Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu har du bare at nyde den fremgang du har haft i squat unge dame :wink: Med tiden skal det sq nok komme... bare hør godt efter hvad Kim siger... og gør så det modsatte :tongue: Tillykke med det du  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

Og tak. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ti hi :tongue:

Kommer til københavn på fredag....

Hjem og besøge min mor og mine brødre, da jeg ikke har været hjemme siden Kim og jeg slog op i sep.

Så skal jeg hjem og have stegt flæsk og persille sauce :4thumbup:

Måske kunne vi træne sammen fredag eller lørdag???

Link to comment
Share on other sites

Nu har du bare at nyde den fremgang du har haft i squat unge dame :wink: Med tiden skal det sq nok komme... bare hør godt efter hvad Kim siger... og gør så det modsatte :tongue: Tillykke med det du  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

Og tak. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ti hi :tongue:

Kommer til københavn på fredag....

Hjem og besøge min mor og mine brødre, da jeg ikke har været hjemme siden Kim og jeg slog op i sep.

Så skal jeg hjem og have stegt flæsk og persille sauce :4thumbup:

Måske kunne vi træne sammen fredag eller lørdag???

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Mona :bigsmile:

Du skal da være mere end velkommen til at kigge ud i TSK på fredag. :biggrin: En af mine veninder fra skolen ville muligvis også træne med - så hvis du også kommer, uha, det ville gutterne slet ikke kunne styre! :w00t: Vi plejer at starte ved 15:30-16-tiden om fredagen (som er tung dødløft :devil:).

Lørdag er der jo B/C-DM, og René fra klubben skal deltage, og jeg skal med ud at heppe etc. Så hvis jeg træner (satser på at få billetter til TV2-koncert fredag aften, så det kan være, jeg hellere vil sove et par ekstra timer end træne :innocent:), bliver det allerede ca. klokken 8 om morgenen. :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

Kanon :4thumbup:

For så kommer jeg lige ud og kigger inden jeg skal ud og have min tatoo farvet op....

Hvordan kommer man ud til jer med bus???

Kommer ikke og træner lørdag morgen kl.08... :sleeping:

for der ligger jeg nok med tømmermænd...

Link to comment
Share on other sites

Kanon :4thumbup:

For så kommer jeg lige ud og kigger inden jeg skal ud og have min tatoo farvet op....

Hvordan kommer man ud til jer med bus???

Kommer ikke og træner lørdag morgen kl.08... :sleeping:

for der ligger jeg nok med tømmermænd...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg plejer at cykle... så jeg ved ikke med busser. :unsure: Men jeg ved, at det tager 8 minutter med tog fra Hovedbanen til Tårnby Station. :cooldance: Det er vistnok det nemmeste. :smile: Og fra stationen op til klubben er der vel en kilometer. Hvis du kommer med tog på ca. samme tid som min veninde, skal jeg nok møde dig på stationen - har nemlig lovet at mødes med hende dér. (Jeg kan lige give dig besked, når jeg finder ud af, hvad tid hun kommer.)

Link to comment
Share on other sites

Kanon :4thumbup:

For så kommer jeg lige ud og kigger inden jeg skal ud og have min tatoo farvet op....

Hvordan kommer man ud til jer med bus???

Kommer ikke og træner lørdag morgen kl.08... :sleeping:

for der ligger jeg nok med tømmermænd...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg plejer at cykle... så jeg ved ikke med busser. :unsure: Men jeg ved, at det tager 8 minutter med tog fra Hovedbanen til Tårnby Station. :cooldance: Det er vistnok det nemmeste. :smile: Og fra stationen op til klubben er der vel en kilometer. Hvis du kommer med tog på ca. samme tid som min veninde, skal jeg nok møde dig på stationen - har nemlig lovet at mødes med hende dér. (Jeg kan lige give dig besked, når jeg finder ud af, hvad tid hun kommer.)

<{POST_SNAPBACK}>

Kanon... Du må meget gerne give svar fra dig med hvornår din veninde kommer med toget :bigsmile:

Så at vi kan komme ud og træne.... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

:4jumpy:  :4jumpy:Wauw!!!  :4jumpy:  :4jumpy:

Man er uopmærksom et kort øjeblik og så laver du lige en vild PR i squat... Var det ikke noget med at du ikke var så stærk i squat  :blink:  :raisebrow:  :tongue: !

