Nutrisport produkter


Mayol
 Share

Recommended Posts

Inden jeg går over til nutrisports produkter ville jeg lige høre hvilke erfaringer andre har med dem ....

Nutrisport ren valleprotein sidestiller jeg indtil viderekvalitetsmæssigt med f.eks. prolabs pure whey og lignende men vil gerne være sikker på at jeg har ret...er der nogle her der kender nutrisports produkter, særligt valle-p., og kan sige god for dem (og jeg tænker ikke på smag ...).....?

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er det at alle der nævner Maxim er piger, og første gang de skriver anbefaler maxim?

Nå, men til sagen. Når du køber mælk, ost eller æg indeholder de alle proteiner, fedt og kulhydrater. Når du så fremstiller ren whey protein har du et helt naturligt indhold af fedt og kulhydrater. ´Der er oftest lidt fedt og kulhydrater i whey, hvis der ikke er dette bør du være mistænksom. Forsøg har vist at protein altid skal tages med små mængder fedt og kulhydrater for at give optimale resultater. Desuden er fedt altså ikke altid et onde, vi mennesker har brug for det, og bodybuildere har især brug for det!

Link to comment
Share on other sites

1. Det smager dårligt.
En meget subjekt vurdering
2.  Nogle af deres produkter indeholder dårligt optageligt ærteprotein.

Det kan både tænke sig til og læse sig til, og andre af deres produkter indeholder faktisk også valle :)

3. Deres isoleret protein er IKKE isoleret da det indeholder 6,5% fedt. Kik efter danske producenter som Danlab eller Maxim.

Kig efter danske producenter som Arla Foods ;)

Link to comment
Share on other sites

Nu er Arla jo ikke dansk, men ja kig efter Arla.

Et godt protein/kulhydrat tilskud, som ovenikøbet smager rigtig godt (det smager altså godt, så kan du kalde den vudering subjektiv til du bliver kaster op) hedder "Mathilde Cacaomælk"

Jeg vil godt give jer medhold i at Maxim bør man ikke købe. Grunden herfor, prisen, det er simpelthen for dyrt. Danlab kan man sagtens være bekendt at købe, men jeg køber nu fra Prolab da jeg synes det smager bedst. Ja Prolab er dyrt, men slet ikke nær så dyrt som Maxim.

Hvornår fatter Maxim at lave en scoop ske til deres protein produkter???

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg undrer mig også over der ALTID er en eller anden pige der siger "weee...Maxims produkter er bare sååå dejlige og slet ikke dyre og betydelig bedre end aaaalle andre produkter ...og så er der særlig tilbud på proteinbarer lige NU! .."...hmmm Tvshop???*G*

1)Nå men smagen betyder ikke så meget med mindre det er virkelig slemt ....

2) Jeg er GODT klar over at deres 90+ indeholder ærtep. , men nu skrev jeg også ren valle,...ikk?;0)

3)Ja det indeholder en smule fedt og det er ikke noget problem og forøvrigt ret normalt hvad angår portein pulver...

4) Danlabs valle indeholder en smule mindre protein end nutrisports ren valle...derfor foretrækker jeg nutrisport (på papiret)

Spørgsmål : er der nogen herinde der har grund til at tro at nutrisports ren valle er af en dårligere kvalitet(glem smagen) end prolab pure whey...?

Link to comment
Share on other sites

Et godt protein/kulhydrat tilskud, som ovenikøbet smager rigtig godt (det smager altså godt, så kan du kalde den vudering subjektiv til du bliver kaster op) hedder "Mathilde Cacaomælk"

Well, der findes rent mennesker som ikke kan lide kakaomælk, men det er jo deres sag. Jeg elsker det sgu :inlove:

Er Arla ikke overvejende dansk når det kommer til stykket??

Link to comment
Share on other sites

Ikke et ondt ord om Maxim, som er bannersponsor for MOL.

Heller ikke et ondt ord om Carina, som skal være velkommen. Vi glæder os til mange indlæg fra dig.

Carina, har du smagt Nutrisports CFM Whey cacao? Virkelig god smag. Den indeholder 0% ærter og 20% glutamin, og er meget let at arbejde med.

Der er godt nok 6,5% fedt, men hvad er problemet i det? Hvor langt nede er Maxim og Danlab?

Jeg har prøvet en del pulvere i min tid, og må erkende at jeg ikke kan mærke forskel på de dyre mærker og de billige.

Vælg det billigste, som smager godt og som er let at arbejde med. #1 er selvfølgelig alm. mad og drikke!

Et andet kriterium kunne være, som Carina foreslår, at købe dansk. Det forsøger jeg selv med mine fødevarer. Om ikke andet, så er det godt for handelsbalancen.

Link to comment
Share on other sites

Forstå mig ret, men dem af os som bruger proteinpulver/MRP bliver nød til at tage prisen i betragtning... hvis jeg skulle købe maxin protein ville jeg ende med at bruge ca. 4000,- bare på protein pr. måned, og så kommer der 1000 andre kosttilskud oven i... så alt i alt er det umuligt rent økonomisk.

Og iøvrigt vil jeg også stille spørgsmålstegn ved kvaliteten af maxims produkter, sammenlignes de med prolabs protein pulvere er maxim fuldstændig til grin!!!

Link to comment
Share on other sites

Vi køber hos sublim og nogle gange hos Danlab.

designer koster normalt 399,- hos maxim.

men designer har ikke noget med ren isolate at gøre, den indeholder kun 73% protein, meget mere fedt og kulhydrater

end ren isolate, vi synes at designer er et meget opreklameret produkt

Link to comment
Share on other sites

jeg har brugt performance i over to år, før det bla nitrotech, prolab og maxim. Fik min første valle fra getbig ind af døren her til aften og den smager faktisk rigtig godt (dog ikke helt på niveau med performance super whey pro, men tæt på).

Om det er 100% isolate osv.. Er mig helt ligegyldigt, prisen og smagen har for mit vedkommende det eneste at sige...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share