Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:bunny: :bunny: "Morgen"-cardio den 27-12-04: :bunny: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 52 min :xmas:

Så kom jeg langt om længe afsted igen :blush: - og endda før morgenmaden. :innocent:

:firebounce: :firebounce: Træning i Sønderborg Fitness den 27-12-04: :firebounce: :firebounce:

Dødløft "fra skive": (= dødløft med Technogymskiver)

10/10@60kg (dobbelt overhåndsgreb) + 5@70kg + 5@75kg + 5@80kg (så kom bæltet på) + 5@85kg + 3@90kg + 3@95kg (kun 5 kg fra min 3 rep PR i dødløft fra skive, og det var med overskud i dag, så det er tilfredsstillende :nissecool: - der var også en, der mente, at det var et flot dødløft min størrelse taget i betragtning :innocent::nissetunge:)

Legpress:

12@110kg + 10@130kg + 6/6/8@150kg + 18@120kg (back-off :bottom:)

Hyperextension - skrå bænk:

20@bw + 8/8/8/8@20kg

Swissball crunches:

15@bw + 12/12/12@5kg (uh, den sad godt! :w00t:)

Seated calf raise:

10@20kg + 10/8/8/8@25kg (auch, mine lægge var ved at gå i krampe, hver gang jeg steg af maskinen :chicken:)

Ellipsetræner:

- 10 min, niveau 7

Kondicykel:

- 10 min, niveau 8, 15 sek spurt pr. min

- 2 min cool-down

+ noget transportcykling i løbet af dagen, vel ca. 12 km :cold:

God træning - masser af power. :devil::cooldance: Dødløften kørte godt, selvom det var med de puny Technogymskiver. :wacko:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Træning i OBBC den 29-12-04: :tease::violin::innocent:

Et hurtigt smut til O'ense for at aflevere trøjer m.m. + en gang awbrænding i OBBC med bl.a. Hippo, Bamz og Maskiiiinen (fuck, han er blevet leee' :blink::devil:)

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 5@35kg + 5@40kg + 3@45kg + 3@50kg + 1@55kg + 1@60kg (med lettet røv :laugh:)

Boardpres (3 klodser):

3@65kg + [email protected] (dagens bedste sæt, vist det eneste, hvor det lykkedes mig at ligge nogenlunde ordentligt på bænken - sejlede ellers rundt og lignede jeg ved ikke hvad :4ranting:) + 3@70kg + [email protected] + 2@75kg (fail på 3. rep :4whistling: - trænger til at lave en masse rackouts + boardpresses, så jeg kan vænne mig til at ligge med de "tunge" vægte :chicken: - må i øvrigt være PR, da jeg aldrig før har haft noget tungere end 70 kg på stangen :smile:)

Chins:

4/4/4/3/3@bw (overhåndsgreb)

kørt skiftevis med:

Dips:

14/12/10/12/10@bw (god power i dag! :bigsmile:)

Hammerstrength one-arm row:

(2x)10@15kg + (2x)8/8/8/8@25kg + 12@15kg (back-off, begge sider på én gang)

Paused incline db press:

10@15kg + 6/5@17kg (ikke sååå meget power tilbage i patten :chicken:)

Cable face-pulls:

15@40kg + 10/10/10@50kg + 12@35kg (back-off)

supersetted med:

Cable upright row:

12/12/12@25kg

og:

Cable front raises:

15@10kg + 15/12@15kg

Standing cable hammercurls:

12/10/10@25kg

Incline db flyes:

15@8kg + 8/[email protected]

Hyperextensions:

15@bw

Min bænk i dag var en skandale! :mad::blush: Kunne ikke finde en ordentlig placering på bænken, så jeg lå og sejlede rundt, samtidig med at jeg åbenbart har en tendens til at sænke stangen skævt. :blink::dry:

Hippo kørte jfk-agtig bænk, mens Baardi squattede løs, hvorefter de begge to brændte aw i dødløften. :raisebrow::nissetunge:

Masskiiinen var leee' i squatten, da han først var holdt op med at tude over knæbindene. :nissegrin:

Efter træningen fik jeg lige snakket lidt med Nina for første gang. :biggrin:

:banana: :banana: :banana:

Desuden en masse gang både i går og i dag. :walking:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Har du været i byen ???  Så sku' man jo have været der  :wink:.

Det ser ud til at have været en helt fornuftig træning... TILLYKKE med PR!  :4thumbup:  :firebounce:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg var lige på lynvisit, men nu er jeg i Sønderborg igen. :smile: Men ja, det kunne da have været hyggeligt, hvis du havde været der :nissegrin: - generelt var der godt nok pænt tomt i OBBC i går. :blink:

************

I dag har jeg indtil videre vadet rundt med "oppakning" i sammenlagt en times tid, men overvejer, om jeg skal tage i centret senere i dag for at lave lidt rigtig cardio. :unsure::bunny:

Link to comment
Share on other sites

Godt nytår, Kathrine.

Godt at have dig tilbage i Dk.

