Regneark med BB- og fitness-programmer


Guest Voravong
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

HST Excel-regneark med:

-afrunding i vægte

-mulighed for eccentrisk træning (og 5% forøgelse i forhold til sidste minicyklus i fravær af eccentrisk træning) på enkelte øvelser

-definere rep ranges til hver øvelse til hver minicyklus

-definere progression-% til hver enkelt minicyklus

-plads til 20 øvelser

HST.zip

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hey MOL :wave:

nu har jeg godt nok lagt mit nye HST ind i min log, så det kan downloades derfra. Men da jeg går ud fra det ikke er alle der kommer forbi min log ;) ville jeg også smide det her ind på tråden til samme formål...

Håber i kan bruge hele programmet, eller noget af det som inspiration...

Jakkedrengen :bigsmile:

Ps. Det skal lige siges at Mr HST, Cilius, har givet en hånd med i finpusningen af programmet :)

Jakkedrengens_HST_v._2.2

Link to comment
Share on other sites

Hey MOL :wave:

nu har jeg godt nok lagt mit nye HST ind i min log, så det kan downloades derfra. Men da jeg går ud fra det ikke er alle der kommer forbi min log ;) ville jeg også smide det her ind på tråden til samme formål...

Håber i kan bruge hele programmet, eller noget af det som inspiration...

Jakkedrengen :bigsmile:

Ps. Det skal lige siges at Mr HST, Cilius, har givet en hånd med i finpusningen af programmet :)

Der er et eller andet galt med den vedhæftede fil.

Link to comment
Share on other sites

Hey MOL  :wave:

nu har jeg godt nok lagt mit nye HST ind i min log, så det kan downloades derfra. Men da jeg går ud fra det ikke er alle der kommer forbi min log  ;)  ville jeg også smide det her ind på tråden til samme formål...

Håber i kan bruge hele programmet, eller noget af det som inspiration...

Jakkedrengen :bigsmile:

Ps. Det skal lige siges at Mr HST, Cilius, har givet en hånd med i finpusningen af programmet :)

Der er et eller andet galt med den vedhæftede fil.

Den virker altså når jeg downloader den!

Hvis der er andre der oplever problemer må jeg prøve at uploade den igen ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Hey MOL  :wave:

nu har jeg godt nok lagt mit nye HST ind i min log, så det kan downloades derfra. Men da jeg går ud fra det ikke er alle der kommer forbi min log  ;)  ville jeg også smide det her ind på tråden til samme formål...

Håber i kan bruge hele programmet, eller noget af det som inspiration...

Jakkedrengen :bigsmile:

Ps. Det skal lige siges at Mr HST, Cilius, har givet en hånd med i finpusningen af programmet :)

Der er et eller andet galt med den vedhæftede fil.

Den virker altså når jeg downloader den!

Hvis der er andre der oplever problemer må jeg prøve at uploade den igen ;)

Den virker stadig ikke. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Bill Pearls 20 måneders program.

Et super program med volumen progression og god variation af øvelser.

Det er selvfølgelig laaaang tid at binde sig for 20 måneder, men man kan også nøjes med at tage hver anden måned, da det er samme volumen 2 måneder i træk, og ellers starte fra den måned man føler sig parat til.

F.eks. tager jeg måned 11-13-15-19.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Har fået flg. fra en bruger på T-Nation, der har gjort et stort stykke arbejde med at få de mest populære programmer fra Chad Waterbury sat i system i henholdsvis Excel og Word format. Til glæde for alle os andre. De findes også i PDF-format, men så skal man selv bevæge sig derover (T-Nation) og efterspørge dem.

Attached is the spreadsheet with eight of Chad's most popular programs.  Feel free to edit it to suit your purposes.  You're also free to share it with anyone who's doing one of Chad's programs.

When you open the spreadsheet (for those of you who have Excel),  you'll see a series of tabs at the bottom of the page.  Each tab is labeled with the initials of each of Chad's programs; ABBH, ABBH, II, QD, SC, SFM, TBT, TTT. 

