Jeg har tabt mig :)


pialouisa
 Share

Recommended Posts

Hej alle,

jeg er helt ny herinde, og vil lige komme med en kort præsentation af mig selv:

Jeg er 22 år gammel, quinde, dyrker fitness, spinning og ridning. Jeg læser til lærer og bliver færdig her til sommer.

For 2 år siden vejede jeg lige knap 80 kg. Og jeg er 168 cm høj.. Jeg spiste enormt meget pizza, slik, chips, røg 30 smøger om dagen og levede i det hele taget meget usundt. Den eneste form for motion jeg fik var, at jeg red de 2 heste jeg havde på det tidspunkt.

En dag kom jeg til at kigge på mig selv i spejlet og tænkte "Føj!" Så skete der noget. Jeg stoppede med at ryge, ændrede mine kostvaner lidt efter lidt og begyndte i det lokale fitnesscenter.

I dag vejer jeg 62 kg, og mange af de kg. er rene muskler. Jeg har fået markerede muskler på armene og benene. Min kondi er i top. Min kost består hovedsageligt af fisk, kød, grøntsager, frugt og lidt brød. Jeg spiser INTET sukker overhovedet. Sødestof i stedet. Det eneste, jeg mangler nu er at få en lidt mindre talje, men den er godt på vej.

Jeg er simpelthen så stolt af mig selv fordi jeg har klaret det! Jeg er virkelig blevet sund og veltrænet B) Det er bare dejligt.

Min træning består af styrketræning + kondi 2 timer 3 gange om ugen, og derudover er der spinning 2 gange om ugen. Min hest rider jeg 4 gange om ugen. så der er gang i den...

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med vægttabet og ikke mindst "livsstilskuren" :)

Hvis maven skal lidt ind (og taljen skal være lidt mindre), så kan det måske gøres ret nemt. Prøv at læse her;

http://www.t-mag.com/nation_articles/169ab.html

eller den tidligere diskussion her på MOL

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=12001

Fortsat god træning.

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share