Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

:santa2:Træning den 18-12-04: :santa2:

Bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 5@75lbs + 3@85lbs + 8sæt@3reps@90lbs (styrken var rigtig god i dag, men teknikken... hmm... :dry: :4whistling:)

Chins: (overhånds)

4@bw (PR :4jumpy:)

Incline db flyes:

15@20lbs + 10@25lbs + 8/8/8/8@30lbs (god power i dag :devil:)

Machine-lat-rows:

10@90lbs + 10@110lbs + 8/6/6@120lbs + 12@100lbs (back-off)

Dips:

12/8/9/8/7@bw

kørt skiftevis med:

Chins: (underhånds)

3/2/3/2@bw :4sport:

Cable face-pulls:

14/12/10@"8.5"

supersetted med:

Cable upright row:

15/12/12@"6"

og:

Cable front raises:

15/15/15@"2.5"

Standing cable hammercurls:

10/8/7/7@"4" :4flex:

Kondicykel:

- 5 min, niveau 11

- 5 min, niveau 12

- 5 min, niveau 13

- 5 min, niveau 14

- 3 min, niveau 15

- 2 min, niveau 16

- 5 min, cool-down

+ gang til/fra træning, 2x ca. 15 min as usual... :walking:

Underlig træning i dag. :blink: Styrken var rigtig god, :cooldance: men jeg var bare så træt i hovedet af en eller anden grund. :unsure: Men kom da nogenlunde fornuftigt igennem, og fik også kæbet den lidt aw til sidst, da en af mine instruktørvenner dukkede op for at brænde (nasty trapz på den gut! :king:).

:banana: :banana: :banana:

Det var så næstsidste gang, jeg kommer til at skrive en træning i lbs - bliver helt underligt at skulle til at løfte så "små" vægte igen. :unsure::tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chins: (overhånds)

4@bw (PR:4jumpy:)

:4sport: PR - Te'løk!! :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak! :nissegrin: Det er rart, at det endelig er begyndt at gå lidt fremad i denne øvelse, for nu har jeg ellers ligget på 3 reps som max i et års tid. :blush:

:newyear::rudolph:Eftermiddagscardio den 19-12-04: :rudolph::newyear:

POWERWALK :walking:

Tid: Est. ca. 45 min

Havde egentlig planlagt at gå en morgentur, men så kom der lige nogle noget i vejen. :innocent::nissetunge:

Vejret er rigtig smukt her lige nu! :bigsmile: En skøn vintersol. :sun: Men koldt. :cold: Og det har også sneet en smule i går aftes/nat (men det er heldigvis ikke meget, der er blevet liggende :nissecool:).

Link to comment
Share on other sites

Hej Hoosier.

Well du får da godtnok tiden til at gå derovre ! Men go' tur tilbavs til DK  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak! :nissegrin::cooldance:

Og held og lykke til dig med genoptræningen. :1112:

Hej Hoos,

Bliver godt at få dig hjem til DK igen.

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have. :blush::nissecool:

Vi ses jo sikkert snart i TSK! :showoff:

Lidt træning blev det sørme til her til aften - i kollegiets cardiorum:

:nissetunge::innocent:Cardio den 19-12-04: :innocent::nissetunge:

Crosstrainer:

- 20 min, niveau 4-9

Løbebånd:

- 10 min pw, incline 5 %, speed 4.2-4.6 miles/h

- 2 min cool-down

Var ikke videre oplagt og følte mig egentlig også lidt halvsløj. Men da jeg først begyndte at spekulere på, om det mon bare var en dårlig undskydning for at slippe for at lave noget, blev jeg enig med mig selv om, at det var det nok så. :nissetunge:

Var så ved at gå sukkerkold til sidst på crosstraineren. :wacko::chicken:

Men fik da pulsen lidt op, så to små :banana: :banana: kan det lige blive til. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Hej Kathrine :smile:

Vil lige ønske dig en rigtig god tur hjem til Danmark :bigsmile:

Håber vi når at ses inden jul, ellers ses vi sikkert i starten af det nye år :nissegrin:

Hmmm når du tager hjem, og ikke længere er på messenger midt om natten har jeg vist ikke flere undskyldninger tilbage for ikke at få snøvlet mig i seng i ordentlig tid :nissetunge::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Kathrine  :smile:

Vil lige ønske dig en rigtig god tur hjem til Danmark  :bigsmile:

Håber vi når at ses inden jul, ellers ses vi sikkert i starten af det nye år  :nissegrin:

Hmmm når du tager hjem, og ikke længere er på messenger midt om natten har jeg vist ikke flere undskyldninger tilbage for ikke at få snøvlet mig i seng i ordentlig tid  :nissetunge:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Åh, det skal du nu ikke være så sikker på. :innocent: Det hænder, at jeg er vågen på underlige tidspunkter af døgnet. :nissetunge:

Tak for din hilsen. :xmas: Og jep, vi ses snart! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce::santa2::firebounce:Træning den 20-12-04: :firebounce::santa2::firebounce:

Dødløft:

12/12@135lbs (dobbelt overhåndsgreb) + 6@155lbs (dobbelt overhåndsgreb - i dag blev det kun til 6 reps, før grebet sagde stop, men mine fingre var også stadig halvfrosne :dry:) + ca.15singles@160lbs (alle sæt uden bælte)

Legpres:

12@180lbs + 8@270lbs + 12@360lbs + 6/7/6@420lbs (PR :firebounce::devil:- på 7. rep i andet sæt var min venstre fod ved at glide af pladen :rocketwhore: - trænede nemlig i et par gamle udslidte kondisko i dag, da mine squatsko jo var blevet pakket ned som noget af det første :innocent:) + 20@180lbs (back-off, non-lockout :bottom:)

Calf raise:

8@115lbs + 10/10/10/10@130lbs (pyyy, hård i dag - mine lægge har været lidt stive de sidste par dage :chicken:)

Mave-crunch-maskine:

10@90lbs + 8/8/8@100lbs (weee - sidste gang i den maskine :nissetunge: - men den har nu været effektiv :rolleyes:)

Hyperextension - skrå bænk:

15@bw + 10/10/10/10@35lbs (hårdere end sidst, men jeg fik da 10 reps i alle sæt :xmas:)

Crosstrainer:

- 10 min, niveau 10-14 (2 min på hvert niveau)

- 2 min cool-down

+ gang til/fra træning, 2x ca. 15 min... :walking:

Ikke mange i centret i dag, men stadig masser af motivation til at få fyret en god gang træning af, inden jeg skal sidde i et fly i aaaalt for mange timer tirsdag/onsdag. :sleeping: Og igen god power i stængerne! :king:

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Hehe nu i lige snakker om at være sent oppe, syns jeg har set Hoosier være online vær' eneste nat  :nissetunge:  .. men det er vel pga. tidsforskellen derovre.

Edit: Ja jeg er fame ikke nem at nare.. tror bare jeg hopper over i seng!  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe. :nissetunge:

Jep, når det er sommertid, er DK 7 timer foran Indiana - vintertid 6 timer foran. :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Ikke mange i centret i dag, men stadig masser af motivation til at få fyret en god gang træning af, inden jeg skal sidde i et fly i aaaalt for mange timer tirsdag/onsdag. :sleeping: Og igen god power i stængerne! :king:

Lyder som en feee' gang træning! :4thumbup: :cooldance:

Og god tur hjem idag! :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share