QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Træning i LVK 3/5 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1800-1930

Soundtrack: R&B

Mennesker: Christian og Torben F.

Bænkpres:

10 x 3 @ 72,5 starttid 1,00

Front squat:

10 x 3 @ 67,5 starttid 1,10

B. O. Rows:

10 x 3 @ 57,5 starttid 1,00

Skulle have kørt med 52,5, men magtede ikke at tælle skiver

Single leg calf:

3 x 8 @ 10

Balancen er blevet bedre, men jeg mister den stadig ca. to gange pr. sæt.

Lateral raises:

3 x 8 @ 5

Super strict.

Pull-ups:

2 x 5 @ BW

Jeg var max pooped i biceps så det blev ikke til så meget

Cable crunches:

3 x 8 @ 42,5

Dips:

3 x 6-8 @ 5

Var også ret flad i denne øvelse så det blev ikke til otte i alle sættene.

En fin træning, men jeg var generelt ret træt i armene i kropsvægtøvelserne.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Hey Q!!!

Så trænede vi samme tidspunkt i dag. Jeg var det store beskidte uhyre i den blå pantera hætte-trøje, senere i hvid t-shirt, der gik rundt og skumlede lidt :lol: !!!

Så skulle der være basis for at hilse på hinanden næste gang! :)

btw: fint udsyn du havde til hende frækkerten, mens du kørte sq og rows... B)

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Torben F.>>

Den er mægtig.

Jeg så godt at du kørte eksentrisk i cable rows, og det hører til jo til sjældenhederne.

btw: fint udsyn du havde til hende frækkerten, mens du kørte sq og rows...

:D

Vi må lige hilse næste gang og så få smidt noget mædl på.

Link to comment
Share on other sites

Aaarrghhhh... Havde lige skrevet et mægtigt indlæg, men det røg sig en tur da jeg postede det :angry:

Har været ude at svømme i går og skulderen knagede lidt, dog ingen problemer i dag heldigvis.

LVK var blevet nyindrettet i dagens anledning. Bo har tydeligvis været til "bo med feng shui" og i den anledning flyttet om på alt og alle så der ikke er plads til at køre en ordentlig squat. Heldigvis skulle jeg ikke squatte i dag.

Træning i LVK 5/5 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 18,1930

Soundtrack: Mædl

Mennesker: BLACKICE

Skrå Bænk:

10 x 3 @ 27,5 starttid 1,00

Power clean:

10 x 3 @ 67,5 starttid 1,00

Shrugs:

10 x 3 @ 80 starttid 1,00

Dødløft:

5 x 3 @ 140 starttid 1,15

Fin stil i følge BLACKICE, der dog også mente at de så tunge ud. Det var de også

One leg Calf: på 25 kg Eleiko skive

3 x 8 @ 10

Rear lateral raise:

3 x 8 @ 5

Ikke rar for skulderen specielt i den ekcentriske fase.

Full contact twist:

3 x 8 @ 12,5

Dips

3 x 8 @ 5

Perfect curl:

3 x 8 @ 20 + ez-bar

Jeg er ved at blive for fed til det dip bælte, jeg plejer at køre med, men BLACKICE brillerede og fiksede det bælte, der er lavet til en rigtig herre talje. Som lovet skal han derfor have ros:

:partycrowd: :smilerock::bowdown: Håber at det kan gøre det.

Ellers en fin træning i et LVK med sauna agtige temperaturer, hvor jeg fik mulighed for at spille don dario ved at instruere et styk kvindfolk i hvordan man benytter Technogyms twist maskine, vel at mærke mens jeg svedte som en mellemsvær orne og lugtede ligeså!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Jeg er ved at blive for fed til det dip bælte, jeg plejer at køre med, men BLACKICE brillerede og fiksede det bælte, der er lavet til en rigtig herre talje. Som lovet skal han derfor have ros:

  Håber at det kan gøre det.

:lol: :lol: :lol: :lol: God stil. haha. Glad for det virkede.

Det så næsten ud til at være blevet bedre end det var før. For den gamle grå neylon strop der gik i gennem var da alt for ringe.

Jeg har også engang fikset bænken da "pladen" til at ligge på var røget af. Den blev så sat sammen af "firbens" bænken, og bænkpres stativet, så kunne man næsten bænke helt normalt. :lol:

Måske jeg skulle søge om tjansen som "vicevært" B)

Ej men det er super at vi er blevet nogle flere MOL gutter igen. Selv om ham tøsen Lungbrush aldrig er der når vi andre er :chicken: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Dumme, dumme blackice!!!!

