Hvor startede I? - ALLE!!!


DABP
 Share

Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu har jeg siddet og kigget lidt på folks "stats" og jeg må så abolut slå rekorden som den svageste begynder :D Men jeg var så også 20 år, 193cm høj og vejede 69kg, så man kan nok godt forestille sig hvordan jeg er bygget :lol:

HVORNÅR?

Startede med vægttræning i 1996 (20 år)

START-ØVELSER

Bænk: 20 kg * 5- kunne med møje og besvær løfte stangen, fuck hvor var det hårdt!!!

Benpres: 50 kg * 8

Dødløft: 40kg * 8

HVOR LANG TID?

Trænede virkeligt seriøst i 3 år frem til 1999 med et klassisk BB-splitprogram. Har ligget stille siden, men er begyndt igen i sommer (2002) med en lille fremgang rent stykemæssigt, men ingen kropsvægt-forøgning. Vejer idag det samme som efter de første 3 år (78kg).

ØVELSER IDAG?

Bænk: 75kg * 5

Squat: 100kg * 5

Dødløft: 130 kg * 5

MOTIVATION?

Dengang var min motivation at komme til at se "normal" ud, dvs. vokse fra min ranglede kropsbygning. Motivation i dag: tjaa... jeg har styrketrænet regelmæssigt siden sommer, pga en overbelastningsskade i låret, der forhindrer mig i at dyrke anden sport. Jeg har ingen ambitioner om at veje 100kg eller noget... Men jeg ville gerne have lidt større arme, for eksempel. B)

Link to comment
Share on other sites

HVORNÅR?

Jeg startede lige inden jul 1999 da jeg var 17 år. Forinden havde jeg dyrket shootfighting i halvandet år så jeg havde et godt fundament.

STARTVÆGT

75 kilo

START-ØVELSER

bænkpres 8*60 kilo

ez barbellcurl med 20 kilo

incline dumpellpres med 16 kilos håndvægte

HVOR LANG TID?

har trænet on i alt 2,5 år men ikke sammenhængende da jeg var i mili fra august 2001 til maj 2002

ØVELSER IDAG?

HST fra nu af til jeg finder noget bedre!

har ikke lige fået taget maks fornylig men vil estimere dem til flg:

bænk 140 (det samme som for et halvt år siden)

squat 180 uden knæbind

dødløft 200 kilo

MOTIVATION?

Min motivation ligger i at jeg har en forbløffende evne til at bulke bare ved hjælp af kød mælk og masser af proteinpulver. Det er helt klart når jeg æder masser af pulver at jeg gainer.

Jeg har lige været oppe at runde 110 for tre uger siden men startede da på en slankekur da min fedtprocent var på 20!

Lige nu er min motivation helt vild da jeg er steget i nogle øvelser enormt meget.

PS Husk at tjecke "styrkeløft på falkevej" jævnligt da jeg snart regner med at få en dato!

Jeg træner på Falkevej og det er motivation i sig selv!

PS Michael Ebeltoft hvis du læser dette kan du så ikke lige droppe en mail på [email protected]

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

Som 17 årig i 1996. Begyndte på styrkeløft efter halvandet år.

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

Vægt ca. 78 kg(ikke styrkeløfter endnu) :(

Squat: 110

Bænk: 50

Død: 160

vægt 90 kg(var begyndt på styrkeløft) <_<

Squat:190

Bænk:90

Død:220

Total: 500

Med udstyr

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

5 år

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

vægt ca. 100 kg

Squat: 325,5 NR :w00t:

Bænk: 177,5

Død: 297,5

Total: 787,5(bænkede 172,5)

Med udstyr

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel

Da jeg startede var jeg ikke andet end en knægt, der ville være stærkere end de andre. Det var min daværende motivation, men lige siden jeg begyndte på regulær styrkeløft, har fremgang alene, været den motiverende faktor. :)

Link to comment
Share on other sites

-->Jarvig13

Nu er jeg af den holdning, at penkkipunnerrus :unsure: er et nødvendigt onde, for at få registreret et nogenlunde trekampsresultat(det skal jeg jo sige :D ). Jeg kan i øvrigt heller ikke tillade mig at tage mere i denne øvelse, da mine overarme kun er .. arghhh må hellere holde det for mig selv. Lad mig sige det sådan, man kan jo ikke være stærk i det hele... vel <_< :lol: :lol: :lol:

Edited by Casper T
Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

16 år, sommeren 2002, varede ca. 1 måned, og stoppede så igen pga. ferie og skolestart og sådan...

