DNP


Andro4Life
 Share

Recommended Posts

Nu er det ikke for at være lyseslukker, og jeg ved godt at du (Andro4Life) selv har prøvet DNP. Men faktum er at DNP er skyld i mange dødsfald, dog ikke i nyere tid, men brugen af DNP er også langt mindre udbredt end tidligere.

Men at komme med sådan en vejledning her er hul i hovedet. Mange af de folk som kommer her på MO er motionister, og skal på ingen måde begynde at rode med DNP. Gem hellere de her vejledninger, og tag dem kun frem i et udelukkende professionelt miljø.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Andro4Life -> Jeg har slettet dine 2 DNP indlæg af flere grunde.

1. Problemer med ophavsret. Lav i stedet et link til tekster på nettet, som du ønsker folks kommentarer til.

2. DNP er et farligt stof - ikke noget man skal vejlede folk i at bruge - kun fraråde.

3. Du kommenterer ikke dine indlæg - hvad er meningen?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

1. Det er præcis hvad jeg mener.

2. Andro, din provo. Jeg er træt af at lege gårdvagt.

3. Jo, specielt hvis manualen påstår at Windows er et stabilt og sikkert styresystem - samt hvis personen der har skrevet den lever af at sælge Windows-manualer - samt hvis personen der poster manualen tjener penge på at sælge Windows ved at give folk det indtryk, at det er et stabilt og sikkert styresystem.

Link to comment
Share on other sites

Andro nu nåede jeg at læse dine indlæg før de blev slettet.

Har du selv prøvet dnp?

Jeg mener hvis man overhovedet kan overveje det, efter folk fra elitefitness ligefrem tager risikoen alvorligt, (hvilket de ikke ligefrem normalt gør) så har man paseret grænsen til det sygelige med millioner af lysår!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

MichaelEbeltoft -> nu var dialogen faktisk ikke uinteressant. Andro4Life gled af på mine insinuationer ved at simulere en misforståelse - elegant!

Andro4Life-> Et interessant link. Jeg må indrømme at jeg er totalt blank hvad angår amerikansk patentlovgivning. Det skal vel læses således at der er udtaget et patent på kombinationsbehandlingen DNP/T3, hvilket lyder besynderligt DNP's farlighed taget i betragtning. Behandlingen er svjv heller ikke senere blevet brugt klinisk af samme årsag.

Patentteksten er fra 1984, så der må jo være en epilog?

Link to comment
Share on other sites

Næppe særlig smart at poste info, som kraftigt nærmer sig en opfordring til at bruge potentielt livsfarlige midler.

Jeg har svært ved at tage en mand som Andro seriøst, når han blatant svælger i en nærmest barnlig stolthed over at have fundet den rette vej som hjemmekemiker.

Jeg håber ikke at nogen letpåvirkelige personer har læst disse ting om DNP som Andro åbenbart lovpriser.

For langt ude ANdro, check hellere din kost og cardio, som hvis jeg husker korrekt var temmelig nem at rette.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share