Godt bodybuilding blad?


Devious Builder
 Share

Recommended Posts

Ja, nu er det sådan, at jeg for informations og underholdnings skyld, gerne vil købe et bodybuilding blad. Jeg har set, at de har et stort udvalg i DSB kiosker rundt om i landet. Hvilke blade er seriøse? Jeg har selv en (begrundet?) idé om, at Flex minder lidt om BB verdenens Ekstra Blad, og det vil jeg ikke give 50-60 kr. for..

Alle gode råd og ideér til BB blade modtages hermed. ;)

Link to comment
Share on other sites

Det bedste blad er og bliver Ironman Magazine. Hardcore træningsinformation. Og så skriver gode gamle Bill Starr for dem. Bare hans artikler er det hele værd. Ved dog ikke om han stadigvæk skriver for dem. Har ikke købt det i flere år nu. Simpelt hen fordi de blev for dyre.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Har ikke købt det i flere år nu. Simpelt hen fordi de blev for dyre.

Har du undersøgt om du ikke kan gøre det billigere via nettet - Dette gør sig ihvertfald gældende for et blad som "Muscle & Fitness" som kan købes for ca. 20 Kr,- ved bestilling af 12 numre.

Prisen er US$42x5,8474/12 = 20,44 kr

Til sammenligning koster det vist 75-80 kr. i en dansk kiosk.

Kim S

Link to comment
Share on other sites

Nu arbjeder jeg helt tilfældigvis i DSB-kiosken Aalborg!

Og sjovt nok så er Flex et af de mindre solgte BB-blade vi har, Musclemag og Naturel Fitness and Bodybuilding er blandt de mest solgte. :)

Men Ironman Mag. det hører godt nok til sjældenhederne at vi langer dem over disken, det er dog overhovedet ikke ensbetydende med at det er et dårligt blad, tværtimod.

Edited by ronnie99
Link to comment
Share on other sites

Har ikke købt det i flere år nu. Simpelt hen fordi de blev for dyre.

Har du undersøgt om du ikke kan gøre det billigere via nettet - Dette gør sig ihvertfald gældende for et blad som "Muscle & Fitness" som kan købes for ca. 20 Kr,- ved bestilling af 12 numre.

Prisen er US$42x5,8474/12 = 20,44 kr

Til sammenligning koster det vist 75-80 kr. i en dansk kiosk.

Kim S

Det samme gælder ironman... tror jeg giver omkring 17 kr per blad (har lige fornyet for 2 år... :w00t: )

Det er jo ingen penge for så godt et blad.... B)

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ingen penge for så godt et blad....  B)

Nej - godt nok er de propfyldte med reklamer og nogle af artiklerne er ude i hampen - men man finder som regel også et par gode tips og så er de småpenge givet godt ud IMO.

Kim S

Edited by Kim S
Link to comment
Share on other sites

Hvad er skatte- og momsregelerne på dette område?

Hvis mkan køber en bog i US, så bliver man jo straffet helt vildt af told & skattefar :thumb_down:

Der er ikke noget ekstra tillæg - det bliver bare sendt med posten og dumper lige ind af din brevsprække..... (som regel før det står i kiosken :D )

Link to comment
Share on other sites

er det bare fra deres hjemmeside i køber det til den pris??? og hvor mange skal man betale for af gangen???

Ja - for "Muscle & Fitness" vedkommende. Du skal benytte et kreditkort og betaler for 12 blade af gangen. Jeg vil tror "Ironman" er det samme ellers kan Angel måske hjælpe med lidt info ?

Kim S

Edited by Kim S
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke få nok af store mænd.... :bblush:

så jeg holder FLEX, Ironman, B&K :w00t:

....samt Oxygen (fitnessblad)

Alt i alt lige omkring 100 kr om måneden (cirka hvad et blad koster i kioskerne lige for tiden...)

Jeg har tegnet abonnement over nettet og 4 måneder før det løber ud, sender de et fornyelsesbrev som du bare skal udfylde og så løber dit abonnement videre....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share