Død over discodrengene!!!


Stryger2
 Share

Recommended Posts

Klausjensen

De allerværste disco-typer er dem som ved det hele og synes alle andre er idioter - Fordi de træner, som disco-Franz selv trænede for ½ år siden.  <_< 
lige præcis.

Baloo

Hovsa, havde der sneget sig en fornærmet discodreng ind i forummet ;-)

hus forbi, træner hovedsageligt for neurale tilpasninger.

Kan godt se pointerne i dine svar, men jeg ved hvornår det ser rigtigt ud, og hvornår der er forkert. Og de her gutter kørte helt klart forkert.
i forhold til hvad. Hvem er du til at sige, hvad der er rigtigt og forkert?? Der er faktisk overraskende få ting, der er "forkerte" i et center, men rigtig mange der er enormt frelste.
Hvordan jeg kunne se at han var på steroider? Det kunne jeg som sådan heller ikke, andet end at jeg har set ham for 2 mdr siden, hvor han var MEGET mindre, og det program de kørte så ikke ud til at være revolutionerende på nogen måde. Derfor gætter jeg på at noget måtte have hjulpet det på vej.

lige præcis :)

Edited by BaskeT
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 211
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Og det kan jeg ikke når discodan bruger kanon lang tid på at stå og snakke.

Hvis man hovedsageligt træner for styrke, så er lange pauser vitale. Man behøver 3-5 minutter mellem tunge sæt, hvis man vil have tæt på fuld ATP regenerering, og neural restitution.

Så jeg hviler det der skal til mellem sættene. Og så vil jeg skide på at der står en diskopumper som dig og tripper for at komme til :tongue:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Der er de her tre idioter i mit center. Det er faktisk nærmere to som så har deres meget forskellige posse med. De tror de er så kloge. En dag omtalte de mig som "drengen" for at provokere. Damn jeg havde lyst til at kaste idioten ud af vinduet. Også derfor jeg aldrig har været racist. Der er nok af vor egne idioter her i Danmark.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ligeglad med hvordan folk træner. Det kan godt være, jeg spør af ren interesse til de ting, de laver. Jeg blir først edderspændt, når jeg kan se folk forsøge at lære ting fra sig, som de opfatter som evigtgyldige sandheder. Fx. en pindknægt på 16 som lærer sine venner, at den eneste måde at blive stor på er at bænke så tungt, at man skal ha hjælp til hver en reps. Og at mit centers instruktører har den samme opfattelse. Folk må gøre som de vil, de skal bare ikke ophøje deres egne tvivlsomme vaner til almengyldige regler for andre.

Der sætter jeg hælen i og siger nej hør nu...... :devil:

Link to comment
Share on other sites

en hamrende pestilens som de er, så er det min erfaring at de ofte og tit gør det af ren uvidenhed, og at de ved en _venlig_ henvendelse inordner sig under de uskrevne regler der er så simple at alle kan følge med... De FLESTE mennesker er heldigvis omgængelige ... og så lige de par stykker som ikke er .. grr..

Link to comment
Share on other sites

"Man" blir jo ikke spurgt. Dem, der blir spurgt er selvfølgelig dem, der er størst. Ud fra den tanke, at de jo må vide noget (uanset at de kan have trænet sjusket i 10 år - så skal der nok ske et eller andet alligevel jo). Og dem, der er størst, er dem, der nedarver diskutable metoder til yngre generationer.

Jeg syn's det er helt fint, man bare spørger folk, hvorfor gør du sådan og sådan? Forudsat man ikke lige jumer ind mit i et sæt eller så'n. Folk må da hjertens gerne spørge mig, hvorfor jeg har en vægtskive liggende på benene under crunches.

De gange, jeg har spurgt til diskodrenges træning, kan jeg tydeligt mærke, at de helst ikke vil ha, der blir sat spørgsmålstegn. Det ku tyde på, de ikke har tænkt over tingene og bare har overtaget metoder uden at overveje alternativer.

Link to comment
Share on other sites

Thomas J:

Du behøver nu ikke kalde mig discodreng. Men din pointe omkring lange restitutionspauser hvis man træner seriøst er god nok. - Og jeg tror nu heller ikke at det irriterer nogen når man holder pauser fordi det er en del af træningen. De fleste som diskuterer med på denne tråd tror jeg godt kan se forskel på dem som træner seriøst, og dem som bare driver den af. Egentlig kan jeg jo være ligeglad hvad årsagen er til at bænken er optaget, men som sagt har jeg nu nemmere ved at acceptere det når der er en grund til det.

Og i øvrigt som du siger er der jo intet i vejen for at køre imellem, jeg plejer sgu altid at give plads til andre hvis jeg kører noget hvor jeg tager lange pauser. En bonus ved det er at dem du lader kører imellem på "din" maskine så også husker dig næste gang de har maskinen for sig selv, så du kan få lov at køre imellem der. - Det sparer sgu lidt tid for alle.

