Så er smøgerne kvittet!


skjaemt
 Share

Recommended Posts

Da jeg tror at det er sundere at være tyk end at være ryger har jeg kvittet smøgerne og har nu gået 4 måneder uden at få en cigaret, så nu burde det være sikkert at gøre noget ved den smule overvægt der er kommet.

Jeg er 21 år, 191cm og vejer små 90 kg.

Jeg ville høre om der var en måde at få den væk på?

Løb er udelukket, fitnesscenter er intet af i denne by og kajakklubben - forlanger at man følger sikkerhedsregler!

Havde overvejet noget baskettræning, men svaner et decideret træningsprogram til det, da jeg kun kan træne alene.

Jeg har adgang til idrætshal, men skal selv betale for redskaberne.

På forhånd tak!

Andreas

Edited by skjaemt
Link to comment
Share on other sites

Løb er udelukket, fitnesscenter er intet af i denne by og kajakklubben - forlanger at man følger sikkerhedsregler!

Hvad er det for nogle sikkerhedsregler ... hvis det er almindelige søsportsregler er det vel fornuftigt nok - ingen grund til at medlemmerne drukner ;)

Havde overvejet noget baskettræning, men svaner et decideret træningsprogram til det, da jeg kun kan træne alene.

Det kan være svært at tabe sig med sport / motion alene ... kombineret med en (større eller mindre) kostomlægning er det dog en vinder :)

Start forsøgsvist med at skære 200-300 kcal i den daglige kost - det er ikke så meget at det føles som et afsavn. Kombineret med den øgede træningsmængde bør der kunne præsteres et ugentligt vægttab på ca. ½ kg.

God fornøjelse :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share