110lbs + 12@90lbs (back-off)

Incline db flyes:

15@20lbs + 10@25lbs + 8/8/8@30lbs :firebounce:

Standing db hammercurls:

11/8/6@20lbs (gunz'ene var allerede godt brændt af inden curls :blush::chicken:)

Cable face-pulls:

12/11/10@"8.5"

supersetted med:

Cable upright row:

12/12/12@"6"

og:

Cable front raises:

15/12/12@"2.5"

Kondicykel:

- 8 min, niveau 11

- 17 min, niveau 12

- 3 min, niveau 15

- 2 min, cool-down

+ gang til/fra træning, 2x ca. 15 min... :walking:

Sådan set en udmærket træning, men jeg havde lidt for travlt - var ikke mange sekunder fra at blive smidt halvnøgen ud af centret. :moon: :tongue:

Foretrækker at have god tid til min træníng, så det trækker lidt ned...

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 14-12-04: :lolabove::tease::partytime2:

Squat:

8@45lbs + 6@65lbs + 5@85lbs + 5@95lbs + 8sæt@3reps@105lbs (teknik)

Dødløft:

12@135lbs (dobbelt overhåndsgreb) + 1@155lbs + 10singels@165lbs (burde nok være gået 5 lbs ned i vægt i dag, men gad ærligt talt ikke til at lede efter 2.5 lbs skiver :rolleyes:)

Legpress:

10@180lbs + 8@270lbs + 4/6/6/7@360lbs (puha, hårdt efter både squat og dødløft :chicken:) + 20@135lbs (backoff - dyyyybe :bottom:)

Calf raise:

10@115lbs + 10/8/8/8@130lbs

Kondicykel:

- 12 min, niveau 11

- 8 min, niveau 12

- 5 min, niveau 13

- 3 min, niveau 14

- 2 min, niveau 15

- 5 min, cool-down

+ gang til/fra træning, 2x ca. 15 min... :walking:

Var kommet lidt sent ud ad døren i dag :rolleyes: - og en del kæbe i løbet af træningen oveni :blahblah: betød, at jeg valgte at udskyde hyperextensions og crunches til i morgen, hvor jeg desuden vil lave en smule cardio, tænker jeg. :smile: Gad nemlig ikke stresse sådan igennem det sidste ligesom i søndags. :4whistling:

Ellers en udmærket men ikke prangende træning.

:banana: :banana: :banana: af de store, fordi det var så hyggeligt med al den kæbe! :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke lige en tand for mormor-agtigt med havregrød? Hvad bliver det næste? Skåneærmer, hjemmehæklede grydelapper og syltede asier?  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Havregrød skal der til - det går lige i booty'en. :moon: :innocent::tongue:

Og jeg kan forresten godt lide syltede asier. :4mewantfood: :tongue:

Havregrød er godt Klaus, sådan er dét bare!  :tongue:

Og hey Kathrine, så er der kun en uge til du har dansk grund under fødderne og kan brænde i TSK, du må vel efterhånden have lidt abstinenser?  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, jeg glæder mig!! :biggrin: Det er enddog muligt, at jeg er tosset nok til at dukke op i TSK på onsdag. :w00t: Man savner vel sine drenge. :4winkkiss::wink:

Link to comment
Share on other sites

udskyde hyperextensions og crunches til i morgen, hvor jeg desuden vil lave en smule cardio, tænker jeg. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det tror jeg så bare, jeg dropper. :4whistling: Får nok mere ud af at bruge tiden på at få læst lidt mere til min eksamen i morgen :4smartass: - så må jeg bare brænde lidt ekstra i morgen eftermiddag!! :4whip::devil:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning den 16-12-04: :firebounce: :firebounce:

Bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 6@75lbs + 3@85lbs + 3@95lbs + 3@105lbs + 3@110lbs + 2/3/2@115lbs (rep PR :devil: - og det var ikke engang specielt tungt, men man ligger så pokkers ustabilt på de smalle bænke :dry:)

Paused incline db press:

10@30lbs + 8@35lbs + 7/5/4@40lbs (rep + volumen PR, men sidste sæt blev noget hø, da jeg i første omgang missede at få vægten op, så da det lykkedes, var der ikke mange kræfter tilbage, så sættet blev kørt uden pause i bunden og med kortere ROM end de andre :chicken:)

Chins:

3@bw (tæt på de letteste tre reps, jeg har taget med overhåndsgreb :bigsmile:)

Machine-lat-row:

10@90lbs + 10@110lbs + 6/6/5@120lbs (tror jeg nok... :unsure:) + 9@110lbs (back-off)

Dips:

12/8/8/8/8@bw

Cable face-pulls:

15/12/12@"8.5"

supersetted med:

Cable upright row:

12/12/12@"6"

og:

Cable front raises:

15/15/15@"2.5"

Standing db hammercurls:

9/7/7@20lbs :dumbbell_lift:

Kondicykel:

- 10 min, niveau 14

- 2 min, niveau 15

- 2 min, niveau 16

- 2 min, cool-down

+ gang til/fra træning - 2x ca. 15 min :walking:

Der gik lidt meget kæbe i den til sidst, :blahblah: så jeg nåede ikke helt så meget cardio, som jeg havde planlagt. Men det er okay, for det var med et par af instruktørerne, som jeg har snakket en del med på det sidste, og som jeg jo måske aldrig ser igen. :crybaby:

Den gode bænkpres samt det faktum, at jeg havde min sidste eksamen i dag, trækker helt klart op, så 4x :banana: for dagens træning.

Og så skal jeg ned at lege model lige om lidt! :w00t::slut::laugh:

Edit: Havde glemt at skrive curls på.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Den gode bænkpres samt det faktum, at jeg havde min sidste eksamen i dag, trækker helt klart op, så 4x :banana:  for dagens træning.

Tillykke med begge dele! :4thumbup:

Tak! :biggrin:

Og så skal jeg ned at lege model lige om lidt!  :w00t::slut:  :laugh:
Er det hos den samme fotograf som sidst??!! :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

I går var det for en tegneklasse på byens kunstmuseum. :w00t: Jeg kender hende, som står for holdet, så på den måde blev jeg involveret i det. :smile: Det var i øvrigt tredje gang, jeg stod model for det hold. :slut: My contribution to art... :tongue:

Men i aften skal jeg fotograferes igen af den samme fotograf som sidst! :bigsmile: Vi tog også nogle billeder i fredags, men så fik han et par idéer, han gerne liiiige ville afprøve, inden jeg smutter tilbage til DK. :biggrin: Og så er det jo bare med at springe til, for det er bestemt ikke hver dag, man får sådan en mulighed. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Fik trænet i eftermiddags, men har ikke lige haft tid til at opdatere før nu... :smile:

:pumpin:Træning den 17-12-04: :pumpin:

Legpress:

12@180lbs + 10@270lbs + 8/8@360lbs + 6/5/6@410lbs + 15@180lbs (back-off, non-lockout :bottom:)

Mave-crunch-maskine:

10@90lbs + 8/8/8/8@100lbs

Dødløft:

12@135lbs (dobbelt overhåndsgreb) + 7@155lbs (også dobbelt overhåndsgreb, så derfor blev det kun til 7 reps :4whistling:) + 12singles@160lbs (alle sæt uden bælte i dag)

Calf raise:

10@115lbs + 10/10/10/10@130lbs

Hyperextension - skrå bænk:

15@bw + 10/10/10/10@35lbs (ret nemme i dag, så jeg burde nok enten have taget flere reps eller kørt med mere vægt :blush:)

Kondicykel:

- 7 min, niveau 11

- 7 min, niveau 12

- 6 min, niveau 13

- 2 min, niveau 14

- 2 min, niveau 15

- 2 min, niveau 16

- 4 min, cool-down

+ de sædvanlige 2x ca. 15 min :walking: til/fra træning...

Egentlig var det en okay træning, men jeg var i skod humør da jeg kom og i skod humør, da jeg gik. :mad: Bare en lille ting tidligere på dagen, der ikke helt ville, som jeg ville... :rolleyes:

:banana: :banana: pga. det dårlige humør, som heldigvis har ændret sig til det bedre igen. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share