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

Kørte maskiner lige i starten, men startede så op igen her i år 2003 ca. midt i februar(17 år idag), men begyndte først med en rigtigt program den 20/3-2003

Hvor lang tid har I trænet?(

totalt ca. 4 måneder ren træning :)

Hvor langt er I nået?

Squat 20kg(startede lidt forsigtigt... hehe) -> 40kg

Rumænsk dødsløft 10 kg(startede igen forsigtigt) -> 35kg

Chin-ups 1x3 -> 1x8, 1x6

Bænkpres 20 kg -> 32,5kg

Laterals 6kg -> 9kg

Flyers 7kg -> 9kg

Biceps curl 7 -> 10kg

Ja, ikke prængende, men syntes da at have en okay fremgang :unsure:

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

Motivationen er den samme som i starten... har altid godt kunne tænke mig at styrketræne, så det er jo bare fedt... gik bare lidt rundt i starten, og følte mig flov over de lave kg, men har vænnet mig til det, og kan også se, at det går den rigtigte vej... dog kan være lidt meget pinligt, når man står med en 20 kg vægtstang i militærpres og kun kan sætte 1,25 kg på hver side, for at kunne tage 3x8 sæt... hehe, men fuck det, en dag kommer det nok til at se ud af noget ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg startede da jeg var en 15 år med lidt useriøs træning(nogle vattede 5kg håndvægte og en masse sit-ups), men det var vel råt dengang B)

Da jeg begyndte i træningscenteret var mine max:

Bænkpress: 8x40kg

Barbel-Curls: 12kg

Dips: 8x2

Butterfly:8x40

Chin-ups 4x6

PullDown-Neck 8x60

Jeg har nu trænet seriøst i knap 2 år. Og nu ser de nævnte øvelser således ud:

Bænkpress: 8x70

Barbel-Curls: 22kg

Dips: 20x4

Butterfly: 8x75

Chin-ups: 10x4

PullDown-Neck 8x90...

NO PAIN NO GAIN!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

Jeg var 17 og det var i 1998

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

Jeg husker svagt. Men det er cirka

Bænkpress 8*25 kg

8*8 kg i skulderpress

8*8 kg i biceps curl

Der hvor jeg startede (I brande) er squat og dødløft ikke særligt brugt og derfor er det øvelser som jeg ikke brugte dengang.

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

Jeg har trænet i 5 år, dog har 2 af årene været uden fremgang. Det ene fordi jeg aftjente værnepligten og det andet var mit første år på universitetet (her havde jeg ligeledes problemer med min skulder, grundet alt for meget failure/forced reps træning). Derudover har der der været tre-fire månder i vinters hvor jeg ikke trænede fordi jeg renoverede min lejlighed udover skole og arbejde.

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

For et par uger siden testede jeg mine max sammen med en masse molboer, alle løftene er raw.

Squat 170 kg

Bænkpress, touch and go, 130 kg

Dødløft 210 kg

Skulderpress 100 kg

Hammer curl 40 kg

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel

I starten var jeg faktisk ret skeptisk og gad egentlig ikke i gang, men jeg tog derned med 2 kammerater. Jeg blev så efterhånden mere bidt af det og er blevet mere og mere hooked. Idag er mine kammerat stoppet, med de skal have stort tak for at hive mig med ned i centretet dengang.

Efter jeg startede var målet størrelse og selvfølgelig lidt styrke også. Nu har det ændret sig sådan at jeg finder min motivation i styrke fremgang alene og størrelse er bare et rart biprodukt.

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

Jeg startede da jeg lige var fyldt 14 år.

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

Til sommer har jeg trænet 3 år.

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

Jeg syntes at der er en mega forskel, i starten var jeg helt vild efter at træne, så jeg kunne komme op og nå Ronnie Coleman osv. i størrelse. Så jeg trænede syv dage i ugen og gik meget højt op i det, men fandt hurtigt ud af at det ikke bare lige var så nemt at blive stor. Så samtidig dallede min motivation meget. Men den er kommet lidt op igen her på det sidste, så man må håbe at det vare ved!

De to andre har jeg ikke lige svaret på, da jeg ikke lige havde styr på hvad jeg startede med den gang.

Link to comment
Share on other sites

For en gammel mand som mig er det jo sjovt at se knægtene boltre sig, men mit bidrag er følgende:

Startede på vægttræning 1975, da det var et krav for at blive sortbælte i mit karatesystem, at man kunne bryststemme sin egen vægt 3 reps samt sjippe 200 gange på 1 minut. Det lykkedes relativt hurtigt, da jeg startede med 1 X 70 kg og kun skulle nå 3 x 78 kg. Derefter blev jeg bare ved, men har altid bremset op, når der var tegn til overdrevet muskelvækst - for jeg vil ikke være så tung, at jeg ikke kan løbe halvmarathon! Min bedste bryststem er 110 kg, men måske bedre er det, at jeg på et tidspunkt kørte 75 kg i nakkestem??

