Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ha ha, Erik, brændt awww!

Fed aften i går... godt med lortepose  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder som om, man skulle have været der! :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jada :w00t:, det ku' da have været skægt! Feeeee' aften til fest + i byen med Kern, Troels og Erik. :w00t::smile::smile: :4thumbup: :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Måske en anden gang?! :w00t::cooldance: :4band:

Efter at have snakket lidt med Camillas i går under ligastævnet, bl.a. en smule om løb, fik jeg i dag sådan en lyst til at lunte en lille tur. :unsure::w00t:

:bunny:Cardio den 30-1-05: :bunny:

LØB

Tid: aner det ikke - tog ikke tid, da det helt sikkert ville have været alt for deprimerende :tongue:

Distance: 5.9 km :cooldance:

Har ikke løbet siden oktober eller deromkring, så forsøgte at holde tempoet nede (kunne lige ligne mig at komme til skade ellers :raisebrow:). Turen gik fint. Kunne sagtens have løbet længere, og havde faktisk slet ikke lyst til at stoppe. :blush: Eneste problem var, at jeg er/var rimeligt anspændt i nakke og skuldre. :wacko: Trænger til en god gang massage...

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 31-1-05: :poking:

Squat:

10@20kg + 5@35kg + 5/5@45kg + 3@50kg + 1/1@55kg

Dragt, knæbind, bælte:

3@70kg (ikke dybe nok) + 3@80kg (vistnok dybe nok :unsure:) + 2@90kg (ikke dybe nok) + miss@100kg :4ranting: + 1+miss@100kg (men ikke helt dyb nok, så vil ikke notere den som PR :dry: - Kim sagde dog, at det var det pæneste, han havde set mig lave i dag :smile: - kan bare ikke helt finde ud af, om han mente det, eller om han bare sagde det for at være flink og ikke helt tage modet fra mig :unsure::tongue: - fik overbalance på 2'eren :wacko:)

Walk-out:

1@120kg (PR :chicken:)

Dødløft - sumo - halv dragt + bælte:

15singles@75kg (super lette, farten var vist også okay?! :unsure:)

Legpress:

3/8/8/8/11@150kg (mine fødder var ved at glide af pladen på både første sæt, hvor jeg derfor kun fik 3 reps, og sidste sæt, hvor jeg gerne ville have haft mindst 12, for nu brændte det lige så dejligt :blush::bottom:)

Reverse hypers:

25@bw

Saxon sidebends:

(2x)12/12/12/[email protected] db

supersetted med:

Standing one-legged calf raises:

(2x)10/10/10/10@5kg

og:

Hyperextensions:

10/12/12/12@10kg (var vist lige doven nok på første sæt :blush:)

Møg-squat. :4ranting: Claus lagde ellers nogle super-duper knæbind. :4thumbup:

Den gode stemning i klubben og den i øvrigt gode træning, trækker den op på :banana: :banana: :banana: for i dag. :smile:

Cardio: :cooldance:

MORGENPOWERWALK :walking:

Tid: ca. 28 min

Uh, gad ellers godt have gået længere, men overboen er ved at få lavet nyt køkken, så jeg måtte hjem og se at blive klar, inden de lukkede for vandet. :raisebrow:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Benene var sgu lidt ristede på hjemturen. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træls det ikke kørte for dig i squatten... :dry: Jeg er nu alligevel jævnt imponeret over de vægte du snupper!  :w00t: - endda en PR!! Tillykke!   :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er ekstremt belastende, at jeg bare slet ikke kan få det til at fungere. :mad: :4ranting: Men jeg klør på - så kommer det vel på et tidspunkt. :unsure::bigsmile:

Og tak. :blush:

:bunny:"Morgen"-cardio den 1-2-05: :bunny:

POWERWALK

Tid: ca. 40 min (vil jeg tro... var i Netto på hjemvejen, så tog ikke tid :smile:)

Uuuuhmm - der er nu ikke noget som en powerwalk dagen efter at have kørt tung squat m.m. :bottom::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hey Kathrine - jeg så dig da du power-walkede!!!

Sad og spiste frokost i vores kantine, da du kom strygende langs søerne... nice!!

Mig: "Heyy - det er sgu da Kathrine...."

Co-Worker1: "... hvor? hvad? "

Mig: "Ude på stien ved søen, på vej op mod Planetariet"

Co-Worker1: "nååå åh! .....

Co-Worker2: ".. hun er sgu da meget lækker!"

Co-Worker1: "... løber hun?? "

Mig: "nej, hun powerwalker"

Co-Worker1: ".. hold da kæft hun går stærkt.. skal hun i skole med den taske på ryggen?"

