QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Træning i TSK 22/11 - 2006

Rehab Benpres 1-ben exc:

1 x 10 @ 40 begge ben

1 x 10 @ 60

1 x 10 @ 80 begge ben

Mit venstre knæ har irriteret en smule det sidste stykke tid og i dag var det værre end ellers. Det er simpelthen utroligt at når det ene ben er ved at komme sig, begynder det andet at brokke sig. Ikke mindst fordi det har været udsat for den samme genoptræning som det højre. Jeg går ud fra at det er en eller anden kompensatorisk ting, men hold kæft, hvor er det irriterende. Jeg eksperimenterede lidt med noget forskelligt squat bagefter og symptomerne er de samme. Ingen smerte under selve øvelsen, men bagefter kommer den typiske inflammationsfølelse... :dry: Prøver, klog af skade, at tage det i opløbet denne gang.

Skrå bænk:

1 x 10 @ 15

1 x 10 @ 30

1 x 9 @ 30

1 x 8 @ 30

DB snatch:

1 x 8 @ 22,5

1 x 8 @ 25

1 x 8 @ 30

Yates:

1 x 10 @ 60

2 x 12 @ 85

Stående skulderpres:

3 x 10 @ 17,5

Fri læg:

3 x 20 @ 40

Pull-downs:

2 x 11 @ 85

Pull-overs:

3 x 12 @ 41

Rehab cable adducion:

2 x 20 @ 33

Rehab 1-Leg curl:

2 x 10 @ 5

Synes at venstre knæ er blevet værre efter jeg er begyndt på Glute-ham raises, så tilbage til leg curl. Nu med et ben ad gangen.

Dragon Flags:

1 x 4

Kick backs:

2 x 10 @ 12,5

Rehab rotator:

1 x 12 @ grøn tube

OK træning. Var lidt sløv, men Hoos var heldigvis sløvere så jeg kunne tage hjem med god samvittighed.

Var lige ved at lave det onde styrt på vej hjem på cykel da min kæde hoppede af mens jeg kørte for fuld fart og stod op i pedalerne. Heldigvis blev min ene fod hængende på pedalen, men fik et ordenligt skud adrenalin.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Var lige ved at lave det onde styrt på vej hjem på cykel da min kæde hoppede af men jeg kørte for fuld fart og stod op i pedalerne. Heldigvis blev min ene fod hængende på pedalen, men fik et ordenligt skud adrenalin.

Pyha, de kommende Q-generationer var i akut fare dér :tongue:

Mht. knæet, husker du at ise efter træning, og i øvrigt bruge masser af NSAID? Jeg tror selv jeg har været min vægt igennem i Felden et par gange, og synes det er kanon effektivt.

Du er muligvis klar over det, men jeg ville lige nævne det for en sikkerheds skyld: Hvis du ikke fornemmer nogen fremgang over længere tid, har jeg læst at ultralydsguidet binyrebarkinjektioner skulle være effektive (muligvis pga. mange injektioner ikke rammer præcist nok). Det indebærer imidlertid en kortere træningspause, men det er vel værd at have i baghovedet, hvis tilstanden skulle forværres. Jeg synes selv at binyrebark er noget katabolt snavs, men er satme godt til at slå inflammationer ned, og det kunne immervæk være rart at blive smertefri. Jeg tror da at genoptræningen bliver en del nemmere, hvis man ikke plages af smerter.

Anyways, forsat held og lykke med din rehab.

Link to comment
Share on other sites

Clay>> Jeg er flittig med isen, men har faktisk ikke brugt NSAID, da det ikke havde nogen effekt på mit højre knæ, men jeg vil tage dig på ordet og give venstre knæ en ordentligt omgang eftersom det er i en langt tidligere fase kan det jo være at det hjælper.

I øvrigt spændende med det binyrebarkhormon der. Jeg er umiddelbart af samme opfattelse som dig, men hvis der ikke er andet for er det jo det der må gøres.

Pyha, de kommende Q-generationer var i akut fare dér :tongue:

Ja den havde gjort nas :innocent:

Guarden>> Lige over dit armwrestlende uhyre! Og du har helt ret skader er platte :tongue:

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Hej Quantanamo

Vi bare lige høre hvad du syntes om det der A.R.T her 3 månder efter. Er det værd at smide penge efter. Overvejer at prøve. Har også problemer med knæet.

