?????hjælp


moniq
 Share

Recommended Posts

jeg er en pige på 20 år. jeg vil gerne tabe mig 6-7 kilo og jeg trænner 4 til 5 gange om ugen i Fitness hvor jeg spinner i hold. jeg styrketræner også 1 gang om ugen. selvom jeg spiser sundt og træner meget så har jeg ikke tabt mig endnu. jeg vejer mere nu og har fået mange muskler hvordan kan det være at jeg vejer mere nu end før... jeg har fået at vide at muskler vejer mere end fedt... er det rigtigt?... men jeg kan ikke rigtigt forstå hvorfor jeg ik' har tabt mig endnu da jeg har trænet hårdt i 2,5 måneder.....håber at I kan hjælpe mig!!....

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Der kan være rigtig mange grunde til at du ikke taber dig og det kan være lidt svært at gennemskue når man ikke lige kender dine præcise omstændigheder.

Jeg ved det lyder banalt, men for mig virker det at drikke vand! Min. 2 liter om dagen, helst lidt mere, og så ellers alm. motion (løb,spinning, styrketræning) 4-5 gange om ugen.

Som sagt der kan være mange årsager til at du ikke taber dig. Prøv at se om du kan finde en anden årsag: Hvis du feks. lige er holdt op med at ryge kan din forbrænding måske ændre sig etc.

Hilsen Bimse

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share