Fjernsyn for dig..


Bellini
 Share

Recommended Posts

Testosteron drenge

"Hvis anoreksi er de unge pigers svøbe, så er det længslen efter svulmende muskler, der driver nogle drenge til vanvid. Mange bliver besat af udmattende træningsrutiner og ædegilder afløst af sultekure. Jo større, jo bedre synes disse drenge at mene. Det gælder i hvert fald de tre amerikanske drenge Jay, Shawn og Jason, der er besatte af bodybuilding, og de har selvfølgelig Arnold Schwarzenegger som deres store idol."

Mon ikke det skal ses?? ;)

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Hvad jeg ikke kan lide ved den slags programmer, er, at de ikke kan forstå er at BB er en sprortsgren, hvor stor selvdiciplin er nødvendig.

Jeps masser dyrker BB fordi du vil være "pæne". Men konkurrence-BB er altså ikke sammenligneligt med dette. :angry:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

ham den unge der "ikke var i form" til den lokale konkurrence: Havde han lige verdens mindste mås eller hvad? Jeg melder mig ud af playerklubben, hvis det er det vi går efter!!!!

skal helt klart have en spand af det der brune stads :)

hvad var det i øvrigt for en udtalelse om at "han respekterer dem der krudter sig, fordi de vil ofre deres liv i sidste ende for at kunne konkurrere på det niveau"... tja... også svært at tænke anderledes hvis hans far har været på AS og er helten...

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke se dette prgram, men iflg. det første indlæg lyder som en genudsendelse.

Og så er jeg vist ikke gået glip af noget.

Dyrk de sunde interesser, træn, skriv log og deltag på MOL i stedet for at se TV

Henning :pumpin:

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

Nogen der har optaget (MaxPower?)?

Jeg missede den første halvdel :cry: En kiks og en divx version af programmet ønskes :)

:lol: Det er dog grænser for mit service-niveau - og jeg opdagede også først programmet for ti min siden.

Er det bare mig eller fremviser flere af dem solid gyno? ;)

Link to comment
Share on other sites

Nogen der har optaget (MaxPower?)?

Jeg missede den første halvdel  :cry: En kiks og en divx version af programmet ønskes  :)

:lol: Det er dog grænser for mit service-niveau - og jeg opdagede også først programmet for ti min siden.

Er det bare mig eller fremviser flere af dem solid gyno? ;)

Du har ret, det er Gyno-Expo 2004 :thumb_down:

Hvorfor dælen har du ikke sat puteren til at optage :w00t: Det er bare ikke godt nok af en MOD på MOL :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ham der der vandt det hele, HAN var sq i god form :a-okhand:

Ham der med kæresten..... derimod, han manglede da en anelse selvkritik ? han var godt nok i dårlig form - og så til et nationalt stævne.

Men sådan TV programmer evner altid lige at få BB'ere til at se fuldstændig hjernedøde ud.

b_skaal:

ham den unge der "ikke var i form" til den lokale konkurrence: Havde han lige verdens mindste mås eller hvad? Jeg melder mig ud af playerklubben, hvis det er det vi går efter!!!!

Tjae....er det ikke biceps og bryst der tæller ? :)

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Er det bare mig eller fremviser flere af dem solid gyno? ;)

Shawn havde i hvert fald gyno (ham den karseklippede fitnessinstruktør) - han var i virkelig god form, men med de bitch-tits han rendte rundt med??? man blive rhurtigt mistænkelig.

Vinderen var i virkelig god form syntes jeg - men de blev virkeligt fremstillet som nogle røvhuller, der ikke var til at være i nærheden af og som nogle temmeligt "jeg-kan ikek finde ud af andet end at ahve store muskler" typer....

De fleste undtagen Shawn, var virkelig nogle "ikke behagelige" typer, efter hvad man så...

Ham den tykke, som fik det skidt og slet ikke kom med - var da forholdsvis stor, men alt alt for overvægtig - hvorfor stille op sådan?

Link to comment
Share on other sites

Ham der havde en fedt% på 3-4 (shawn mener jeg) må sku ha' kørt en hård diæt, da ham træneren tog fat i hans skind på maven og benene mindede det mig mest om at tage fat i ydersiden af hånden. :o

Ps. Er det bare mig eller blev der kørt en del maskine? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share