The Excel version of Chad's programs have comments in some of the cells.  The comments include special instructions about exercises, tempos, and cardio recommendations on off days.  There are no comments in the Word version of Chad's programs, as the software does not support that capability.

The PDF (Adobe Acrobat) version  is now available if you know anyone who doesn't have Word or Excel.

Enjoy, and I hope you're able to put it to good use.

Regards,

Terry Lee

Chad_Waterbury__s_Programs.zip

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

WSB er et system, ikke et træningsprogram.

Der er laver "sample" programmer. Men det i virkelighedden tåbeligt af flere årsager:

1. En hjørnesten i systemet er at styrke sine svagheder. Derfor SKAL træninge tilpasses individdet.

2. Workcapacity er afgørende for hvor mange øvelser/sæt man kan tolerere.

Jeg foreslår alle der er interesserede i wsb systemet læser Eight keys1

Eight keys2

Eight keys3

Eight Keys4

Der er også et forslag til et program for alle dem med adgang til en GHR og en reverse hyper. Alternativer til de øvelser kan findes ved at søge på t-nation eller elitefts.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Slettet bruger

3 gange om ugen 5*5 program med fokus på arme:

Progressionen fortsætter bare indtil man for alvor begynder at faile.

Progressionen i dips (og curls) er følgende: man finder en vægt man kan tage 13 sæt 5-6 reps med. så adder man 2,5 kilo til den vægt, prøver at få 13 sæt 5 reps med den nye vægt (den gamle + 2,5 kg). Det kan være man kun får 10 sæt 5 reps med den nye vægt. Så prøver man igen næste gang, og får måske 11 sæt. Og gangen efter 12 sæt... Når man når de 13 sæt med denne vægt adder man 2,5 kg til den vægt og prøver igen.

5X5_arm_program___la_Pavel.xls

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
any programmer til Kvinder/tøser - der "bare vil tones" - dvs. et styrke program for kvinder - som, well - lyder sikkert mærkeligt - er feminint... Dvs. ikke noget med store lede DB´s & snatch øvelser ..hehe..  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Du træner da selv kvinder ???

Eller er du for hårde ved dem??

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
any programmer til Kvinder/tøser - der "bare vil tones" - dvs. et styrke program for kvinder - som, well - lyder sikkert mærkeligt - er feminint... Dvs. ikke noget med store lede DB´s & snatch øvelser ..hehe..   :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

De kan da sagtens træne alm. fullbodyprogrammer med øvelser som squat, dødløft, bænkpres osv.

Edited by denhvideabe
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 months later...
3 gange om ugen 5*5 program med fokus på arme:

Progressionen fortsætter bare indtil man for alvor begynder at faile.

Progressionen i dips (og curls) er følgende: man finder en vægt man kan tage 13 sæt 5-6 reps med. så adder man 2,5 kilo til den vægt, prøver at få 13 sæt 5 reps med den nye vægt (den gamle + 2,5 kg). Det kan være man kun får 10 sæt 5 reps med den nye vægt. Så prøver man igen næste gang, og får måske 11 sæt. Og gangen efter 12 sæt... Når man når de 13 sæt med denne vægt adder man 2,5 kg til den vægt og prøver igen.

Lyder som mega fedt program.. Tror jeg vil til at køre det. Kunne dog godt tænke mig lidt mere info om programmet.. Hva man skal være opærksom på osv osv... Bare massere af facts i det hele taget.. Ville være über hvis du lige gad komme med lidt mere info om det.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Der må da være nogle fere, flere med programmer de vil dele?

Jeg har selv kørt det program som #19 har lagt op. Og var meget tilfreds med det. Dog ønsker jeg et nyt nu, 3 måneder med samme program er fint. men så skal der også nyt til...

Synes I skal poste dem I har :D

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share