Well man kan sq heller ikke ligefrem sige jeg er stabil med hvilke dage og tidspunkter jeg er der - Imrogen regner jeg med 6 sharp og idag var det kl 13 og i sidste uge havde jeg en enkelt dag hvor det var kl 19 ...såeeh, en dag om et par år ser vi vel hinanden igen ;)

Meeeennnn ... Det gør jo kun LvK-træffet endnu mere påtvingene!!!

:4sport: :4whip: :headbanger: :pumpin: :4flex: :beerchug: :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 7/5 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1500-1630

Soundtrack: Noget Depeche Mode og Dance gas

Mennesker: :unsure:

Squat:

10 x 3 @ 95 starttid 1,15

Den var tung i dag

Military

10 x 3 @ 37,5 starttid 1,00

Nem

Chin-ups:

10 x 3 @ bw

Hård

Single leg calf: på 25 kg Eleiko skive

3 x 10 @ bw

Tower crunches:

2 x 10 @ 42,5

Dips:

3 x 8 @ 5

DB Rows:

3 x 8 @ 40

Bonus:

Goodmornings:

2 x 10 @ 40

2 x 10 @ 50

Pull-overs:

1 x 10 @ 22,5

3 x 10 @ 25

One leg calf:

3 x 30 @ 10

Inspireret af Angel og Kraven, der kører noget high rep for læggen.

Sløv træning, min makker var dog endnu sløvere, og der var derfor masser af tid til bonus øvelser.

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning/kursus i Søborg

70 minutters interval cykling med Chris McDonald. :cries:

75 minutters SATSyoga :cries: :cries:

Cyklingen var hård, men det havde jeg også forventet, men at yogaen var så hård havde jeg ikke regnet med.

Efter at have hørt BLACKICE fortælle røverhistorier om gode DOMS efter pull-overs gav jeg den en chance for første gang i meget lang tid i fredags og jep den sidder der endnu. Derudover har jeg Spredte DOMS i lår og baller og traps.

Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 10/5 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1800-1915

Soundtrack: Spade

Mennesker: :unsure:

Bænkpres:

10 x 3 @ 75 pause starttid 1,00

Jeg lagde hårdt ud i det nye powerrack (mere om det senere) hvilket resulterede i tre enormt dårlige reps hvor jeg ramte racket både på vej op og ned. Jeg rykkede derfor til det normale stativ og der gik det meget bejre.

Front squat:

10 x 3 @ 70 starttid 1,05

B. O. Rows:

10 x 3 @ 60 starttid 1,00

Single leg calf:

3 x 8 @ 10

Lateral raises:

3 x 8 @ 5

Nem, næste gang bliver det 7,5

Cable crunches:

1 x 8 @ 42,5

Det tårn jeg plejer at køre den i er blevet smidt ud så jeg prøvede i et andet med sæde. Det var ikke den vilde succes. Derfor:

Floating crunches:

2 x 8 @ 10

Synes den går for meget i hoftebøjerne. Giver den en ny chance på fredag

Dips:

3 x 8 @ 5

Perfect curls:

3 x 8 @ 20 + stang

Hmmm :angry: Jeg er ikke helt tilfreds med den nye indretning. Vi har godt nok fået to powerracks, men til gengæld er et kabeltårn og EZ-bar racket røget ud. Desuden er powerracksne ikke boltet fast til noget... Bør de ikke være det? Jeg vil i hvert fald nødigt smide 100 kg op i et rack der gynger allerede uden vægt.

På den lyse side skal det siges at der er pins i de nye racks, og at man derfor kan køre mange fede øvelser i dem.

Jeg skal nok bare vænne mig til det... og så lade være med at brokke mig. Det kommer der sjældent noget godt ud af alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Hell, vi må lige time en gang træning Q og Lungbrush (og andre mol-lvk´s). Nu har jeg de sidste 4 gange trænet samtidig med nogle knejte der hører den samme r´n´b-skive. De er skam flinke nok, men deres musik gør mig vanvittig. Så en dag med Slayer for fuldt drøn, dybe brøl og en posttraining-shake (guldøl, that is) ville være toppen!!!! Jeg er game stort set hele tiden (da jeg studerer :lol: )

/Torben med F.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm  Jeg er ikke helt tilfreds med den nye indretning. Vi har godt nok fået to powerracks, men til gengæld er et kabeltårn og EZ-bar racket røget ud. Desuden er powerracksne ikke boltet fast til noget... Bør de ikke være det? Jeg vil i hvert fald nødigt smide 100 kg op i et rack der gynger allerede uden vægt.

På den lyse side skal det siges at der er pins i de nye racks, og at man derfor kan køre mange fede øvelser i dem.