NB: Min sjipperekord er 301 på 1 minut.

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

17 år - Ca. sommeren 2002.. Men trænede ik andet end en måned on, en måned off. You know, sløset..

Begyndte så rigtigt i starten af februar 2003...

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

Dumbbell curl: 12 kg / 12 reps

Bænkpres: 35 kg / 12 reps

Barbell curl: 28 kg / 6 reps

Military press: 25 kg / 6 reps

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

Ehum? Et halvt år :p (+ ca. 2 sløse måneder)

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

Bænkpres: 90 kg / 1 rep

Dumbbell curl: 21,5 kg / 3-5 reps

Military press: 48 kg / 7 reps

Barbell curl: 50 kg / 6 reps

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

Den er nogenlunde nu! I starten var den ik så god pga. jeg trænede alene / hjemme...

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

Jeg startede da jeg var ca 17 år gammel det må have været i 1997, sammen med et par gutter vi skulle da ned og prøve centret af, de havde trænet i ca en måned, får jeg kom med dem derned, syntes ik det lige var noget for mig :o :o Meeen blev klogere.

Start:

Vægt 76kg ca

højde 190 cm

Nuværende:

Vægt 91,5kg

højde 191 cm

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

Kan faktisk ikke huske det helt store fra dengang, men reindrer 100% min bænkpres, da jeg kunne have en del skiver på (altså de små)

Bænkpres 45kg 1 RM

Biceps curl 10 kg 8 RM

Mener jeg ca kunne tage træk til nakke 40 kg 8 RM

Det er desværre de eneste facts jeg husker :( Satans det ville ellers være griner at kunne huske alle facts fra dengang.

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

Kan huske jeg startede dagen efter min 17 års fødselsdag, og har trænet lige siden, den længste pause har ca været 17 dage i callella i spanien for et par år siden, ellers har det været sådan ca fra 3 dage om ugen til 6 dage kombineret løb og styrketræning.. Men det bliver nu mest til træning i centret da jeg ikke rigtigt kan tage mig selv sammen til at komme ud og lufte mig, meeen kommer nok til sommer når der lige skal smides et par kg.

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

Bænkpres 97,5 Kg 8 RM

Benpres 350 Kg 8 RM

Træk til nakke 110 Kg 8 RM (der er meget forskel på vægten i de forskellige stativer, har prøvet nogle andre hvor jeg løftede meget mere og nogle med helt ned til 80Kg)

Biceps curl siddende 30 Kg 6 RM

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

I starten var jeg ret ligeglad med hvad jeg spiste og hvor meget jeg trænede (første ½ år) Men nu er jeg rimeligt meget bevidst om hvad jeg spiser og hvor meget jeg træner, det er blevet en integreret del af mit liv, som jeg aldrig regner med at give slip på. Og min motivation er faktisk oppe at ringe lige for tiden, da jeg startede nyt program for 3 uger siden, så det er jo ganske dejligt.

I starten var min startvægt ca 76 kg og håbede på at engang kunne nå 80, men det er efterhånden gået ganske godt, inden for det sidste halve år har jeg taget 7 kile på, efter jeg er begyndt at spise en del (sundt) og vejer nu 91,5. 90 kg har hele tiden været mit ultimative mål, men jeg eregner med at smide et par kilo igen så jeg lige kan blive ordentligt trimmet , jeg skal bare have startet lidt op for løbet igen, så ryger der hurtigt 3 kg, da jeg overhovedet ikke dyrker nogen for for fedtforbrænding eller kredsløbstræning..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

jeg gik til gymnastik da jeg var lille indtil jeg var omkring 9aar, saa begyndte jeg at svoemme 4 gange om ugen paa et svoemmehold, da jeg blev 12 begyndte jeg saa og saa at loebe samt snuppe gratis aerobic timer med svoemme holdet i Form & Figur 2 gange om ugen. Af en alder af 13 startede jeg min traenings dagbog, besluttede mig for at blive vegetar som 14 aarig, begyndte at undervise i sindssyge aerobic timer dagen foer min 15aars foedselsdag......the list goes on

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

tal for digselv

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

i mere end 15 aar!