Hvad hed kiropraktoren?

Mvh Thomas

Nu er der ikke blevet ført log i snart tre måneder, men jeg regner så småt med at starte op igen. Først med en lille opdatering på knæet.

Mit forløb med shock wave terapi strakte sig over fem behandlinger og effekten var rimelig. Selve behandlingen var ikke så smertefuld som forventet, men desværre var virkningen heller ikke så god som ventet. Der var imidlertid fremgang. Jeg kom op på at frontsquatte 3 x 10 @ 50 til lige over parallel uden smerter. Jeg var imidlertid ikke tilfreds og surfede nettet rundt for mere information og bedre behandlingsmuligheder. Her stødte jeg på jumpusa.com på en behandlingsform der kunne: "...enable the athlete to be at almost full strength within weeks, instead of months." Behandlingen hed Active Release Therapy (A.R.T.). Behandlingen blev beskrevet som smertefuld, og der stod at den kunne give blå mærker, men at den altså var meget effektiv. Jeg søgte derfor på fysioterapeuter, der kendte til A.R.T., men kunne kun finde nogle i U.S.A. og i bedste fald Norge. Jeg gik derfor et par uger og overvejede mine muligheder indtil jeg fik den idé at søge på kiropraktorer istedet for fysioterapeuter. Her fandt jeg en behandler i Århus, der brugte metoden og da jeg mailede hende for at høre om hun kendte til A.R.T. behandlere i København var der bingo.

Jeg kontaktede således kiropraktorerne på Gammel Torv og fik at vide at de havde en enkelt behandler, der udførte A.R.T. og hende startede jeg hos d. 1. august altså for små ti dage siden. På de ti dage er det virkelig gået fremad. Jeg var til tre behandlinger sidste uge og har været til to i denne uge. Behandlingen er meget smertefuld og jeg kommer hjem med nye blå mærker hver gang. Især gør det nas, når der masseres oven i de gamle blå mærker :crazy: Kriopraktoren kunne fortælle mig at skaden sandsynligvis er kommet af at jeg forstuvede min ankel tilbage i 3.g. Dette har gjort at mit knæ har været udsat for et ekstra press, hver gang jeg har taget et skridt, hoppet eller lignende. Ud over behandlingerne bruger jeg is op til flere gange dagligt og strækker forlår, hoftebøjere og balder ud hver dag.

Jeg har ikke trænet nogen øvelser overhovedet med vægt på benene siden d. 1. august, men har nu fået grønt lys på at starte på igen. Jeg skal desuden lave rehab øvelser for inderlår og baglår.

Jeg har gjort mig en del tanker omkring min træning på det sidste og er endt med en WSB-inspireret model med færre øvelser og især færre tunge øvelser end jeg har kørt tidligere. Der desuden bliver lagt mere vægt på at køre strict i volumen øvelserne.

Jeg påregner desuden at begynde at svømme lidt igen. Jeg har ikke svømmet siden jeg blev indkaldt tilbage i 2002 og der er således gået 4½ år. En af mine gode veninder fra svømmedagene er imidlertid cheftræner for MK31, der træner i Frankrigsgade Svømmehal på Amager, der ligger ca. 100 meter fra min lejlighed. Jeg regner med at træne 1-2 gange om ugen da det er nogenlunde, hvad der er tid til. Jeg vil desuden gerne supplere cardiotræningen med lidt løb, hvis knæet tillader det.

Den første up-date bliver således på gårsdagens svømmetræning:

Træning i MK31 d. 10 august 2006.

300 indsvømning

4 x 125 - 75 fortsat IM + 50 Valgfri ben p. 10

4 x 50 - CR ånd 3,5 - 5,7 - 3,7 - 7,3

16 x 25 CR teknik - 4 fortryd - 4 rotation - 4 røvballe - 4 HA CU

200 CR A2 (2.24) + 100 IM EN1

100 CR

Ialt 1800 m.

Nåede kun lige at starte på hovedserien, så var jeg ved at være færdig for energi. Alene opvarmningen var hård! Jeg stoppede derfor allerede her. Kunne godt have svømmet videre, men for dælen det havde været grimt og ikke særlig smart for skulderen. Status er at jeg følger fint med de bedste på holdet tempomæssigt, men er håbløst sat konditionsmæssigt. Skulderen brokkede sig en lille smule, men jeg tror at det primært var på grund af den megen smidighedstræning, der ligger i at streamline.

