4 kg protein for 49,00 EUR


Guest Tommyboy
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Du har godt set at det er æggehvideprotein ikke!? :unsure:

"Pro85+ 4.000gr

Spitzen-Eiweißkonzentrat mit einer sehr hohen biologischen Wertigkeit von 124

Art.Nr.: 3002"

Du tager fejl!!! Den består af 3 typer protein (så meget tysk kan jeg da *G*):

Pro 85+ von CadaMed ist ein Spitzen-Eiweißkonzentrat mit einer sehr hohen biologischen Wertigkeit von 124. Es besteht aus drei Proteinen: Milcheiweiß, Lactalbumin und Eialbumin und dient dem Aufbau fettfreier Körpersubstanz stark trainierender Athleten. Hervorragender Geschmack, Löslichkeit und Bekömmlichkeit resultieren aus der sorgfältigen Behandlung der Rohstoffe. Außerdem werden Pro 85+ ganz bewußt wenig Bindemittel zugesetzt.

Link to comment
Share on other sites

Du har godt set at det er æggehvideprotein ikke!?  :unsure:

"Pro85+ 4.000gr

Spitzen-Eiweißkonzentrat mit einer sehr hohen biologischen Wertigkeit von 124

Art.Nr.: 3002"

Du tager fejl!!! Den består af 3 typer protein (så meget tysk kan jeg da *G*):

Pro 85+ von CadaMed ist ein Spitzen-Eiweißkonzentrat mit einer sehr hohen biologischen Wertigkeit von 124. Es besteht aus drei Proteinen: Milcheiweiß, Lactalbumin und Eialbumin und dient dem Aufbau fettfreier Körpersubstanz stark trainierender Athleten. Hervorragender Geschmack, Löslichkeit und Bekömmlichkeit resultieren aus der sorgfältigen Behandlung der Rohstoffe. Außerdem werden Pro 85+ ganz bewußt wenig Bindemittel zugesetzt.

Nej, jeg tager ikke fejl.

"Eiweißkonzentrat" betyder æggehvidekoncentrat. Altså æggehvide hvor vand og fedt så vidt muligt er fjernet. at der er tre proteiner i, skyldes bare at det er de tre proteiner i æggehvide.

Hvis du f.eks. købte mælkekoncentrat, så ville du også få flere typer protein i dit pulver; 80% valle og 20 % kasein (så vidt jeg husker).

At nogle så mener, at æggehvideprotein er utroligt godt, det er en hlet anden diskussion :)

Link to comment
Share on other sites

Es besteht aus drei Proteinen: Milcheiweiß, Lactalbumin und Eialbumin

Ok, vidste ikke at det kunne betyde "protein", men de andre proteiner antyder da at der er tale om æggehvideprotein. Albumin er (igen så vidt jeg husker) det mest fremtrædende protein i blod.

Jeg er forvirret, men mener stadig at vi snakker æggeprotein!? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Es besteht aus drei Proteinen: Milcheiweiß, Lactalbumin und Eialbumin

Ok, vidste ikke at det kunne betyde "protein", men de andre proteiner antyder da at der er tale om æggehvideprotein. Albumin er (igen så vidt jeg husker) det mest fremtrædende protein i blod.

Jeg er forvirret, men mener stadig at vi snakker æggeprotein!? :unsure:

Det er stadig en blading af proteiner!!! Så du kan ikke sige, at det er en type protein.......det plejer at være sådan, at den ingrediens som nævnes først, er den der er mest af - sådan er det!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share