væk med håndtag... cardio?


starF
 Share

Recommended Posts

Med mit træningsprogram + kostomlægning, hvor vil der ca. gå for at vil blive tabe håndtaget? eller se noget fremskridt?

jeg har været til træning idag, og sidder nu er pisse smadret, er det et normal fænomen? eller skal jeg motionere lidt mindre næste gang?

Link to comment
Share on other sites

Det er umuligt at sige, hvor lang tid der går før du kan se resultater. Men, hvis du vil forbrænde hvad der svarer til 1kg fedt, skal du forbrænde ca. 7000 kalorier. Dette kan du enten hente via kosten og/eller motion. Som tommelfinger-regel forbrænder du 1 kalorie pr. kg. legemsvægt pr. km. du løber, så du skal løbe temmeligt langt for at nå dit mål via cardio.

Om det er godt at være fuldstændigt smadret efter et træningspas afhænger af hvilken intensitet du vil træne med. Hvis du kan holde dig skadesfri og kan motivere dig selv gang efter gang til at give 100%, så er det jo fint.

Realistisk set tror jeg det er svært, og ville nok gå efter lidt lavere intensitet.

Det er meget sjældent jeg giver mig fuldt ud, jeg synes simpelthen ikke det er sjovt at gøre 4 gange om ugen. Jeg bruger også for lang tid på at resituere bagefter.

Hvad med at starte en log. Folk er som regel flinke herinde til at heppe og komme med gode råd. Derudover kan det jo være at andre kan bruge dine erfaringer til motivation.

Edited by Diddley
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan bare mærke ømmen i hele kroppen på lårerne og ballerne. Og indersiden af min mave gør ondt når jeg bøjer mig, det er ikke alm. mavepine, det føles som inderhuden ellers er det musklerne.

På mit ½ times løb idag forbrændte jeg 250 kalorie stod der. Er det godt nok?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share