Følger du med i professionel Bodybuilding


MichaelEbeltoft
 Share

  

27 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg har aldrig selv købt et eneste FLEX, den størrelse de "atleter" har, tiltaler mig simpelthen ikke! Jeg har købt Muscular Development, men det var en tynd omgang!

Det bedste af de amerikanske træningsblade er Mucle & Fitness. Det er kun få "monstrummer" med, og der er ligefrem også nogen hvor man tænker: "Hvis de kan være fitnessmodeller så kan jeg immervæk også!" :D

Link to comment
Share on other sites

Ja det kunne du nok li' at vide var. Faktisk var det rent held at jeg fik kontakt til ham. Jeg fandt en email adresse engang, da jeg var ved at prøve at se om jeg kunne finde nogle reviews af hans video "True Bodybuilding". Jeg blev noget overrasket da jeg fik et brev tilbage, efter jeg havde prøvet at skrive til adressen for at få en udtalelse vedr videoen. Det var Mishko's (han foretrækker Mishko frem for Milos) egen private adresse, han har også en offentlig på hans hjemmeside, men der kan man ikke forvente at han svarer personligt. Sjovt var det under min udstationering i Bosnien, han kommer jo fra Bosnien, så vi fik da hurtigt mailet en del gange. Da jeg jo var igang med at planlægge min rejse til USA aftalte vi at jeg lige kunne komme forbi til "a cup of protein" også en trainingsession, og så ville han lige ordne min kæreste på hotellet bagefter (det var selvfølgelig en joke, ellers havde jeg sgu tæsket ham,tror jeg nok). Nu er min kæreste jo stukket af med en 33 årig svensker (og ham tæsker jeg hvis jeg får chancen) så det hele er løbet lidt ud i sandet, men vi skriver stadig sammen. Han har dog travlt i øjeblikket, da han skal være klar til de første konkurrencer i April.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share