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have. :smile:

Og godt nytår til dig også. :banana3: :rudolph:

lidt mere fokus, og så skal du nok blive stærk en dag....

:nissegrin:  :nissetunge:

<{POST_SNAPBACK}>

:4whistling:

Og tak, :blush: det satser jeg også på. :devil:

:bunny: :bunny: Træning i Sønderborg Fitness den 30-12-04: :bunny: :bunny:

CARDIO

Kondicykel:

- 22 min, niveau 7-11

Løbebånd:

- 15 min pw, incline 5 %, det meste af tiden ved speed 7.4 km/t men op til speed 7.7 km/t

Ellipsetræner:

- 10 min, niveau 6-7

- 2 min cool-down

Var ikke super oplagt til at komme afsted, men min stedmor skulle træne, og så kunne jeg jo passende lige køre med. :rolleyes:

Det har bare været sådan en underlig, ugidelig dag i dag. :unsure:

:banana: :banana: - fik da trods alt lavet lidt. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Efter en længere pause fra MOL, så er det dejligt at se at der er noget der er ved det gamle... Her tænker jeg selvfølgelig på de små hyggelige bananner

:banana:  :banana:  :banana:  :banana:  :banana:

Godt nytår! :4thumbup:

- Tolle

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen velkommen tilbage til MOL! :bigsmile:

Godt nytår til dig også. :biggrin: :4band:

Du er sku imponerende i chins og dip synes jeg. Det er der ikke mange M/K der lige umiddelbart kan gøre efter.  :w00t:

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Iiiihh, nu bliver jeg jo helt :blush: :blush: :blush:. Mange tak skal du have! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:showoff::kickass:Træning i Sønderborg Fitness den 31-12-04: :ilovemuscle::weight_lift:

Dødløft "fra skive" (= med Technogymskiver):

10/10@60kg (dobbelt overhåndsgreb) + 1@70kg + [email protected]

Rumænsk dødløft:

12@40kg + 10@50kg + 8/8/8@60kg (overraskende lette faktisk, :w00t: men jeg får garanteret DOMS i haserne i morgen :blink:)

Swissball crunches:

12@5kg + 8/8/8@10kg (lidt svært at holde balancen med en 10 kg's skive bag nakken :chicken:)

Legpress:

12@110kg + 10@130kg + 10@140kg + 8/8/8@150kg :cooldance:

Hyperextensions - skrå bænk:

20@bw + 8/8/8/8@20kg

Seated calf raises:

10@20kg + 8/8/8/8@25kg (stadig hård for mine puny kalve :blush::chicken:)

Kondicykel:

- 15 min, niveau 6-10

Løbebånd:

- 5 min pw, op til speed 8.0 km/t, hældning -5 % (maskinen strejkede, så hældningen kunne ikke ændres :mad:)

Ellipsetræner:

- 10 min, niveau 7

- 2 min cool-down

Ganske god træning i dag! :headphonedance: Energiniveauet var pænt (ligesom energioverskuddet i går :4whistling:), selvom stængerne var lidt ristede... :chicken: Det skal nok blive meget godt med en hviledag i morgen. :smile:

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Og så blev det lige til lidt bonus-cardio... :bunny:

Gik ud til min onkel, hvor vi holdt nytår :blink: - 34 min rask gang. :nissecool: Og fik lokket min far til at følges med mig hjemad :nissetunge: - 33 min rask gang. :walking: :banana3:

Godt nytår til alle!! :rudolph: :4band: :partytime2:

Link to comment
Share on other sites

Damn, du laver sku en del dips, hvad er din rep. PR?

Og godt nytår  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak. :smile: Jeg har taget 18 dips, men om de allesammen var under parallel skal jeg ikke kunne sige... :raisebrow: Sandsynligvis ikke?! :unsure:

Godt nytår til dig også. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

:smile:Træning den 2-1-05: :smile:

Dips:

18/12/10/10/9@bw

kørt skiftevis med:

Chins:

3/3/3/3/3@bw (først sæt med overhåndsgreb, ellers underhåndsgreb)

High incline db press:

7/7/6@16kg (hvad er pointen i håndvægte med så tynde håndtag?!? de er jo ikke til at holde på :blink::mad:)

Hyperextensions - skrå bænk:

15@bw (ventede på en rygmaskine :blush:)

Triceps pushdown med reb:

12@25kg (ventede stadig... :4whistling:)

Machine-lat-row:

10@40kg + 8@45kg + 8@50kg + 8/8/8@55kg (kunne ikke lige huske, hvor meget vægt jeg havde kørt med sidst, så jeg måtte prøve mig lidt frem :blush:)

High incline db flyes:

15@9kg + 10/8/8@12kg

Cable face-pulls:

15@50kg + 10/10@55kg + 15@45kg (back-off)

supersetted med:

Cable upright row:

15@25kg + 12/12@30kg

og:

Cable front raises:

15/15/15@15kg

Standing cable hammercurls:

12@25kg + 10/10/[email protected] (PR :tongue:)