Mig: "Nej, hun har nok været i Netto (heeheh) "...

Link to comment
Share on other sites

POWERWALK

Tid: ca. 40 min (vil jeg tro... var i Netto på hjemvejen, så tog ikke tid :smile:)

<{POST_SNAPBACK}>

Har aldrig helt forstået den der.. hvordan kan man lave powerwalk og være i Netto på samme?? :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe. :tongue: Altså jeg powerwalkede ca. 40 min, og så et hurtigt smut forbi Netto, som nærmest ligger lige på vejen. Kald det bare dovenskab. :innocent:

Hey Kathrine - jeg så dig da du power-walkede!!!

Sad og spiste frokost i vores kantine, da du kom strygende langs søerne... nice!!

Mig: "Heyy - det er sgu da Kathrine...."

Co-Worker1: "... hvor? hvad? "

Mig: "Ude på stien ved søen, på vej op mod Planetariet"

Co-Worker1: "nååå åh! .....

Co-Worker2: ".. hun er sgu da meget lækker!"

Co-Worker1: "... løber hun?? "

Mig: "nej, hun powerwalker"

Co-Worker1: ".. hold da kæft hun går stærkt.. skal hun i skole med den taske på ryggen?"

Mig: "Nej, hun har nok været i Netto (heeheh) "...

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::blush:

Det var så "på vej" i Netto, men ellers ja. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Kathrine - jeg så dig da du power-walkede!!!

Sad og spiste frokost i vores kantine, da du kom strygende langs søerne... nice!!

Mig: "Heyy - det er sgu da Kathrine...."

Co-Worker1: "... hvor? hvad? "

Mig: "Ude på stien ved søen, på vej op mod Planetariet"

Co-Worker1: "nååå åh! .....

Co-Worker2: ".. hun er sgu da meget lækker!"

Co-Worker1: "... løber hun?? "

Mig: "nej, hun powerwalker"

Co-Worker1: ".. hold da kæft hun går stærkt.. skal hun i skole med den taske på ryggen?"

Mig: "Nej, hun har nok været i Netto (heeheh) "...

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup:

For fed en beskrivelse her af en power walk med en dagsorden

:laugh:

Jeg tog denne form for PW til efter at have læst om den flere gange her i loggen...

Alt for smart

Link to comment
Share on other sites

Hey Kathrine - jeg så dig da du power-walkede!!!

Sad og spiste frokost i vores kantine, da du kom strygende langs søerne... nice!!

Mig: "Heyy - det er sgu da Kathrine...."

Co-Worker1: "... hvor? hvad? "

Mig: "Ude på stien ved søen, på vej op mod Planetariet"

Co-Worker1: "nååå åh! .....

Co-Worker2: ".. hun er sgu da meget lækker!"

Co-Worker1: "... løber hun?? "

Mig: "nej, hun powerwalker"

Co-Worker1: ".. hold da kæft hun går stærkt.. skal hun i skole med den taske på ryggen?"

Mig: "Nej, hun har nok været i Netto (heeheh) "...

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup:

For fed en beskrivelse her af en power walk med en dagsorden

:laugh:

Jeg tog denne form for PW til efter at have læst om den flere gange her i loggen...

Alt for smart

<{POST_SNAPBACK}>

Dovenskab eller at slå to fluer med ét smæk - alt efter hvordan man ser på det. :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce:Træning i TSK den 2-2-05: :firebounce:

Bænkpres:

15@20kg + 10@30kg + 5@35kg + 3@40kg + 3@45kg + 1@50kg

Trøje på:

2@60kg til 10 cm board + 1@65kg (let) + 1/1@70kg (ikke super stil og med løftet røv :innocent: - men ellers lette nok, og godt pres på anden single :cooldance:)

Til 10 cm board:

2@75kg + 2@85kg (PR :devil:- kørte bare 2'ere i dag efter råd fra Claus :smile: - begge sæt var nemme nok, men anden rep var i begge tilfælde bedst pga. et bedre spænd i armene)

to af opvarmningssættene supersetted med:

Reverse hypers:

30/25@bw (lænden skulle lige varmes lidt op, da den føltes en anelse stiv til at begynde med)

Paused incline db press:

8@16kg + 6/[email protected] (kunne nok godt have kørt liiidt længere ned :4whistling:)

Chins med reb:

5/4@bw med smalt greb + 3/2½@bw med bredt greb (bredt greb var noget hårdere end smalt greb :chicken:)

supersetted med:

Dips:

9/8/7@bw

Face-pulls:

15/12/12@45kg

supersetted med:

Cable upright row:

12/12/12@28kg (PR :tongue:)

og:

Cable front raises:

12/12/12@12kg

Seated one-arm cable row:

(2x)10/10@40kg + (2x)8/8@42kg

supersetted med:

Triceps pushdown:

10/8/8@37kg

Incline seated db curls:

10@5kg + 7/5/[email protected] (på andet sæt med 7.5 kg havde jeg glemt at sætte bænken et hak op igen efter at have kørt incline flyes :4slap:)

kørt skiftevis med:

Incline db flyes:

10/10@10kg (bare en let omgang med godt stræk i bunden :smile:)

Fik igen i dag god hjælp af Claus, som hev mig i trøjen. :4thumbup: Bænken gik nogenlunde. Dvs. vægtene var lette nok, men jeg havde en smule problemer med mit opspænd (dog bedre end sidst, føler jeg :smile:) samt med at få spændt godt i hele kroppen (as usual... :raisebrow::rolleyes:).

Resten af øvelserne kørte fint. Og der blev også tid til en smule kæbe med bl.a. Q - hjemvendt fra skiferie, Coach Anyone m.fl. :blahblah::biggrin:

:banana: :banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

FORMIDDAGS-POWERWALK :walking:

Tid: ca. 51 min

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

Dips "9/8/7@bw"...har set fyrer der ikke en gang kan lave en enkel!

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak. :tongue: Det var nu ikke en af mine bedste serier - triceps var godt brugte ovenpå den tunge bænk. :wink:

:bunny: :bunny: Cardio den 3-2-05: :bunny: :bunny:

POWERWALK :walking:

Morgen:

Tid: ca. 40 min

Aften:

Tid: 2x ca. 21 min

Var på et hyggeligt besøg hos Arne. :smile: Der blev kørt en del kæbe - dog nok mest af undertegnede :blush::innocent: - og bundet en stor flaske aspartam. :cola::partytime2:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 4-2-05: :rocketwhore:

Dødløft - konventionel:

12@60kg + 6@70kg + 3@80kg

Sumo - halv dragt + bælte:

3@90kg

Sumo - hel dragt + bælte:

3@100kg + 3@110kg + 2@115kg (hmm... fik 3 sidst :dry:) + 1@120kg + "1"@125kg (hvis ikke jeg havde fået overbalance næsten helt oppe, havde jeg fået den :wink:) + miss@125kg (big time! den rokkede sig ikke ud af stedet :laugh:) + 2@105kg (stod heeelt ude ved skiverne, så var alt for bange for at lave en Hippo (= få sat skiverne ovenpå tæerne), hvilket jeg allerede havde gjort én gang tidligere :rolleyes:) + 5@105kg (når nu ikke jeg kunne løfte tungt, kunne jeg vel i det mindste brænde lidt :tongue: - kunne dog godt have taget 1-2 reps mere, tror jeg)

Fuck, hvor kørte dødløften bare ikke i dag. :wacko: Teknikken i sumo spillede slet, slet ikke, så jeg kunne ikke løfte en pind. :mad: Og så gik jeg ellers og var lidt vrissen resten af træningen. :rocketwhore: Undskyld til dem, det gik ud over. :blush:

Boxsquat - halv dragt (+ bælte på worksets):

8@20kg + 5@35kg + 3@40kg + 3@50kg + 7sæt@2reps@50kg (fuck, hvor var det svært at komme ned til boxen, selv med dragten bare halvt på :raisebrow:)

Reverse hypers:

25@bw

Saxon sidebend:

(2x)12/12/[email protected] (med undrende blikke fra Quantanamo :tongue:)

supersetted med:

Standing one-legged calf raise:

(2x)12/12/[email protected]

og:

Hyperextensions:

10/10/[email protected] (meget let :smile:)

Legpress:

12/12/12@150kg (sad godt omme bawi :bottom::innocent:)

Det var ellers hyggeligt i dag - Hesten gæstede TSK og brændte godt i dødløften. :devil:

Min teknik i sumo spillede bare slet ikke, så jeg gad ikke rigtig lave noget derefter. :blush: Men fik da både squattet og lavet hjælpeøvelser, som jeg dog skar et sæt af. :4whistling: Og legpressen var nu god at slutte af på - damn, den sidder altså godt. :innocent:

:banana: :banana: :banana: - det trækker op at have gæster. :biggrin:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPOWERWALK :walking:

Tid: ca. 39 min

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

:strat:Cardio den 5-2-05: :strat:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 40 min + ca. 20 min

Løber eller powerwalker muligvis en lille tur i aften, hvis jeg trænger til en pause fra læsningen. :bookread:

Edit:

Har bare slet ikke kunne blive vågen i dag. :sleepy: Faldt i søvn under læsningen, :blush: så jeg tog lige en god halv times gåtur her til aften - i håbet om at blive klar nok i hovedet til et par timers læsning inden sengetid. :innocent:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :4flex: Træning i TSK den 6-2-05: :4flex: :firebounce:

Bænkpres:

15@20kg + 10@35kg + 5/5@40kg

supersetted med:

Reverse hypers:

25/20@bw

Bænkpres med mini-band under bænken:

3/3@35kg (ingen eksplosivitet :mad:) + 3/3@30kg (føltes til gengæld liiige let nok :unsure:) + ca.8sæt@[email protected] (bedre, tror jeg :smile: - synes også, jeg fik spændt bedre igennem på de sidste sæt)

Chins med V-håndtag:

5/4/3/3@bw (okay lette - især i første sæt fløj jeg nærmest op :blink:)

supersetted med:

Dips:

10/9/8/6@bw (kan godt mærke, jeg har kortet pauserne en smule ned - det koster lige et par reps :chicken:)

Face-pulls:

15/12/12@48kg

supersetted med:

Cable upright row:

15/15/15@28kg (mere vægt på næste gang)

og:

Cable front raises:

12/12/12@12kg

Seated one-arm cable rows:

(2x)8/8/8/8@43kg (overraskende lette :blink:)

supersetted med:

Triceps pushdown:

10/10/9½@37kg (forsøgte at få 10 reps i sidste sæt, men failede :4whistling:)

Incline seated db curls:

10@5kg + 10/10/[email protected] (lidt bedre end den plejer at være :4flex: - tror faktisk, det er volumen PR :blush:)

kørt skiftevis med:

Incline db flyes:

15@10kg + [email protected] + 7@16kg (muligvis PR/rep PR - i hvert fald længe siden, jeg har været højere end 13.5 kg i flyes)

Hesten er stadig i staden, så den stod på søndagsafbrænding sammen med også zoa og anyone, som dog fik tudet mere end de fik løftet i dag - så de gik allerede hjem, da de var færdige med at hjælpe Hippo med trøjen. :tongue: Men hyggeligt nok at de dukkede op trods tømmermænd. :wink:

Senere dukkede også to motionister op. :smile: Efter de var gået, og Hippo og jeg havde fået pumpet gunz og pecs (ét sæt Dimitry-bænk med kæder, så var hestens pecs vokset til dobbelt størrelse :blink::tongue4:), røg t-shirtsene, og så blev der ellers flexet løs og taget pics. :4flex: :innocent::tongue:

:banana: :banana: :banana: :banana:

:bunny:Cardio: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 28 min

Det gik stærkt i dag, men det var også nødvendigt for at holde varmen. :cold:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

:firebounce::devil:Træning i TSK den 7-2-05: :devil::firebounce:

Squat:

10@20kg + 8@35kg + 5@40kg + 5@45kg + 3@50kg + 2/2@55kg

Dragt, knæbind, bælte:

3@75kg + 3@85kg + 3@95kg + 1/1@105kg ("PR")

Alt sammen til et par centimeter over parallel :blush: - men det positive er, at det føltes langt, langt bedre end sidst, og den sidste single med 105 kg var god (efter Kathrine-standard :tongue:), bortset fra dybden. :biggrin:

Walk-out:

1x3 meget partial squats@125kg (PR)

Sumo dødløft - halv dragt + bælte:

3@70kg + ca.15singles@75kg (rev godt i inderlårene i dag :blink:)

Legpress:

12@150kg + 8/8/8@165kg (yeah, sad godt som sædvanlig :bottom::devil:)

Så nåede jeg ikke mere, da jeg lige ville følge Hippo til toget. :smile: Det var nu hyggeligt lige at have ham på visit i et par dage. :firebounce:

Regner med at ordne mave-, lænd- og lægtræningen enten senere i aften, eller i morgen (i SATS :blink:).

Rigtig fed træning i dag. :devil: Der blev squattet til den store guldmedalje i TSK. :firebounce::devil: Hippo fik en leee' PR med hjem, og bl.a. Morten og Kim, og Zhe Coach ej at forglemme, fik sgu også banket nogle onde squats med kæder af. :king:

Min egen squat var som sædvanlig ikke noget at råbe hurra for, men synes selv, det føltes klart, klart bedre end sidst! Og de 125 kg var slet ikke slemme at stå med, som de 120 kg i sidste uge var det. Men jeg synes nu stadig, at +100 kg føles tungt at stå med på ryggen, når jeg ved, at jeg skal squatte det bagefter. :blush::chicken: Men det var rart at tage to singler på 105 kg i dag, for nu føles 100 kg lige pludselig ikke så farligt længere. :bigsmile:

4x :banana: af de store. :banana3:

:bunny:Cardio: :bunny:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Ingen morgenpowerwalk i dag, da jeg grundet læsning (og chat :4whistling: - men det var nu hygsomt :w00t:) først kom i seng klokken to i nat - og skulle møde klokken otte. :sleepy:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med squatten - også selvom de måske ikke var helt til godkendt dybde :4thumbup:

Det er jo nogle rigtig pæne vægte du smider rundt med efterhånden. Få på DTU (af fyrene og pigerne for den sags skyld :wink: ) laver squat med 100kg og endnu færre bare i nærheden af parallel.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med squatten - også selvom de måske ikke var helt til godkendt dybde  :4thumbup:

Det er jo nogle rigtig pæne vægte du smider rundt med efterhånden. Få på DTU (af fyrene og pigerne for den sags skyld  :wink: ) laver squat med 100kg og endnu færre bare i nærheden af parallel.

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen tak skal du have! :bigsmile:

105 kg føles dog ikke som noget særligt (slet ikke, når det ikke engang var til godkendt dybde :chicken:), når Mona og Charlotte har fuld gang i et væddemål om, hvem der kommer først til 150.5 kg!! :blink::devil:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med squatten - også selvom de måske ikke var helt til godkendt dybde  :4thumbup:

Det er jo nogle rigtig pæne vægte du smider rundt med efterhånden. Få på DTU (af fyrene og pigerne for den sags skyld  :wink: ) laver squat med 100kg og endnu færre bare i nærheden af parallel.

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen tak skal du have! :bigsmile:

105 kg føles dog ikke som noget særligt (slet ikke, når det ikke engang var til godkendt dybde :chicken:), når Mona og Charlotte har fuld gang i et væddemål om, hvem der kommer først til 150.5 kg!! :blink::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

ARGHHHHHHHHHHHHHHH :4ranting:

Kathrine for dyyyylen da :bottom:

Det er pis' lige meget hvad andre kan :poking: Hold dig nu til det fakt at du konstant forbedrer dig :w00t:

En dag skal det nok blive din tur til at være den blandt piger på din egen størrelse der kan løfte mest såfremt du hænger i :cooldance:

Så lad nu være med at hive dig selv rundt i managen ....

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med squatten - også selvom de måske ikke var helt til godkendt dybde  :4thumbup:

Det er jo nogle rigtig pæne vægte du smider rundt med efterhånden. Få på DTU (af fyrene og pigerne for den sags skyld  :wink: ) laver squat med 100kg og endnu færre bare i nærheden af parallel.

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen tak skal du have! :bigsmile:

105 kg føles dog ikke som noget særligt (slet ikke, når det ikke engang var til godkendt dybde :chicken:), når Mona og Charlotte har fuld gang i et væddemål om, hvem der kommer først til 150.5 kg!! :blink::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

ARGHHHHHHHHHHHHHHH :4ranting:

Kathrine for dyyyylen da :bottom:

Det er pis' lige meget hvad andre kan :poking: Hold dig nu til det fakt at du konstant forbedrer dig :w00t:

En dag skal det nok blive din tur til at være den blandt piger på din egen størrelse der kan løfte mest såfremt du hænger i :cooldance:

Så lad nu være med at hive dig selv rundt i managen ....

<{POST_SNAPBACK}>

I know... :blush::blush::blush:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med squatten - også selvom de måske ikke var helt til godkendt dybde  :4thumbup:

Det er jo nogle rigtig pæne vægte du smider rundt med efterhånden. Få på DTU (af fyrene og pigerne for den sags skyld  :wink: ) laver squat med 100kg og endnu færre bare i nærheden af parallel.

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen tak skal du have! :bigsmile:

105 kg føles dog ikke som noget særligt (slet ikke, når det ikke engang var til godkendt dybde :chicken:), når Mona og Charlotte har fuld gang i et væddemål om, hvem der kommer først til 150.5 kg!! :blink::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

ARGHHHHHHHHHHHHHHH :4ranting:

Kathrine for dyyyylen da :bottom:

Det er pis' lige meget hvad andre kan :poking: Hold dig nu til det fakt at du konstant forbedrer dig :w00t:

En dag skal det nok blive din tur til at være den blandt piger på din egen størrelse der kan løfte mest såfremt du hænger i :cooldance:

Så lad nu være med at hive dig selv rundt i managen ....

<{POST_SNAPBACK}>

I know... :blush::blush::blush:

<{POST_SNAPBACK}>

GODT SÅ!!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share