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

langt....!!! jeg var kategoriseret traeningsafhaengig som 21 aarig, da jeg traende fultids og tjente fede penge paa det. problemet var bare; jeg kunne ikke stoppe med at traene, naar jeg havde brug for at restituere. jeg underviste 32 hold om ugen (fleste af dem vaerende spinning/cardio hold og circuit training), jeg power walkede fra gym til gym hele dagen igennem og snuppede gerne en halv time i concept2 foer mine timer, og i weekenderne loeb jeg mindst 20K. efter nogle aar broed min krop sammen + jeg havde oedelagt mit stemmebaand grundet raaben i timerne, saa jeg roeg under laser operation i min hals. deslige broed mit immunforsvar sammen grundet for lavt fedt-procent samt overtraening hvilket resulterede i et sygehusbesoeg som varede over 2 uger!

tingene er anderledes nu. min traening er slet ikke den samme.

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

i starten var det alt sammen om at pumpe afsted, fuld skrue, afsted afsted afsted.

nu taenker jeg mere paa mine led, paa min kost, paa mit velvaere.

jeg vaagner hver morgen til en ny dag. det er i sig selv nok motivation for mig.

haha, opdagede lige at dette var i maksimal muskelvaekst forum'et... - sorry

Edited by exercisemadness
Link to comment
Share on other sites

1: Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

2: Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

3: Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

4: Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

5: Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

-----------------------------------------------------------------------------------

1: Da jeg gik på efterskole 02/03 - var vel 16 år.

2: Fattede overhovedet intet, så det var ren diskopump hvad angår øvelser. Noget lign. 10*30-40 kg. i bænkpres og 10*8-10 kg i one arm curl.

3: Har trænet lige siden, med mange store og små pauser.

4: Har lige målt RM i dag: dl=135, sq=115, bp=112,5

5: I starten skulle jeg jo bare have nogle ordentlige patter og kæmpe arme. Jeg er dog blevet mere og mere bidt af jagten på kiloene(dem jeg kan løfte). Går op i min vægtløftning, ligesom folk der går op i deres fodbold(hvilket jeg selv gjorde en 10-11 år). Vægtløftning er blevet MIN sport, og jeg går mere og mere op i teori><praksis samt hvordan min hverdag hænger sammen med mad, træning osv. Dette skyldes min interesse for sporten og man kan derfor sige at min motivation er eksploderet i forhold til hvad den var fra starten.

Edited by søren
Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

Startede som 18 årig med masser af kabeløvelser.

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

Har trænet i alt 4 år.

Min tid i hæren gjorde dog at jeg stod stille i næsten et år.

Derudover har der været lidt skader, men sådan er det jo.

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

Kan ikke præcis huske hvad jeg startede med, men det var ca. sådan her det så ud:

Bænkpres: 4x8x30kg

Db-curl: 4x8x10-12,5kg

Chin-ups: stort set ingen.

NU:

Bænkpres: 4x8x90kg (har dog kørt 5x5x100kg)

Db-curl: 4x8x22,5kg

Chin-ups: næsten 30 reps (har lavet en one-hand-pullup)

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel

Startede super motiveret... og sådan er det faktisk nogenlunde stadigvæk. Elsker at træne!

Jeg har haft nogle perioder hvor jeg har været træt af træningen, men motivatioen er altid kommet igen.

Link to comment
Share on other sites

1: Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

2: Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

3: Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

4: Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

5: Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

1: Jeg startede som 16årig, er idag 18år og har trænet 1år8mdr.

2: Jeg snuppede 9x35kg i bænken i smith-stativet. Derudover var min squat vist noget i retning af 40-50kg i smith-stativet. Jeg DB row'ede 8x15kg og straffede 12,5kgs DBs i flyes. Første gang jeg prøvede DL, da jeg havde trænet ca. ½år, snuppede jeg vist 95kg.

3: se sprg. 1. Der har dog været ca. 4mdr. hvor motivationen var elendig, jeg trænede men fik en rigtig skodkost.

4: BP - 105kg 1RM. Full Squat - 140kg - 1RM. Barbell Rows - 95kg 5RM. DL 170kg - 1RM.

5: De første par måneder trænede jeg med mine venner. Jeg gad egentlig ikke rigtig, men tog kun med for hyggens skyld. Jeg vidste derude ikke en flyvende fis om træning. Lige for tiden er motivationen på sit højeste og jeg glæder mig til at tage afsted om lidt og gå amok i squatten. Min træningsviden er også vokset en del.

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start) - 16 år

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser) - 72-76kg så vidt jeg husker med højere FP% end jeg har nu.

