HOME GYM


t4x4
 Share

Recommended Posts

Dette indlæg er rettet mod de som er træt af høje priser på fitness medlemskaber, de som savner et SquatRack, de som er træt af den "crowding" der kan forekomme i div. centre. og de folk som ikke har plads mangel:O)

Jeg har lige investeret 14.000,- i en Hjemme Gym fordi jeg også tror det vil blive en god investering i det lange løb.

Jeg bruger p.t. 375,- pr. md. på træning/medlemskab i et Fitness center det er 4500,- pr. år.

udover dette er der den tid jeg bruger på at komme til og fra centeret samt den tid jeg må vente pga. det udstyr jeg skal bruge er optaget.

Derfor fik jeg den ide at lave min egen gym.

til denne har jeg købt følgende:

Casall bænk (justerbar ryg+sæde)

Casall Rack (justerbart bredde+Højde Squat/benchpress 800kg + )

50mm skiver 2*25 4*20 2*15 4*10 20*5 4*2.5 4*1.25

50mm OLstang 220cm (500kg belastning)

50mm OLstang Curl (EZ)

2* 50mm håndvægt stænger.

Fixed Wall Bar Ophæng + Skråbar krog ophæng

Dip bælte

AB wheel (til mave)

(dip stativ under udvikling)

Her har er der udstyr til at træne alle ens muskelgrupper fornuftigt og varieret.

Det vil tage 37 md´s. medlemskab før at udstyret er betalt og før udgift bliver til besparelse. men udstyret er langt fra nedslidt til den tid og vil holde lang tid frem.

De som har økonomi til dette burde springe ud i det. Det er super lækkert at have sit eget "space" til at gro de muskler der skal til :o)

slut med whiners.

citater:

- Vi har ikke squatRack i dette center fordi vi mener det vil tilstække uheldige elementer.

- Vi har ikke nogle 35kg + håndvægte her fordi vi er et fitness center og ikke et bodybuilding center samt at vi mener det vil tiltrække uheldige elementer.

- Du skal have et håndklæde med ind hvis du skal træne her

NU DET SLUT !!!!

tak for din tid :o)

Link to comment
Share on other sites

citater:

- Vi har ikke squatRack i dette center fordi vi mener det vil tilstække uheldige elementer.

- Vi har ikke nogle 35kg + håndvægte her fordi vi er et fitness center og ikke et bodybuilding center samt at vi mener det vil tiltrække uheldige elementer.

- Du skal have et håndklæde med ind hvis du skal træne her

NU DET SLUT !!!!

tak for din tid :o)

Hvor latterligt, håndklædet skal nok bruges til at kaste i ringen,

når centeret heller ikke har flere heldige elementer...

Henning :pumpin:

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

Der er rigtig gang i homegyms for tiden,

vi skal måske lave en tråd til billeder af dem.

Måske man i den forbindelse også skulle oprette en tråd hvor man kan komme med gode ideer til indretning, billigt udstyr, o.s.v - jeg har ihvertflad hverken 14.000 kr eller pladsen til alt det udstyr, men mindre kan jo også gøre det. Kom med jeres erfaringer og gode råd!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også selv et home Gym

Men jeg bruger det som et suplement, når jeg ikke har tid til at komme i centeret.

Ang økonomien i det.

Så koster det jo også en del penge at opbygge et ordenligt home gym.

Har selv investeret i:

Power rack

2 Ol stænger

1 Curl stang

et læs Skiver Ca 800 kg

Men nu er der mulighed for at lave alt det jeg har behov for.

Men over vejer at købe et sæt håndvægte.

Men jeg tror ikke jeg ville kunne undvære det sociale der ved at træne i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Årrrhh hvaad!

Det ser sgu da total cool ud :w00t: Men du skal nok fjerne puden fra stangen - det ser tøset ud ;)

Hvor meget har du givet for det, og kan du dødløfte uden fare for at gulvet tager skade ?

Jeg vil også ha' et hjemmegym :bigsmile:

Edited by clayman
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share