Hvad betaler du?


cfred
 Share

Prisen for motion  

310 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Da MOLs Centerguide nu har været nævnt i DR-programmet "Rabatten", kunne det være interessant at finde ud af, hvad man betaler for at dyrke motion. Jeg tænker ikke på prisen til udstyr og forplejning, men den rå pris til motionscenter, svømmehal eller lign.

I forbindelse med denne "sag", kunne det også være interessant at få at vide, om der er mulighed for forskellige rabatter i forskellige centre.

Personligt betaler jeg 33,-/mdr kroner for at benytte motionscenteret i den kommunale hal, der hvor jeg arbejder. Kommunen har en "sundhedspolitik", hvor motionscenteret er en af mulighederne. Så jeg får da en klækkelig rabat i forhold til normalprisen. Om jeg ligefrem vil driste mig til at kalde det billigt, er så en anden sag. Jeg bor jo trods alt i det vestjyske. B)

Edited by cfred
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvis nu du havde lavet en mulighed der hed 100-200 så havde jeg nok taget den :)

- Rod

Nu var der ikke lige noget preview, så jeg kom vist bare lige til at sende :bblush: Måske kan en mod rette det?

Edited by cfred
Link to comment
Share on other sites

Altid spas med poll's der går i fisk :tongue:

Hvis jeg tilføjer en ekstra mulighed med 100-200 bliver stemmerne der allerede er givet stående. Jeg kan også nøjes med at ændre end af de eksisterende.

Eller evt. tilføje 100-200 i bunden, men det ser jo grimt ud :bigsmile:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Altid spas med poll's der går i fisk  :tongue:

Det var vel sådan Bush blev valgt i sin tid :lol:

Jeg kan også nøjes med at ændre end af de eksisterende.

Hvis man ændrer muligheden <100 til <200 passer pengene og nye kan stå på B)

Edited by cfred
Link to comment
Share on other sites

betaler INTET, har mulighed for at træne gratis der hvor jeg læser.

Tror mange har mulighed for at træne billigt i forskellige sammenhænge, skoler, job, kollegier, gennem venner osv - det skal bare undersøges..

Ingen grund til at give 400kr for at glo på poptøser mens man træner B)

Link to comment
Share on other sites

Muligheden 0 kr, i kombination med cykling er da helt i skoven... Det er bestemt ikke gratis at cykle... Jeg har for 35.000 kr. cykler, derudover kommer løbende omkostninger til dæk, sliddele mm.

Når først grejet er købt, skal der jo licens og klubmedlemskab til, som er på 1800 årligt. Dertil kommer 50 kr i gebyr til løb, plus yderligere 50 kr til kørsel. Dette sker 4 gange om måneden i sæsonen, så helt billigt er det ikke <_< ..

Link to comment
Share on other sites

429 kr. om måneden for et guldkort i SATS -  :(  :(  :(  Ikke ligefrem billigt - selv om jeg har adgang til alle centre - og faktisk har brugt 4 af dem......

:blink::blink::blink:

Det er jo næsten dobbelt så meget som mig, Arne! :o

Har givet et engangsbeløb på 4086,- for 18 mdr. => 227 kr pr. måned. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share