Jeg skal nok bare vænne mig til det... og så lade være med at brokke mig. Det kommer der sjældent noget godt ud af alligevel.

Har lagt mærke til de samme ting Q - har dog ikke prøvet at squatte i racket endnu, , men jeg tror nu EZ standeren er ovre ved døren til køkkenet.

Hvis den er væk bliver jeg sq sur, man skal ikke messe med en mand og hans curls :devil:

Hell, vi må lige time en gang træning Q og Lungbrush (og andre mol-lvk´s). Nu har jeg de sidste 4 gange trænet samtidig med nogle knejte der hører den samme r´n´b-skive. De er skam flinke nok, men deres musik gør mig vanvittig. Så en dag med Slayer for fuldt drøn, dybe brøl og en posttraining-shake (guldøl, that is) ville være toppen!!!! Jeg er game stort set hele tiden (da jeg studerer  )

/Torben med F.

Jeg tænker onsdag aften??? :bigsmile: Eller er det der at BB har tøseklub?

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Dagens første motion var 3,5 km løb ved Holmestaffetten. Jeg løb på 15 min. 15 sek. Ikke særlig imponerende. For to år og 16 kilo siden løb jeg 3 km på 10,30. Men vi vandt :biggrinbounce: og fik en trolleytaske hver :blink: Det var derfor med halvflade quads at jeg stak næsen mod LVK.

Træning i LVK 12/5 - 2004

LVK Mini MOL-træf Extravaganza...

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1900-2145

Soundtrack: Trash a la Torben F.

Mennesker: BLACKICE, Torben F, og LungBrush

Der var lagt i oven til spas og løjer, men først skulle jeg igennem det obligatoriske.

Power clean:

10 x 3 @ 70 starttid 1,05

Der gik lidt kuk i starttiderne på grund af den megen kæbe, men ca. tider.

Power Shrugs:

10 x 3 @ 100 starttid 1,00

Dødløft:

5 x 3 @ 145 starttid 2,00

Skrå Bænk:

10 x 3 @ 27,5 starttid 1,00

Jeg har af en eller anden grund fået ondt i venstre skulder af at løbe, så det kneb lidt med at få den op i udgangsstillingen.

One leg Calf: på 25 kg Eleiko skive

3 x 8 @ 10

Rear lateral raise:

1 x 8 @ 5

Den gjorde ondt i venstre skulder så jeg droppede den.

Full contact twist:

3 x 8 @ 12,5

Dips

3 x 8 @ 5

Bonus:

Pullovers:

1 x 8 @ 27,5

2 x 8 @ 30

LungBrush tog et lækkert billede hvor jeg er postkasserød i skalden...

LVK Down the Rack Biceps Curl Extravaganza :devil:

22,5 - 20 - 17,5 - 15 - 12,5 - 10 - 7,5 - 5 - 2,5 :cries:

Har ingen anelse om reps, men for satan den brænder. Hele crewet var linet op foran spejlet og stod og curlede. Det var smukt. Der skulle også være nogle lækre billeder i trykken.

Herefter blev det til lidt lækkerheds dødløft. Nemlig BLACKICE, Torben og LunBrush på et triple dødløft med 320 kg.

Der blev naturligvis indtaget guldbajsere efter denne herlige happening :beerchug: og LB lavede verdens klammeste shake der bestod af 50 g maxim prots med jordbærsmag og ½ guldbamse... Han drak lortet og jeg er stadig imponeret.

En rigtig fed træning med masser af metal og mærkelige ting. Det gør vi igen en anden dag svende!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

LungBrush tog et lækkert billede hvor jeg er postkasserød i skalden...

Ja det var kanon!! Kan stadig smage shaken ... haha

Er ved at lave log og det hele, men billederne gør at det tager lidt tid - imens vi venter er her det lækre billede - du gir dig fuldt ud for kameraet :D

post-12-1084394128.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 14/5 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1900-2050

Soundtrack: Hæwi

Mennesker: BLACKICE, Torben F. og MaxPower

Squat:

10 x 3 @ 100 starttid 1,15

Tung, men ros for dybden

Military

10 x 3 @ 40 starttid 1,00

Nem

Chin-ups:

10 x 3 @ bw starttid 1,00

Mine biceps er stadig en kende smadrede efter onsdags curls, så den var ret hård

Single leg calf: på 25 kg Eleiko skive

3 x 8 @ bw

Uden at miste balancen i dag :)

Reverse Calf Raise

3 x 8 @ bw

Floating crunches:

3 x 8 @ 15

Jeg brokkede mig over at den ikke gik så meget i maven i mandags, men lur mig om der ikke kom en håndfuld DOMS snigende ind i mavepartiet i løbet af tirsdagen så den bliver kørt en gang ugentligt fremover.