Jeg har som nævnt i tidligere indlæg været på diæt siden medio april og har efterhånden tabt mig ca. 10 kg. min morgenvægt svinger således imellem 89,9 i forgårs, og 91,4 i dag.

Næste opdatering skulle gerne komme i aften efter styrketræning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Quantanamo

Vi bare lige høre hvad du syntes om det der A.R.T her 3 månder efter. Er det værd at smide penge efter. Overvejer at prøve. Har også problemer med knæet.

Hvad hed kiropraktoren?

Mvh Thomas

Hej Thomas,

Det er helt klart pengene værd efter min mening.

Som du kan se har jeg prøvet meget forskelligt, men det eneste der har givet resultater har været ART og sports akupunktur. Sidstnævnte er dog symptombehandling, så jeg tvivler på, at det ville have haft en særlig god effekt, hvis jeg ikke havde fået ART. Akupunkturen oplevede jeg som eminent til at fjerne inflammationen, men den ville helt sikkert være kommet igen, hvis jeg ikke havde fået gjort noget ved selve problemet via ART.

Jeg har fået ART på: Klinikken På Gl. Torv, 1457 København K. Tlf: 33 14 17 18

Så vidt jeg ved, er der kun en behandler, der laver det på den klinik og, efter hvad jeg har kunne finde, den eneste i Storkøbenhavn. Hun hedder Anette, og det er normalt muligt at få tid inden for et par dage.

Du må meget gerne vende tilbage, hvis du beslutter dig for at prøve det og fortælle, hvad du synes om behandlingen. Kender ikke andre end mig selv, der har prøvet det, så det kunne være interessant at få en anden vinkel på det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej

Nå så gættede jeg rigtig. Har bestilt en tid hos annette torsdag. Så må jeg se hvad hun kan gøre.

Jeg har også prøvet rigtig meget forskellig. Jeg kører cykelløb og har haft problemet i 2-3 år. Er meget spændt på om det er kan hjælpe.

Jeg skal nok skrive hvordan det går.

Thomas

Hej Thomas,

Det er helt klart pengene værd efter min mening.

Som du kan se har jeg prøvet meget forskelligt, men det eneste der har givet resultater har været ART og sports akupunktur. Sidstnævnte er dog symptombehandling, så jeg tvivler på, at det ville have haft en særlig god effekt, hvis jeg ikke havde fået ART. Akupunkturen oplevede jeg som eminent til at fjerne inflammationen, men den ville helt sikkert være kommet igen, hvis jeg ikke havde fået gjort noget ved selve problemet via ART.

Jeg har fået ART på: Klinikken På Gl. Torv, 1457 København K. Tlf: 33 14 17 18

Så vidt jeg ved, er der kun en behandler, der laver det på den klinik og, efter hvad jeg har kunne finde, den eneste i Storkøbenhavn. Hun hedder Anette, og det er normalt muligt at få tid inden for et par dage.

Du må meget gerne vende tilbage, hvis du beslutter dig for at prøve det og fortælle, hvad du synes om behandlingen. Kender ikke andre end mig selv, der har prøvet det, så det kunne være interessant at få en anden vinkel på det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hep

Så har jeg været til den første behandling. Puha jeg skal love for hun kan tage ved. Skal yderlig 3 gange i næste uge. Det skal nok komme til at gøre nas når behandlingerne ligger så tæt. Kan ikke rigtig sige noget om det virker endnu, men jeg tror på det. Kan det passe at du havde været til behandling tidligere på dagen?

Er du mere eller mindre skades fri nu eller...?? kan se på dine indlæg at du startede med behandling omkring 1 aug.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hep

Så har jeg været til den første behandling. Puha jeg skal love for hun kan tage ved. Skal yderlig 3 gange i næste uge. Det skal nok komme til at gøre nas når behandlingerne ligger så tæt. Kan ikke rigtig sige noget om det virker endnu, men jeg tror på det. Kan det passe at du havde været til behandling tidligere på dagen?

Er du mere eller mindre skades fri nu eller...?? kan se på dine indlæg at du startede med behandling omkring 1 aug.

Ja jeg havde været der tidligere på dagen og ja det gør nas. Jeg fik nogle kæmpe blå mærker og når hun så tager fat oven i de blå mærker :crazy: For sevan da!