I øvrigt var der en eller anden anden som skrev noget om at man stort set ikke kunne kører nogen øvelser forkert. - Det er sgu noget fis. Du kan sgu godt lave forstrækninger, trække ryggen skæv, slide unødigt på ledbånd ved at køre forkert på øvelserne. + at dårlig stil vel ofte giver langt mindre resultat. Selvfølgelig er der somme tider flere måder at tage en øvelse på, men det er ikke det samme som at sige at alle er rigtige.

Link to comment
Share on other sites

Død over discodrengene!!!, - Er jeg den eneste som er irriteret??
Uha - det er sandelige et fromt ønske om vores træningskolleger :) :)

Endnu en hade tråd om at angribe hinandens livsstil.

Og det kan jeg ikke når discodan bruger kanon lang tid på at stå og snakke.

Hvis man hovedsageligt træner for styrke, så er lange pauser vitale. Man behøver 3-5 minutter mellem tunge sæt, hvis man vil have tæt på fuld ATP regenerering, og neural restitution.

Så jeg hviler det der skal til mellem sættene. Og så vil jeg skide på at der står en diskopumper som dig og tripper for at komme til :tongue:

Thomas

Må vi være her ? også DIFD diskopumpere ?

Skal vi ikke bare være venner ?

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

henning ->

Hvis du læser efter er dette næppe en hadetråd mod DIFD, men mere lidt brok over folk der generelt overfører sig tåbeligt eller respektløst i et træningscenter. Det er så tilfældigvis efter manges mening overvejende "discopumper-typer", altså folk der mere eller mindre træner for at få større patter og arme, og intet andet - nå ja og laver en milliard crunches så de kan forbrænde alt fedtet på maven. ;) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Henning tror han har monopol på ordet discopumper. Spørg 10 forskellige folk, og du får 10 forskellige meninger om hvad en discopumper er.

De folk i DIFD, som kun går op i armtræning er ikke discopumpere. De er vatnisser.

De folk i DIFD, som går op i at blive store og stærke, men som også vil have store arme er bodybuildere ;)

En discopumper er efter min mening en som kun træner alle show-musklerne, og som er ligeglade med hvor stærke de er, og om kroppen er harmonisk opbygget.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Squat -og dødløfttræning er kun noget, folk bruger som kompensation for manglende størrelse på armen og patten.
Ikke forstået ?? Squat og dødløft bidrager jo lige netop til større bryst og større arme. Men ægte discopumpere må jo endelig ikke få for stor røv og ben :chicken:
Enhver sand discopumper ville ofre 40kg af dødløften for 2cm på overarmen

Du kalder ham en discopumper, jeg kalder ham et ynkeligt fjols :lol:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Henning tror han har monopol på ordet discopumper. Spørg 10 forskellige folk, og du får 10 forskellige meninger om hvad en discopumper er.

De folk i DIFD, som kun går op i armtræning er ikke discopumpere. De er vatnisser.

De folk i DIFD, som går op i at blive store og stærke, men som også vil have store arme er bodybuildere ;)

En discopumper er efter min mening en som kun træner alle show-musklerne, og som er ligeglade med hvor stærke de er, og om kroppen er harmonisk opbygget.

Thomas

Tak for det TJ.

Hvis det jeg troede var diskopumpere er bodybuildere,

så skulle foreningen have heddet DIFB i stedet for.

Checker lige om domænet er ledigt.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

For min skyld kan i kalde jer hvad i vil, bare jeg bliver fri for at høre og se på jer :D

Thomas

Hvordan vil du så gøre det ?

Vi er kommet for at blive...

I kan ikke slå os ihjel, vi er en del af Jer selv...

Skal vi ikke gå på chatten i stedet for ?

Henning :pumpin:

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

Hvordan vil du så gøre det ?

Det har du helt misforstået. I gør det hele selv. Når i finder ud af hvor latterlige i er, så graver i jer selv ned i et meget dybt hul, og så bliver verden fri for ulidelige og latterlige discopumpere og vatnisser, som ikke har fattet meningen med vægttræning :tongue:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hvis den excentriske del udføres eksplosivt, dvs stangen droppes til brystet
:lol:

Good one, MaxPower!

Sad selv i går og overværede tre fyre køre bænkpres. Stilen var ens: 5-6 sæt á 8 reps. Problemet var, at kun den første rep i hvert sæt, undtagen det første, hvor stangen blev kørt til 10 cm. over brystet, skete ved egen hjælp; i øvrigt med benen spjættende til alle sider, røven i vejret og kun med bevægelse i en side af gangen.

Derefter droppede de, bogstaveligt talt!, stangen ned til brystet, den bouncer så ca. 5 cm. op og går helt i stå, og her træder makkeren så ind. Det er det, der gi'r...

Heldigvis var der kun fra 50 til 65 kg. på, så mon ikke brystet kunne holde...?

Og nej, jeg sagde ikke noget, for de to var tydeligvis godt inde i sagerne mht. træning osv.... ;)

Nå ja, har nogen sagt, at curls i squarracken er f...... irriterende?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share