Dips:

3 x 8 @ 5

Triceps var også en anelse ristede i dag så den var ret hård.

Derudover blev det til en hurtig gang grebstræning med 15 kg skiver, hvor MaxP slog Torben i Face2Face duel og dermed er uønsket i LVK de næste 15 minutter :blink: !

En god træning med MaxP på gæstevisit, hvilket gjorde at der blev praktiseret en del kæbe... Hyggeligt!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Derudover blev det til en hurtig gang grebstræning med 15 kg skiver, hvor MaxP slog Torben i Face2Face duel og dermed er uønsket i LVK de næste 15 mimutter :blink: !

En god træning med MaxP på gæstevisit, hvilket gjorde at der blev praktiseret en del kæbe... Hyggeligt!

:lol: Det var spas - troede faktisk ikke jeg ville vinde.

Og tak fordi jeg måtte komme forbi - det var hygsomt (og jeg er glad for jeg fik prøvet den mavemaskine) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 17/5 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1350-1520

Soundtrack: Ludacris :afro: og Metallica :smilerock:

Mennesker: Honkey

Bænkpres:

10 x 3 @ 77,5 starttid 1,00

Front squat:

10 x 3 @ 72,5 starttid 1,05

Den var lidt hård i dag. Pulsen røg i hvert fald op på 120-130.

B. O. Rows:

10 x 3 @ 60 starttid 1,00

Bed lidt i skulderen og jeg lagde derfor mærke til, at jeg var begyndt at køre den til brystet og ikke til sækken, som jeg ellers plejer.

Single leg calf:

3 x 8 @ 12,5

Uden at miste balancen :4thumbup:

Reverse Calf Raise

3 x 8 @ bw

Det er uden sammenligning den værste gayice øvelse :tongue: . Man kan ingenting og når man samtidig står og prøver at balancere på en Eleiko skive føler man sig ikke alt for smart.

Lateral raises:

3 x 8 @ 7,5

Super strict.

Dragon Flags:

2 x 2,5

Instant DOMS... Jeg er ikke alt for skrap til den, men nu ryger den på to gange om ugen.

Floating crunches:

2 x 8 @ 15

Pull-overs:

3 x 8 @ 30

BB Perfect curl

3 x 8 @ 31,7

Var i bedste MDK stil på vægten med stangen og kunne konkludere, at den EZ-bar jeg bruger vejer 11,7 kg.

En udmærket træning og så kan det ellers mærkes, at det er ved at blive sommer eftersom jeg drak to liter væske, men alligevel vejede præcis det samme både før og efter træning.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Træning i LVK 20/5 - 2004

Alternativ hyopertrofi, HST hybrid

Tid: 1700 - 1830

Soundtrack: Master of puppets. Var alene det meste af tiden så den fik gas.

Mennesker: :unsure:

Power clean:

10 x 3 @ 72,5 starttid 1,05

Blev rettet lidt af en gammel gut der vist havde været vægtløfter. Han mente ikke at jeg holdt ryggen ret nok. Faktisk ok med lidt konstruktiv kritik.

Skrå Bænk:

10 x 3 @ 27,5 starttid 1,00

Den jager godt nok noget i skulderen når jeg skal have den op til udgangsposition, men ellers nem nok.

Power Shrugs:

10 x 3 @ 100 starttid 1,00

Dødløft:

5 x 3 @ 150 starttid 1,30

og så brændte erectoren. Jeg tror jeg kører lidt dynamisk næste gang eller bare lidt lettere.

Single leg Calf:

på 25 kg Eleiko skive

3 x 8 @ 11,2

Single leg reverse calf raise:

3 x 8 @ bw

:blink: -øvelse

Rear lateral raise:

3 x 20 @ 1,25 :(

Min bagskulder gjorde enormt ondt ved vægte over 1,25. Så jeg kørte lidt genoptræningsagtigt.

Dips

3 x 8 @ 5

Nogen eller noget har ofret "The Artist Formerly Known af BLACKICE's" dipbælteidé til fordel for en anden Ole Opfinder løsning der fungerer ca. ligeså godt...

Ez-curls:

3 x 8 @ 36,7 (stang + 25)

Sad godt

Var nød til at skære maveøvelserne fra p.g.a. tidsnød, men har også stadig DOMS efter mandagens dragon flags så det går nok endda. Ellers en ok træning, var vist lidt dehydreret efter 9 timer på job.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share