Med hensyn til skadesfri vil det nok være en tilsnigelse, da jeg har lidt problemer med det venstre knæ. Det er indtil videre kun det højre jeg har fået behandling for og da jeg så er begyndt at kunne træne med det højre igen, er der pludselig problemer med det venstre. Meget frustrerende, men jeg håber at det kun er en mindre irritation, og smerten er da heller ikke i nærheden af det jeg har haft i højre.

Link to comment
Share on other sites

Har i øvrigt ikke postet træning på det sidste, netop på grund af situationen med det venstre knæ. Jeg gider ikke at poste træninger, der kun består af bænk, disko og ben-rehab. Trænger til at rive noget tungt rundt. (Kvik kommentar om Lars' mor indsættes her)

Min mor er sku en for stor mundfuld for sådan en handicapløfter som dig... :nissegrin:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Presset fra omgivelserne er nu blevet nærmest ubærligt

Log log log log log log LOG!!! :4mewantfood:
Enig! Kom så QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ

og jeg logger derfor aw igen.

Siden sidst:

Det går fremad med knæet. Mærker stort set ingenting til det længere og roder rundt med 80 kilo i squatten uden smerter. Det er ikke ligefrem verdensrekord, men meget positivt at det overhovedet kan lade sig gøre uden at knæet bliver værre. Det lader til at masser af udstrækning af hoftebøjere, balder, læg, baglår inderlår samt rehab isolationstræning af inderlår og baglår er kuren mod springerknæ. Desværre har de næsten 1½ år uden tunge løft i dødløft og squat sat sine spor og kiloene, der rykkes, er ikke, hvad de har været.

Planen er at fortsætte den langsomme progression i ben og død og håbe, at jeg kan styre udenom skader. Jeg er relativt slap i forhold til min kropsvægt, men det har jeg efterhånden lært at leve med, så i stedet for ego-blødninger og max forsøg er fokus nu på god stil og på at blive stærkere på langt sigt.

Plan banan:

Jeg er lige startet på en Sheiko basic 1 for patværket. Moderat max er sat til 110. Dødløft køres efter TJ's single cyklus, men hvor jeg kun kører dødløft en gang om ugen (den tunge dag). Jeg laver en del andet dynamisk arbejde og mener derfor at det må dække det. Et guestimatet max er sat til 190. Har lavet 200 for år og en knæskade siden, og har kørt en del SL-død, så jeg håber at det er realitisk. Resten af programmet er hjemmestrik. Har kørt full body tre gange om ugen i en lang periode, men i anledning af sommerferien kører jeg en 2-split.

Træning lørdag 30.06.2007

Der supersættes en del, men gider ikke skrive det på.

Sheiko bænkpress:

1 x 15 @ 20

1 x 7 @ 55

1 x 6 @ 60

1 x 5 @ 65

1 x 4 @ 72,5

2 x 3 @ 77,5

2 x 2 @ 82,5

2 x 3 @ 77,5

1 x 4 @ 72,5

1 x 6 @ 65

1 x 8 @ 60

1 x 10 @ 55

Virker umiddelbart rimelig let. Var oppe at lave 5x5 med 95 for en måneds tid siden. Men mon ikke han kommer efter det den gode Boris. Det gav i hvert fald pump på patten.

Low incline DB flies:

5 x 10 @ 11

Endnu mere pump.

Front squat:

10 @ 20

10 @ 50

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

Er gået en anelse tilbage for at lægge vægt på at holde stilen. Bedre stil = bedre for quads, bedre for knæ.

BB bent press:

1 x 3 @ 20

1 x 1 @ 25

1 x 1 @ 30

1 x 1 @ 32,5

1 x 1 @ 35

1 x 1 @ 37,5

1 x 1 @ 40

1 x 1 @ 42,5 (kun højre)

Har kørt den i omkring to måneder efter at have eksperimneteret med teknikken on/offi en periode. Nu sidder teknikken der, men første gang med stang i dag i stedet for DB. Fungerede langt bedre end forventet.

Rehab kabel inderlår:

2 x 10 @ 40

Rehab leg curl:

2 x 8 @ 7

Close grip bænk:

3 x 10 @ 62,5

1 x 8 @ 62,5

Boris siger french press, men jeg var mere til CG. Kan dog være at jeg gør som han foreskriver næste gang for der skulle have været 5 x 10, men godt brugt efter de fire sæt.

