En syg idé...


Gyver
 Share

Recommended Posts

Hej MOL'ere

Jeg fik lige en syg ide... :)

Kroppen må vel bruge mere energi for at holde optimaltemperaturen, når det er koldt, end når det varmt...

Så hvis man gerne vil tabe fedt uden at arbejde for det, så skal man vel bare sætte sig ud i kulden eller slukke for varmen, og vupti... forhøjet fedtforbrænding helt uden brug af ECA eller andet :) :)

...og derudover begynder musklerne også at arbejde når det bliver så koldt at man ryster som et espeløv... så behøver man heller ikke styrketræne, for musklerne arbejder på samme måde som den der smarte GymFitness maskine fra TV-SHOP, og den har vi jo set veldokumenterede beviser i fjernsynet på virker... ;)

Det lyder sgu næsten for godt til at være sandt... :hehe:

Sshhhaakiinggg GGyyvvveeerrrrrr

Link to comment
Share on other sites

god ide......og dagen efter er du hundesyg og har ingen appetit og så taber du dig endnu mere. Jeg har været halvsyg hele weekenden og det er ved at gøre mig sindsyg.

Jeg har hørt at det skulle skulle være godt at tage brusebad i skiftevis iskold og varmt vand, 1 min koldt, 1 min varm, 1 min koldt osv.

Jeg har prøvet det nogle gange men det kolde vand fik mig til at hyperventilere og fik mit hjerte helt op og køre så det droppede jeg igen.....men det var en effektiv måde at blive vågen på :)

Link to comment
Share on other sites

Hej igen...

God bedring Pumba!! Hvordan kan du få dig selv til at gøre det der med brusebadet?? Jeg ville dø af shock!! Så skal man da virkelig have lyst til at smide fedt, hvis det var dét, der var meningen med det... :)

Men måske kunne man så kombinere din og min idé... så skulle man bare have et par spande med koldt og varmt vand med ud... og hvis man så var et par makkere så kunne man lave vandkampsfedtforbrændingsdag... jeg tror det kunne blive et hit!! :)

Gyver

Link to comment
Share on other sites

faktisk kan det godt lade sig gøre uden at blive syg - eller i hvert fald med lav risiko for sygdom.

Man skal vende sig til lavere temperaturer over ca. 3 uger, så vendes kroppen til at producere mere varme.

Hvor meget man kan sætte sin forbrænding op er individuelt og formodenligt ikke alverden, men det hjælper alt sammen :)

Link to comment
Share on other sites

claus B vil det sige at man kunne lade være med at sætte varme på derhjemme om efteråret og så ville kroppen vænne sig til at det bliver koldere og koldere. På den måde vil man kunne spare kraftigt på varmeregningen hele vinteren og man ville samtidig øge sin forbrænding.

....det er bare lidt et problem når man får gæster :dozingoff:

Link to comment
Share on other sites

helt sikkert, bare tænk på vinterbadere - det er let, hvis man gør det hver dagåret rundt, men hvis man kun prøver en enkelt gang om vinteren, er det ret svært.

Jeg har også selv prøvet det med shorts året rundt(ok, ikke i dec-jan, men ellers.) :)

En del af ændringen kommer også ved at kroppen nedsætter varmetabet, men der er stadig øget produktion.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share