undervægtig


jonask
 Share

Recommended Posts

t3ch>

Tja, men nu tror jeg ikke lige jeg ville kunne spise salatmayonaise der svarer til det cacao... desuden så har det aldrig været noget jeg har nydt at spise, så bla. derfor har jeg droppet det, der er vel ikke grund til at tvinge sig igennem det?

Og jeg kan godt mærke de 2L lægger sig lidt sjovt i min mave, men vil prøve at se hvormeget jeg kan holde til af det...

Det er jo en nem måde til lidt ekstra energi...

Mht. fede ting så kan jeg nok ikke give dig et rigtigt svar på det.. Jeg tilføjer ekstra fedt i aftensmaden og når jeg selv laver mad, og så er der nogle fede ting jeg pænt sagt ikke synes gør maden bedre eller øger min appetit...

Hej Jonas

Du har ret i, at du ikke skal tvinge ting som salatmayonnaise i dig, selvom andre foreslår det. Prøv i stedet for at finde de fødevarer, som du virkelig godt kan lide og så spis noget mere af dem. Hvis du fx. er ret vild med pizza, kebab, burgere eller lignende så nup noget af det i spisefrikvarteret. Hvis du vil have noget sundere kunne du jo spise en kyllinge/bacon-sandwich eller pirogger med oksekød i i stedet for en kedelig rugbrødsmad, som ikke ligefrem fremmer appetitten.

I mange år spiste jeg aldrig morgenmad, da jeg ikke kunne få det ned så tideligt, men efter jeg lærte, hvor vigtigt det er for kroppen at få noget brændstof, tvang jeg mig selv til at spise morgenmad i 1-2 uger og efter det vågnede jeg pludselig op en dag med en naturlig sult :) og skulle bare have morgenmad med det samme. Efter det spiser jeg morgenmad hver dag. Prøv at sige til dig selv, at du skal spise frokost hver eneste dag i 14 dage og så se, om din krop ikke automatisk vænner sig til at få det måltid.

Held og lykke med det hele.

Snoopy

Edited by Snoopy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fistandantilus>

Jeg vil nu alligevel tage til lægen og få det tjekket, så er det i hvert fald afklaret :)

Ellers, ja så kan jeg godt se at jeg skal have noget mere, især morgenmad og frokost.

Og så håber jeg på nogle resultater indefor nogle uger.

Snoopy>

Jeg tror også jeg nemmere kan give det en ekstra indsats nu efter at have været herinde... Må siges jeg har lært en del og blevet noget mere klar over hvor jeg gør fejlene :)

Og mange tak foresten :D

-Selvfølgelig også tak til alle andre ;)

Link to comment
Share on other sites

Og så håber jeg på nogle resultater indefor nogle uger.

Bare ladt være med at få alt for høje forventninger, hvis du er super-hardgainer kan det godt tage en lille rum tid før din krop rigtigt begynder at tage kiloene til sig...

Men hvis du træner, hvilket du da var begyndt på, right?! ( :) ), så vil jeg skyde på det kommer til at gå lidt hurtigere...!

Link to comment
Share on other sites

Doggie>

Det ved jeg heller ikke om jeg har, man kan vel nermere sige jeg er ved at være utålmodig, og det plejer jeg ellers ikke at være.. :)

Growing og t3ch>

Det lyder som en rigtig god ide med den log så jeg har oprettet mig en her, som jeg starter med at føre fra imorgen regner jeg med :)

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...ST&f=12&t=12245

Og så håber jeg da at der kommer et par stykker forbi og råber af mig hvis den er helt gal ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share