DB Fri læg:

1 x 18 @ 30

1 x 17 @ 30

3 x 15 @ 30

DB Hammer curls:

1 x 18 @ 15

3 x 15 @ 15

1 x 12 @ 15

Har haft lidt irritation i venstre albue og biceps på det sidste. Ironisk nok tror jeg at det er kommet af at jeg har trænet med albuekogere i en periode. Kogeren blev foldet sammen inde i albue leddet i curls og pull-ups/downs og det er muligvis det der har givet noget irritation. Det lader i hvert fald til at være i bedring efter jeg har droppet kogerne på albuerne.

I øvrigt hjerneblødning da biceps skulle have været næste træning, men det er svært at vænne sig af med full-body konceptet åbenbart.

Rehab rotator:

2 øvelser

Udstrækning + is på knæene. Hoosier var der stort set hele træningen og flexede guns konstant.

Træningen har været ringe de to sidste uger op til sommerferien, hvor det er blevet til alt for lidt. Det kan mærkes på work kapacityen... Desuden har både torsdag og fredag med alt for mange bajere nok heller ikke hjulpet. Torsdag resulterede det i øvrigt i, at Spøer (christianspoer på mol) og jeg spillede stærkmænd med fadølsankre. Det er tradition at løfte ting, når der er fest på den location og vi levede som de eneste op til det. :innocent: Der er et eller andet med udendørsfester og høj promille, der vækker min indre hulemand og betyder at jeg alt for tit kaster mig over den slags. Gerne med forskellige komplikationer til følge. Denne gang slap jeg dog med et blåt mærke og et billede på nethinden af Spøer der, iført jakkesæt, man handler et fadølsanker i en arm :thumb:

Edit: Kropsvægten sagde 96,0 til morgen og svinger imellem 94 og 96 i øjeblikket. Har smidt lidt henover de sidste to måneder og planen er at smide et par kilo mere.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Torsdag resulterede det i øvrigt i, at Spøer (christianspoer på mol) og jeg spillede stærkmænd med fadølsankre. Det er tradition at løfte ting, når der er fest på den location og vi levede som de eneste op til det. :innocent: Der er et eller andet med udendørsfester og høj promille, der vækker min indre hulemand og betyder at jeg alt for tit kaster mig over den slags. Gerne med forskellige komplikationer til følge. Denne gang slap jeg dog med et blåt mærke og et billede på nethinden af Spøer der, iført jakkesæt, man handler et fadølsanker i en arm :thumb:
:rofl2:

Jeg var sgu en anelse stiv i skulderen dagen efter, men havde ikke ondt nogen steder - det havde jeg egentligt regnet med. Specielt overrasket over, at min kurve-formede diskos-prolaps-truede ryg ikke brokkede sig på nogen måde :crazy: Kiropraktor-Anette kan et eller andet, trods alt.

Men er stadig lidt skuffet over, at det var så skidebesværligt, at presse et enkelt anker op i én arm :nonono:

Link to comment
Share on other sites

:rofl2:

Jeg var sgu en anelse stiv i skulderen dagen efter, men havde ikke ondt nogen steder - det havde jeg egentligt regnet med. Specielt overrasket over, at min kurve-formede diskos-prolaps-truede ryg ikke brokkede sig på nogen måde :crazy: Kiropraktor-Anette kan et eller andet, trods alt.

Men er stadig lidt skuffet over, at det var så skidebesværligt, at presse et enkelt anker op i én arm :nonono:

Jeg var godt nok også stiv i armen, og havde lidt ondt rundt omkring. Dog ikke noget der kunne matche hovedpinen :4drunk:

Og ja Annette er pis' fræk. Selvom hun vist ikke har udøvet samme mirakler på Vetö.

Juhu!! :4thumbup:

:4whistling:

Men jeg kan ikke finde ud af at indstille de der ting med lysstyrken på billedet, som du snakkede om. :innocent: Hjælp! :blush:

Du kan lige sende den så kigger jeg på det. Ellers må du få instrukser i morgen.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 02.07.2007

Tidlig træning da jeg skulle hjem til svigermekanikken og fiske en båd op ad en sø. Vandet var rimelig koldt, men jeg fik da bjærget båden, der var halvt fuld af regnvand, omkring 50 meter ind til bredden. Faktisk relativt hårdt. Nå men inden de dramatiske begivenhederne var der altså blevet trænet. Dagens træning var et mix af dag 4 og 1 i 2-splitten, da der var kommet nogle bajere i vejen fredag.

