Gyno


-=Nosa=-
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke om jeg har gyno ?! Jeg er ikke øm men det kan jeg huske jeg har været i puberteten. Så når f.eks. det er kold eller i svømmehal. Så er de normale helt normale små almindelige nippels og så når det er varm på ferie ller sauna. Bliver de store. Sådan virkelig store. Er det gyno ? Jeg ved nemlig ikke om jeg skal kontakte min læge. Så jeg ved ikke om det er normalt. Eller hvad. nogle der ved noget ?

Link to comment
Share on other sites

Hvis man har Gyno, har ens brystmuskler udviklet sig til noget der minder om kvindelige attributter- vel at mærke ikke særlig kønne...! tilfældende varierer fra meget ekstreme til mere milde tilfælde....! synes ikke dit lyder som gyno! som oftest er gyno en bivirkning ved brug af ulovlige medikamenter!

Hvis du ønsker en mere videnskabelig forklaring må du have fat i en af de andre- ;)

Søg eventuelt efter gyno i Dopingforummet eller på Google...der finder du massere!

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om jeg har gyno ?! Jeg er ikke øm men det kan jeg huske jeg har været i puberteten. Så når f.eks. det er kold eller i svømmehal. Så er de normale helt normale små almindelige nippels og så når det er varm på ferie ller sauna. Bliver de store. Sådan virkelig store. Er det gyno ? Jeg ved nemlig ikke om jeg skal kontakte min læge. Så jeg ved ikke om det er normalt. Eller hvad. nogle der ved noget ?

Hvor gamel er du, for det kan faktisk blot være pubertetens skyld :)

Link to comment
Share on other sites

18 snart 19. Det kom nok dengang jeg var 13 - 14 år altså i puberteten. Jeg har ikke brugt ulovlige medikater og lig. Anabolske Steroider. Det er bare underligt at når jeg f.eks. bare lige røre dem så bliver de små næstne med det samme om normale og så nor jeg er afslappet og det er varmt. Så ligner det gyno. Hvis man skal have en gyno operation, kommer der så ar og hvordan er ingrebet ?

Link to comment
Share on other sites

18 snart 19. Det kom nok dengang jeg var 13 - 14 år altså i puberteten. Jeg har ikke brugt ulovlige medikater og lig. Anabolske Steroider. Det er bare underligt at når jeg f.eks. bare lige røre dem så bliver de små næstne med det samme om normale og så nor jeg er afslappet og det er varmt. Så ligner det gyno. Hvis man skal have en gyno operation, kommer der så ar og hvordan er ingrebet ?

Jeg er selvfølgelig ikke læge, men jeg tror bestemt ikke du skal være nervøs for at det skulle være gyno... personligt tror jeg dog mere på, at det er en udvikling i din pubertet som ikke er overstået endnu.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har samme problem som Nosa.

Det er ikke noget, der går over med tiden.

Det hjælper ikke noget at gå til doktormanden. Han fortæller bare, "at det er der ikke noget unaturligt i". Det er det også, og på engelsk er det kendt som "puffy nibs". Det kan jeg bare ikke bruge til en skid.

Nu hvor jeg cutter ned til sommer, vil jeg se, om det hjælper, selvom jeg ikke tror det. Ellers er det operationsbordet, der venter.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man har Gyno, har ens brystmuskler udviklet sig til noget der minder om kvindelige attributter-

gyno har intet med brystmuskulaturen at gøre. Det er brystvæv der dannes pga hormonforstyrrelser i puberteten eller i forbindelse med AS misbrug. Det koster ca. 12000 at komme af med skidtet - og det forsvinder IKKE ved at gå på diæt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft noget lignende engang, jeg har ikke holdt øje med hvornår det forsvandt, men det er væk nu. Jeg er 24. Første gang jeg lagde mærke til det, var jeg vel omkring 14.

På mig føltes det som om der var en større, meget fast brystvorte under huden.

Hvis jeg var dig, så ville jeg vente et par år, og se om det ikke går i sig selv.

Link to comment
Share on other sites

Det er bare ikke så fedt at gå på stranden. Med sådan noget . Når man ikek har det godt med sig selv. Jeg har hørt om nogle de har fået det dækket over sygesikringen. Altså ved en henvisning fra doktoren der skulle bare være 14 mdr. ventetid. og syntes mellem 12-18 k er for meget at give for det selv. Da man er fattig studerende. Tror ikke det går væk af sig selv. Men mine ligner gyno altså mål i de billeder osm en postet. Men når det er kold så er der STOR forskel. Så er de fuldstændige normale. Tror jeg må op til lægen. Det mærkes ligesomom at jeg har en knude eller en større nippel under den alm. når det er varmt, men den er helt væk når det er koldt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om jeg har gyno ?! Jeg er ikke øm men det kan jeg huske jeg har været i puberteten. Så når f.eks. det er kold eller i svømmehal. Så er de normale helt normale små almindelige nippels og så når det er varm på ferie ller sauna. Bliver de store. Sådan virkelig store. Er det gyno ? Jeg ved nemlig ikke om jeg skal kontakte min læge. Så jeg ved ikke om det er normalt. Eller hvad. nogle der ved noget ?

Fitnesspump--> Se ovenstående...

Det du tænker på som normalt, kan vist ikke sammenlignes med det som NOSA kalder "virkelig store" ;)

Edited by ronnie99
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share