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold) - ca 1,5år- 2år

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser) Squat start 90kg uden godkendt dybde, idag 150kg Raw godkendt - DL start var på 105kg med skod teknik (krum ryg) idag 185kg - Bænkpress start 1rm 60kg idag 140kg Raw

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel? - Starten var det Arnold looket der blev trænet efter, da man så senere fik øjnene op for den videnskab bag, både med kost og træning, konventerede jeg til styrkeløft (har gjort de sidst halve til hele år)

Link to comment
Share on other sites

Startet som 21 årige med en krops vægt på 60 kilo 185 cm høj (mega tynd)

Bænk 30 kilo

Squat 30 kilo

Dødløft kendte den ikke

I dag efter 7-8 års træning

Vægt 85-87 kilo

Bænk 120 kg

Squat 140 kg

Dødløft 150 kg

Første gang jeg tråde ind i centret, viste jeg at denne sports gren var noget for mig og har stort set været motiveret siden

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

18år. Ville tabe mig. Startede med at pakke en 25kg rygsæk, og så ellers bare vandre/løbe rundt i nordsjællands bakker i 1-1 1/2 time. Startede i et center i Hillerød, var der én gang (De var for smarte til mig! :D ). Startede i Nautillus i KBH NV et havlt år senere.

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

Jeg startede på "A" på næsten alle øvelelser!!! :D Der stod ikke KG/lbs på klodserne, men bogstaver! ;) Men "A" har vel været en 5kg eller så...

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

Trænet for vægttab i 2 1/2 år. Trænet seriøst i ca. 1/2 år.

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

Jeg er ikke nået langt nok! :angry: Ville ønske jeg havde trænet korrekt og for at øge muskelmasse/styrke fra første færd!

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

Min motivation var glimrende i starten, tabte mig, og det var det jeg ville! :D Da jeg så lignede et omvandrende skelet, så var det ik' sjovt længere! ;)

Så begyndte jeg at træne seriøst. Lige for tiden stiger vægten nærmest hver dag (Altså ikke LIIIGE nu, nu er jeg på slankekur og er tilfreds bare jeg kan præstere det samme som sidst), så motivationen har aldrig været bedre. :D

:w00t::lolabove::rofl2:

Been a loooong tiiime! Fedt at hive de gamle tråde frem igen! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvornår startede i med at træne?(alder ved start)

16 år gammel - da jeg trænede Amerikansk Football i US. - Jeg var for lille en spirevip til at være med på holdet, men nu gik jeg jo i Highschool som udvekslingsstudent og ville da være med hos de store drenge.. kropsvægt - 72 kg. :blush:

Hvad startede I på?(Rå antal Kg i de forskellige øvelser)

Hmmm... det er ved at være længe siden...

Bænkpres - Max. ca. 60-65 kg. tror jeg.

Squat - Max.ca. 100 kg.

Deadlift - max. ca. 90 kg-100 kg.

I løbet af 8 mdr. kom jeg op på en maks. bænk på ca. 80 kg.

Squat ca. 130 kg. og deadliftede 360 pund til en konkurrende. Min kropvægt kom op på små 78 kg.

Resten kan jeg desværre ikke huske.

Hvor lang tid har I trænet?(Alt i alt, med forbehold)

Ja, det må jo så give ca. 10 års træning - give and take, hvor jeg har været ude og inde, som en anden dårlig motionist - haft andre interesser - revet korsbånd over - fået operation, smadret skulder og alle de andre dårlige undskyldninger. - Grunden til de dårlige undskyldninger ses i næste punkt :bigsmile:

Hvor langt er I nået?(Øgelse af Kg i de forskellige øvelser)

Bænkpres - max. 102 kg. - dårlig skulder og blablabla :blush:

Squat: Sidste gode resultat: 4x150 kg - ikke opført i loggen.

Deadlift: Har jeg ikke trænet længe - men sidste gode resultat fra min log - 2x 148 kg.

Kropsvægt - før jeg tog til Japan og holdte ferie - 82 kg. - nu efter hjemkomst fra Japan - 79 kg. HAR IKKE VEJET UNDER 80 KG. SIDEN JEG VAR TEENAGER :blink:

Hvordan var jeres motivation i starten og så nu? - Er der forskel?

Min motivation da jeg var i US var at blive så stor som muligt, inden jeg kom hjem. De skulle rigtigt blive overraskede skulle de :cooldance:

Nu: Tja, det er fedt at være stærk - sjovt at kaste rundt med tunge vægte.. men sjovere at træne balancetræning og svinge tøserne på et dansegulv :smile: Jeg har vist ikke lige så meget vrede i mig for tiden, som skal ud - derfor svinger min træning også utroligt meget :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share