Frivend:

1 x 5 @ 50

1 x 5 @ 70

1 x 5 @ 80

3 x 5 @ 85

Har ikke fået kørt den et par uger, men fin power. Teknikken spillede ikke helt.

Sheiko bænk:

1 x 20 @ 20

1 x 5 @ 55

1 x 4 @ 65

2 x 3 @ 77,5

6 x 2 @ 87,5

Nem

Yates rows:

1 x 6 @ 85

3 x 6 @ 95

DB flies:

2 x 10 @ 12

3 x 10 @ 11

OH pull-ups:

4 x 6 @ bw

Pushups:

5 x 10 @ bw

Skulle egentlig have været med vægt, men var helt alene, så der var ikke nogen til at loade

Q-press:

3 x 7 @ 20

Fri DB læg:

1 x 20 @ 30

2 x 16 @ 30

1 x ? @ 30

1 x 15 @ 30

Laterals:

3 x 12 @ 11

Ab wheel på knæ:

1 x 7

2 x 5

Kakao under træning. Udstrækning og is på knæene efter. Cyklede hjem i et regnvejr, som Peter Tanev ville være stolt af. Var fuldstændig gennemblødt da jeg kom hjem. Det er sjældent at man får en sok af at cykle, men det var altså tilfældet. Var selvfølgelig kun i t-shirt, men da først jeg var gennemblødt var det fint nok. Derefter hjem til svigermor, svømmetur og røget ål. :4mewantfood:

Skulder rehab da jeg kom hjem.

Træning tirsdag 03.07.2007

15 min. løb.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 4. juli 2007

Sheiko bænk:

1 x 20 @ 20

1 x 5 @ 55

2 x 5 @ 65

5 x 4 @ 77,5

Hm... Nem stadig. Måske jeg har været lidt for forsigtig med mit max

Dødløft:

1 x 10 @ 60

1 x 10 @ 100

10 x 1 @ 142,5

Den var til gengæld relativt tung. Måske jeg har været lidt for ivrig med mit max :innocent:

Pull-downs neutral:

1 x 10 @ 60

3 x 10 @ 90

DB snatch:

1 x 5 @ 20

1 x 5 @ 30

1 x 5 @ 35

1 x 3 @ 41

1 x 3 @ 35

Godt for kondien

Hammer curls:

1 x 15 @ 15

5 x 11 @ 15

Prehab rotator, udstrækning, is på knæ. Fin træning.

Træning torsdag 5. juli 2007

Svømning:

Ca. 1500 meter inkl:

4 x 50 st. 1.00 snit på omkring 34 s.

4 x 50 IM An 1 (31/33/38/30) fint nok, men fame hårdt. Formen suger.

Trænede sammen med Tim Jensen fra MK 31. Satme en gal undervandssvømning den dreng har.

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 6. juli 2007

Sheiko bænk:

1 x 10 @ 20

1 x 6 @ 55

1 x 5 @ 65

2 x 4 @ 77,5

2 x 3 @ 82,5

2 x 2 @ 87,5

1 x 4 @ 82,5

1 x 5 @ 77,5

1 x 6 @ 65

1 x 7 @ 55

Nem

Fr. squat:

1 x 10 @ 20

1 x 10 @ 50

3 x 10 @ 65

Rigtig god i dag. Mærkede intet til knæene

Bent press:

1 x 5 @ 20

1 x 1 @ 30

1 x 1 @ 35

3 x 1 @ 40

Lidt problemer med højre i dag. Men med lidt fokus var den der.

DB flies:

5 x 10 @ 11

DB Fri læg:

1 x 20 @ 30

1 x 18 @ 30

1 x 17 @ 30

1 x 16 @ 30

1 x 14 @ 30

Skulderpres:

4 x 6 @ 22,5

Tung

Push-downs:

1 x 10 @ 35

4 x 10 @ 40

Godt pump i trissen.

Udstrækning, is på knæ.

Link to comment
Share on other sites

Lækker alsidig træning med vægte og svømning :superman:

Hvis du vil have mere ud af armstrækkerne, så prøv nogle One-arm variationer. Evt. start med at køre den med lidt elevation, hvor du fokuserer på at skuldrene og hoften skal være lige høje undervejs.

/G

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share