Watts


Watts
 Share

Recommended Posts

Onsdag 8/5 - 02

Roning:

Opvarmning: Sumo-dødløft, squat og goodmornings uden belastning

1000m: Stille og roligt 5 minutters pause

2000m: 8.13 moderat tempo 5 minutters pause

2000m: 9.13 langsomt tempo.

Elendige tider :)  - kan godt mærke at det er et par måneder siden.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mandag 28/5 - 02

15:00 Ben og ryg

Sumo-dødløft:

Opvarmning: 10x50

Work: 70x5 90x4 110x3 120x1 (kunne sagtens have løftet den sidste nogle gange til)

Det er nu fjerde gang jeg løfter dødløft og jeg er imponeret over hvor let det går. Jeg har dog ikke i sinde at maxe dødløft, før om nogle måneder måske, da jeg har læst at det kræver god grundform og teknik før man maxer i denne øvelse.

Jeg oplevede det som svært at spænde op, før der kom mange kg på, men hvor er det bare en fed fornemmelse at spænde op, yeah baby yeah!!  :)     - vurderer at der er 20 kg mere at trække på, hvis det skulle være, men nu skal jeg vist bare koncentrere mig om form og teknik.

Suverænt den fedeste øvelse jeg nogensinde har prøvet. Ser frem til at få rettet teknikken til MOL-træf.

22:15 Triceps og bryst

Bænkpres

Opvarmning: DB bænkpres 12x22kg bænkpres: 10x50 - 6x60

Work: 4x65[PB] 4x65 - missede den sidste rep argh.

Kunne høre en stemme i baghodet der råbte "Forced Reps - you are doomed!"  - måske Yoda, det var...  :D

Som det fremgår af logbogen trænede jeg to gange på en dag. Det er måske dumt, men det er sgu svært ikke lige at gå ned i kælderen og lave lidt. Superfed træning

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 1/6 - 02

En af mine kammerater (MOL-ID: Sputnik) fra kollegiet havde spurgt mig om jeg gad at spottte/instruere i squat og dødløft. Lidt mærkeligt når jeg aldrig selv er blevet spottet/instrueret i disse øvelser. Men følte alligevel at jeg har haft tilpas gode oplevelser med disse løft til at jeg kunne give et par gode råd med på vejen.  

Teknik dag:

Dødløft

Sumo-dødløft

Squat

Link to comment
Share on other sites

BB er en forkortelse for BarBell som betyder stang, derfor menes bænkpres når jeg skriver BB brystpres.

DB = DumbBell =  frivægt

Efter nærmere eftertanke er jeg ikke sikker på at brystpres og bænkpres er det samme...  - men det er det jeg mener :)

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 6/6 - 02

Bryst og Triceps

Opvarmning: DB brystpres 10-15kg 12,10,6 rep, BB brystpres 50-60kg 12, 3,1 rep

Work: 5x60 - 5x60 - 5x60 - 5x60 - 5x60

Military pres: 10x30 - 10x30

Lidt blandet Maveøvelser

Rotatormanchet

Målet for dagens træning var at lave 5x5 ved 60kg i bænkpres. Nu er jeg Clean...

Link to comment
Share on other sites

Søndag 9/6 - 02

Quad og ryg

Opvarmning:

Squat 12x20kg, 10x40, 6x50, 3x60, 1x70

Work: Singles 82, 90kg [PR] 4x60kg

Skulle lige teste min styrke i squat, lavede som forventet ny PR. Lidt besværligt at starte sit squat fra et incline-bænkpres stativ, for derefter at moonwalke 1½ m baglæns og dreje 90 grader fri af bænken mod højre, men så får man også lidt walking squat og goodmornings ud af det :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share