YES!!!


lise
 Share

Recommended Posts

åååhhh vise motionister herinde!!

Tusind atk for hjælpen med kalorier osv. Jeg har nu tabt mig til 59 kg igen!!

Bare ved at spise fornuftigt, velovervejet og lige tjekke bagsiden af varen mht kcal og fedt osv.

Skønt. Jeg vil gerne ned og veje 57 men det er ikke sikkert jeg kommer det. Det er nu heller ikke så meget vægten men mere hvordan det ser ud......

Jeg er 169/170 høj. og har siden januar sidste år tabt mig 24 kg(fødte 30.januar)

Men 57 kg er da ikke for lidt vel??Jeg er ok kraftigt bygget.

Link to comment
Share on other sites

STORT tillykke :w00t:

Svært at sige om 57kg er for lidt. Det er godt nok i den lave ende må man sige i forhold til din højde. Nu du så godt som har nået dit mål vil jeg foreslå dig at kigge mere i spejlet og mindre på vægten. Hvis du skulle begynde at styrketræne kunne det også meget vel tænkes at du tager lidt på, men da det nok vil være primært muskelmasse er det GODE kg :bigsmile: og det kan sagtens få dig til at se slankere og fastere ud.

Men lad være med at gøre din kost og motion til en kamp for at udrydde hvert gram fedt på kroppen. Det er absolut ikke sundt.

Link to comment
Share on other sites

tak :D

Men jeg skrev jo netop også at de tikke var så vigtigt med vægten, men mere hvordan det så ud. Jeg er også begyndt at træne(styrketræning, spinning, aerobic, step, funk osv og så selvfølgelig cykle osv).

Det er i hvert fald skønt at kunne passe sit tøj igen, MEN det eneste der er noget l*rt er mit maveskind. Det vil ligesom bare ikke gøre sig selv fast mere :( Nå men lad os håbe på at det kan blive lidt strammere i hvert fald

Link to comment
Share on other sites

Hej

Stort tillykke !!! giv dig maveskind lidt tid.. !!! (jeg har samme problem).. men jeg ved ikke om det blir løst på en "billig" måde, eller hvad.. Men husk også at tænk over hvem det generer.. dig selv eller tror du det generer andre ? skide godt gået !!!!

Mange hilsner

Vivsen

Link to comment
Share on other sites

Iflg. de danske vægtkonsulenter skulle lever kunne afhjælpe løst skind. Og hvis de folk der har tabt 50+ kg. kun har spist lever for at afhjælpe situationen, så tror jeg på at det virker.

Kender du filosofien bag denne påstand ? - det lyder lidt som noget taget fra et dameblad.

Kim S

Edited by Kim S
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share