Hmmtjaa, den går vist ikke længere!!!  TILLYKKE.  :firebounce:  :firebounce:  :firebounce:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen tak - men det var nu kun en "næsten-PR", for den var jo ikke nede. :chicken: Men det skal nok komme... Men hvis vi snakker raw er jeg i hvert fald stadig svag-squatter, for der er mit max 65.8 kg. :laugh:

:cheer:Cardio den 8-2-05: :cheer:

FORMIDDAGS-POWERWALK :walking:

Tid: ca. 51 min

Det blev efter morgenmaden i dag, for jeg var så sulten, at jeg havde kvalme, da jeg vågnede. :unsure::chicken:

Og så var det meningen, at jeg ville have gået i 60 minutter, men jeg havde åbenbart lige glemt at konferere med min blære. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance: Også fra mig skal der lyde et stort: Tilløk´med pr´en! :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, Käte! :bigsmile:

Som sagt fjollede Hippo og jeg lidt rundt med et kamera efter træningen i søndags. :4flex:

Og for pokker, hvor er jeg da dårlig til at posere! :blink: Men nedenfor ses et nogenlunde hæderligt back-shot. :rolleyes:

Hvis man sammenligner med dette billede fra maj 2004 (nogenlunde samme pose, og endda det samme par træningsbukser :blush:), synes jeg med lidt god vilje godt, man kan se, at min ryg er blevet en anelse mere markeret, og at mine lats er vokset en smule. :smile:

post-2145-1107884251_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Træning i Parken(!!!) den 8-2-05: :blink:

Opvarmning:

Crosstrainer:

- 2 min niveau 7

- 6 min niveau 8

- 2 min niveau 9

- 1 min cool-down, niveau 4

Styrke:

Standing calf raise:

10@40kg (kunne ikke huske, hvad jeg plejede at tage, så stak bare splitten ind et tilfældigt sted - det var så en anelse for tungt - puny lægge! :chicken:) + 10/10/10/10@35kg (bedre stil :smile:)

Partial Dragon Flags:

10/10/10/10@bw (aaah, dejligt hård :devil:)

supersetted med:

Hyperextensions - skrå bænk:

15@bw + 8/8/8@20kg skive

Seated calf raise:

12@20kg + 10/10/10/10@25kg + 20@10kg (dropset - man går så sjovt bagefter :tongue:)

Min plan var egentlig at nuppe 10-20 minutters cardio efter styrkedelen, men da jeg var færdig med lægtræningen, gad jeg simpelthen ikke være i Parken længere! :blush: Det er altså bare ikke TSK. :heartpump::rolleyes:

Men ellers var træningen som sådan udmærket - især flags'ene sad godt. :4whip:

:banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Det første der slår mig er: større arme, mere definerede skuldre og så er ryggen blevet en tand mere heftig at se på. I det hele taget flot arbejde Hoosier.

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak for kommentaren! :bigsmile:

Og ja, armene er blevet større - de er 1.5 cm større nu, end de var i maj sidste år. :4flex: Men de måler kun 29.5 cm, så der er stadig masser at arbejde med. :4whip:

Skuldrene er også blevet en bette smule større, og ryggen lidt bredere - sådan føles det i hvert fald på mine t-shirts. :tongue:

Og så vejer jeg endda et kg mindre nu, end jeg gjorde i maj 2004. :blink:

Altså... Det ser jo som sagt... Super godt ud!!  :devil: Rigtigt god fremgang...!!

Mange tak. :w00t: Skal være leee' jo!!! :devil::king::4whip:

Men kunne du ikke have taget elastikken ud?  :raisebrow::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

jeps..meget mere dominante delts og noget lavere fedtprocent..