Yates rows:

15@40kg + 12/10@50kg (overspringshandling - gad ikke cardio :rolleyes:)

Kondicykel:

- 30 min, niveau 5-11 med div. intervaller hist og her

- 2 min cool-down

Havde egentlig glædet mig til at skulle træne i dag, men da jeg stod op, øsede det ned udenfor; og havde i det hele taget mest lyst til bare at blive i sengen. :raisebrow: Men så er det jo så dejligt med træning, at det stort set altid får humøret til at stige en tand, og det gjorde det da også i dag, :biggrin: selvom jeg stadig er sådan lidt baaah... :baaa:

Styrken var også fin (er dog stadig lidt plaget af mine hase-DOMS pga. rumænsk dødløft i fredags :king:) - alt andet ville heller ikke være fair, med alle de tarwelige carbs jeg fik væltet indenbords i går. :4whip::blush: :blush:

Kan lige snige sig op på 3x :banana: for i dag.

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 3-1-05: :raisebrow:

Squat:

10@20kg + 6@30kg + 5@40kg + 3@50kg + 3/3/3/3/3@55kg (hold kæft, hvor min teknik stinker!!! :mad:)

Med dragt + bælte: (dog uden knæbind)

En hel del sæt med hhv. 60 kg og 70 kg - dybden var langt fra god nok, men kunne mærke, at dragten gav en del mere power fra bunden end min gamle dragt. :4thumbup: Så på med 80 kg - tjaa... den kom da ned. :4whistling:

Dødløft:

12@60kg (dobbelt overhåndsgreb) + 1/1@70kg + [email protected] (lidt for langsom fra bunden, hvilket er tilfældet næsten uanset vægt :raisebrow: - men super let, når den lige var lettet :smile:)

Cable crunch:

10@30kg + 6/6@34kg

Semi dragon flags:

2 sæt (fik god instruktion af Quantanamo :4thumbup:)

Standing calf raise:

5@120kg (ups, lidt for tung - havde glemt at indstille vægten :blush:) + 12/12/12@80kg

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15/15@bw

+ 2x ca. 10 km transportcykling :bike:

Skønt at være tilbage i TSK igen!! :4thumbup: :cooldance: Og havde ovenikøbet fornøjelsen af at skulle overbringe en hilsen fra Baardi til brødrene. :innocent::tongue:

Min træningsindsats, derimod, var bestemt ikke noget at råbe hurra for! :mad: :4ranting:

:banana: :banana: for træningen + :banana3: :banana3: :banana3: for at være "hjemme" igen. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Så fik du prövet din nye dragt, er den ikke super? :4thumbup:

Jeg er siker på at du havde fået meget mere hvis du ikke havde taget så mange sät inden de 80 kg.

Jeg körer altid kun 3 - 4 opvarmningssät og et sät med knäbind de dage jeg har dragt på. Så er der mere power tilbage i benene til de tunge vägte.:weight_lift:

Godt Nytår!

Link to comment
Share on other sites

Så fik du prövet din nye dragt, er den ikke super? :4thumbup:

Jo, helt bestemt! :cooldance: Er sikker på, at der nok skal være masser af kg at hente, når jeg lærer at bruge den ordentligt. :devil:

Og når jeg lærer at squatte. :raisebrow::4whip::blush:

Jeg er siker på at du havde fået meget mere hvis du ikke havde taget så mange sät inden de 80 kg.

Jeg körer altid kun 3 - 4 opvarmningssät og et sät med knäbind de dage jeg har dragt på. Så er der mere power tilbage i benene til de tunge vägte.:weight_lift:

Ja, jeg kørte nok for mange sæt inden de 80 kg, men jeg kunne bare slet ikke få teknikken til at spille, så det var vist det, jeg (uden den store succes :unsure::tongue:) forsøgte at rette op på. :wacko:

Brugte også et par sæt på lige at få dragten til at sætte sig. Den er meget løs i stropperne og rundt om livet, men til gengæld kunne jeg ikke selv få den over røven, så der måtte jeg have coach Kim til at hive og flå i mig. :blush:

Men næste gang skal jeg i hvert fald også vikles ind i et par Inzer wraps, når jeg skal i dragt. :cheer: Og dér skal det bare køre bedre, end det gjorde i går. :4whip::devil:

Godt Nytår!

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, i lige måde! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: Formiddagscardio den 4-1-05: :bunny: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 45 min :firebounce:

Lækker tur med lidt små-DOMS i ben + baller. Niiiiice!! :w00t::cheer:Og jeg kom ovenikøbet afsted før morgenmaden i dag. :blush:

Fra og med i dag skal min kost også på sporet igen. :4whip: Den sidste uges tid (okay, knap en uge, som Tulle så sødt forsøgte at trøste mig med på mes i går aftes :tongue:) har det bare ikke været godt nok. :mad: For mange tarwelige carbs, og for lidt kvalitetsmad. :dry: Synes altså også, jeg er i bedre humør, når jeg spiser ordentligt... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share