Modermælkserstatning ?


MindBuster
 Share

Recommended Posts

Hej, har læst dette forum et stykke tid, signede op for et par dage siden, nu til min første thread.

Jeg har hørt at modermælkserstatning såsom Alomin og Nestle NAN skulle kunne give større muskler og er tilmed billigere end de der dyre "rigtige" produkter.

Stod i supermarkedet idag og læste på nogle bøtter, og det indeholdt tilsyneladende en masse rare sager, dog en hel del fedt.

Jeg brugte søgefunktionen på disse forums men sjovt nok dukkede intet om emnet op.

Er det måske bare en myte ?

P.S. har ikke prøvet selv, er forresten lige begyndt at træne igen efter 3 års stilstand, mit tidligere cykeldæk har udviklet sig til bildæk med tilhørende airbag. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Modermælkserstatning : Energi kJ 2170 - Fedt 28g / Protein 10g / Kulhydrat 58g

Kan ikke rigtigt bruges til noget pga. af den store mængde fedt og lave protein indhold. Måske som gainer :lol: - men det er vist ret dyrt i indkøb så vidt jeg husker.

Kim S

Link to comment
Share on other sites

Drikkeklar allomin/ 100 ml:

energi: 280 kj

prot: 1,5 g

Kulh.(laktolose): 7,2 g

Fedt: 3,5 g

derudover: vitaminerne: A. B1, B2, B6, B12, C, D, E og K samt Folinsyre, Niacin, Pantotensyre, Bioten, calcium, phospher, magnesium, jern, zink, kobber, jod, selen natrium, kalium, chlorid og taurin - med andre ord: det meste af det periodiske system :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere benyttet mig af forskellige modermælkserstatnings produkter, og det kan absolut ikke anbefales. Hvis det er for at spare penge i stedet for at købe et mere etableret produkt, er det ikke her man skal spare. Det smager ganske enkelt RÆDSELSFULGT. Hverken mere eller mindre.

:thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share