übercool

Til gengæld er du blevet stærkere  :pumpin:  :pumpin:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx. :cool: Ja, jeg er ret tilfreds med den fremgang, jeg har haft, både masse- og styrkemæssigt, det sidste års tid. :w00t:

Ryggen på første pic, ser da rigtigt godt u'. Det er da grund til at være stolt af  :smile:  :4thumbup: Lyset er heller ikke særligt godt, vi andre render rundt og måler og tager prøvepics for at få lidt skygger frem hver gang  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, ja, det var ikke lige verdens bedste lys, vi havde fundet. :raisebrow:

I virkeligheden er både Hippo og jeg meeeget større og meeeget mere cut. :innocent::tongue:

Må se, om jeg kan få taget nogle flere/bedre pics engang ved lejlighed... :unsure: :4flex:

Rigtigt gode lats og fint sweep på triceps  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx. :cooldance:

Ser sq fint ud Kathrine.... der er helt sikkert en flot fremgang siden de sidste billeder.. :4flex: niiiiiiice  :innocent:

Btw: så lige du havdre rykket forbi 100kg's grænsen i squat....  :w00t:  wee', det spiller sq!! tillykke herfra.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak - for begge dele! :bigsmile:

Glæder mig til også at se pics i din nye log!! :w00t: Du er jo blevet max leee' efterhånden! :devil:

Det er da helt sikkert sket noget  :4thumbup: Mere masse og lavere fedt% - det trodser jo alle fysiologiens regler  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx. :biggrin: Ja, jeg klager i hvert fald ikke! :firebounce:

:bunny:Morgencardio den 9-2-05: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 55 min

Skønt vejr! :sun:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce:Træning den 9-2-05: :firebounce:

Bænkpres:

15@20kg (Dimitry-style :tongue:) + 8@35kg + 5@40kg + 3@45kg + 2@50kg

Trøje:

2@60kg til 10 cm board + 1@65kg + 1@70kg + 1@75kg (hvor Claus hjalp "ca. 2.5 kg" :tongue:) + 1@75kg (så fik jeg den sgu selv - helt uden hjælp!! :devil: PR) + 2@85kg til 10 cm board (Claus hjalp vist på dem begge :chicken: - jeg lå elendigt, fik ikke spændt ordentligt i armene osv. osv. :4whip:)

Paused incline db press:

6/6/[email protected] (vægtene sejlede vist lidt rundt :rolleyes:)

Chins - underhåndsgreb:

5/4/3/3@bw (let nok :smile:)

supersetted med:

Dips:

8/6/5@bw (puha, brændt aw ovenpå bænken :chicken:)

Face-pulls:

15/12/12@48kg

supersetted med:

Cable upright row:

12/12/15@29kg (PR - kæbe før sidste sæt gjorde, at jeg lige kunne presse lidt ekstra reps ud :rolleyes:)

og:

Cable upright row:

12/12/15@12kg (ditto)

Seated one-arm cable row:

(2x)8/8/8/8@49kg (PR?)

supersetted med:

Triceps pushdown:

10/9/10@37kg

Incline seated db curls:

10@5kg + 8/6/[email protected] :4flex:

supersetted med:

Incline db flyes:

12/10/12@10kg

+ ca. 22 km transportcykling :bike:

Zoa hev mig i trøjen i dag, og jeg følte, at den sad lidt anderledes, end den plejer - men ikke nødvendigvis på en dårlig måde. :smile:

Der var udmærket power i bænken (bortset fra mit miserable sidste sæt til board :laugh: - men det var vist ligeså meget koncentrationsbesvær :blush:), og på andet sæt med 75 kg, fik jeg min vejrtrækning til at fungere rigtig godt, efter Claus lige havde instrueret lidt. :w00t: :4thumbup:

Ellers blev der kæwet til den helt store guldmedalje, og det var nok også delvist derfor, jeg kom så godt igennem hjælpeøvelserne (pga. de af :blahblah:-følgende pauser :innocent:), for bænken havde ellers godt nok trukket tænder ud. :blush:

Under diskoøvelserne til sidst, blev der igen lige poseret lidt. :4flex: :innocent:

Quantanamo skulle ud på Nørrebro efter træningen, så jeg havde selskab på hele cykelturen hjem. :blahblah::biggrin:

:banana: :banana: :banana: :banana: af de store. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share