Fedtforbrænding


BabylonPony
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der ved om man kan spise el. drikke inden man konditonstræner, som gør at man forbrænder mere fedt?

Ja det er sgu sikkert et dumt spørgsmål, men så at man kunne få noget at drikke der hed "Fat burner".

Der skulle være nogle specielt fedtforbrændende stoffer i denne drik.

Kan det passe?

Nogle andre gode forslag til at forbrænde fedt??.

jeg konditionstræner 3-4 gange om ugen 1 til 1 en halv time.(pr. gang)

Er det overhovedet nok?

Der blive også tid til em smule styrketrænning 2- 3 gange om ugen.

Lisa:-)

Link to comment
Share on other sites

Der findes produkter der sætter stofskiftet op - det er der flere tråde om nedenstående - fælles for dem er at de har mulighed for alvporlige bivirkninger, så det er ikke vejen.

Jeg vil opfordre dig tilm at læse artiklerne om at tabe sig på MOLs hovedside, især den nyeste om at tabe sig med motion og den om hvorfor det er noget vrøvl at tale om fedtforbrændingstræning i særlige pulsområder. Artiklerne  basere sig på den nyest forskning og vil give dig meget kvalificerede svar på dine spørgsmål. Læs også i de gamle tråde i dette fora og i det om konditionstræning, her er også mange gode svar allerede på dine spørgsmål.

Hvis vi her inden skal kommentere din træningsplan, så må du beskrive det lidt nærmere. Hvordan træner du og med hvilken identitet, hvad er det for noget styrketræning du laver etc.

Link to comment
Share on other sites

Der findes produkter der sætter stofskiftet op - det er der flere tråde om nedenstående - fælles for dem er at de har mulighed for alvporlige bivirkninger, så det er ikke vejen.

Brugt med omtanke har fx ECA stacks ikke nogle alvorlige bivirkninger for mennesker med normalt blodtryk. De alvorlige bivirkninger indtræder som regel pga. at folk tager det dobbelte af hvad der er anbefalet, eller bruger stoffet selv om de befinder sig i en risikogruppe...

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, det har rent faktisk været diskuteret herinde om hvor farligt ECA-stacks egentlig er, men stadigvæk så er det et meget mere sikkert alternativ til nogle af de andre midler derude, såsom Clen og DNP. :butbut:

Skulle man satse på at sætte forbrændningen op, så ville superhård styrketræning også være en god ide, idet efterforbrændningen fra denne ville være meget længere end cardio, og så skal man ikke glemme at ekstra muskelmasse bidrager til større energiforbrug og derved større forbrændning generelt.

Det skulle efter hvad jeg har hørt, også være en god idé at variere sit træningsmønster for cardio, for at kroppen ikke skal nå at tilpasse sig for hurtigt, og derved burde man altså opnå en større forbrændning.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil fastholde min afstandtagen til div. midler.

Xax har helt ret i at styrketræning er en god ting - jo mere muskelmasse - jo højere hvileforbrænding mv.

Variation i træningen er der mange gode grunde til - vist også den du nævner Xax

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share