Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

Torsdag, 3/4-08.

Træning i OBBC.

Skulderpres

20 x12, 5 sæt

Bagskulder

17,5 x12, 2 sæt

20 x12, 3 sæt

Brystpres

20 x12, 2 sæt

25 x12, 3 sæt

Træk til front

7 pl x12, 5 sæt

Hyperextension

Mig x12, 5 sæt

Squat m/bold

Mig x10, 5 sæt

Knæ-4-stående/"Jagthunden"

5 sæt á 5 stk

Charlotte kom forbi og hilste på mig og maven samt rettede lidt på de sidste øvelser :4thumbup:.

Og så er min cykel blevet fixet :w00t:, så det blev også til 18 km´s cykeltur idag :smile:.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lørdag, 5/4-08.

1 times eTenzor-cykling med Chris MacDonald :w00t: :4thumbup: :superman:

Supergodt initiativ fra OBBC's side :bigsmile: - og rigtig fedt at prøve! Fik dog slet ikke det "fulde udbytte" ifht at udnytte pulszoner, gear osv, da timen jo ikke specielt tilgodeså trunter i 9. måned :wink:.

Link to comment
Share on other sites

Kan du snart lave solformørkelse?? :tongue:

:rofl2: :rofl2:

JA, jeg kan!

....og gæt hvem der har fået tilnavnet "Ballon-trunte"! :crazy::tongue:

har du forresten fået min mail ang. upload af billeder?

Uuuuuuh - har lige checket mail, og JA, det har jeg :w00t: . Årh, hvor er de fine (...og sikke en flad mave jeg har :blink::laugh:).

Tak :smile:!

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Mandag, 7/4-08.

Træning i OBBC.

Leg curl (et ben ad gangen): 4 sæt á 12 stk

Leg extension (et ben ad gangen): 4 sæt á 12 stk

Lateral raise: 4 sæt á 10 stk

Bagskulder: 4 sæt á 10-12 stk

Skulderpres: 4 sæt á 12 stk

Hyperextension: 4 sæt á 10-12.

+ masser af hyggelig :blahblah: :blahblah: :blahblah: med Norah, Eirik og Charlotte :4thumbup: og 18 km´s cykeltur i :sun:-skin.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 10/4-08.

Arc-trainer: 25 minutter (stiiiille og roligt tempo)

Brystpres: 5 sæt á 12 stk.

Træk til nakke: 5 sæt á 12 stk.

Hyperextension: 5 sæt á 12 stk.

Squat m/bold: 5 sæt á 12 stk.

Bækkenløft: 5 sæt á 5 stk.

Hjemmetræning: 2 x :sleeping:, :4thumbup:.

Senere på dagen blev det til en cykeltur i det fine vejr.

Link to comment
Share on other sites

Rikke -> Jeps, FLOT billede, synes jeg også :4thumbup:. Har mange billeder, men skal lige have lidt hjælp til at få dem ned i en størrelse, der kan komme i loggen :wink:.

Stina -> Ja, så kom det endelig :bigsmile: . 8 mdr stor mavse på billedet. Bebsen kommer efter planen til verden sidst på måneden ... altså om et par uger :blink::smile:!

Og så lige...:

Stina lavede dansk rekord i squat med 5 kg, i dødløft med 1 kg, og i totalen med 1 kg

TILLYKKE med dit vilde resultat og dine danmarksrekorder..... du leee´! :superman::superman: :superman:

Link to comment
Share on other sites

Super flot billede :bigsmile: Og må godtnok tage hatten af for du kan både spinne, styrketræne osv med den mavse :1356: :superman:

Taaark! Det er også noget af en fodbold at rende rundt med :wink: - men faktisk er det først her den sidste måned det er begyndt at blive en smule besværligt med træning (og bevægelse i det hele taget :laugh:).

Godmorgen :sleepy:

Sikke et flot billede :bigsmile: Synes, som andre nævner det er sejt du kan forsætte træning på det niveau :4thumbup:

Godaften (...er det jo blevet nu :tongue:).

Er rigtig glad for at jeg fik mulighed for at være model - det er superdejligt at have billederne - også ligeomlidt, når maven er væk igen :wink:. Tak for komplimenten ang. træning (der nu foregår i et meget stille og roligt tempo :smile: ).

Link to comment
Share on other sites

Mandag, 14/4-08.

Træning i OBBC.

Arc-trainer: 15 minutter (gik godt idag - ku' have belastningen helt oppe på 40 :4thumbup:.

Arm-cykel: 5 minutter

Fliers (maskine): 5 sæt á 12 stk

Træk til nakke: 5 sæt á 12 stk

Squat m/bold: 3 sæt á 12 stk

Hyperextension: 3 sæt á 10 stk

Skrå mave: 3 sæt á 10 stk tl hhv højre og venstre (ikke helt nemt, men så har jeg ihvertfald forsøgt :tongue:).

+ helt utrolig meget :blahblah:!

Link to comment
Share on other sites

Hejsa. Vil også lige kigge forbi og fortälle hvor sej jeg synes du er at du stadig träner! :superman: Og SUPER FLOT billede!!! :wub: Håber der kommer flere.

Jeg håber også jeg kan blive ved med at motionere til det sidste og du har uden tvivl väret super motivation! Kan väre jeg kigger forbi med nogle spörgsmål hen ad vejen :blush: Indtil nu har jeg bare fölt mig frem og tränet det der föles godt!

Alt mulig held og lykke med föslen, det må väre ved at väre op over, eller ? Er du nervös???

Hilsner fra en lidt mindre gravid styrketös :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa. Vil også lige kigge forbi og fortälle hvor sej jeg synes du er at du stadig träner! :superman: Og SUPER FLOT billede!!! :wub: Håber der kommer flere.

Jeg håber også jeg kan blive ved med at motionere til det sidste og du har uden tvivl väret super motivation! Kan väre jeg kigger forbi med nogle spörgsmål hen ad vejen :blush: Indtil nu har jeg bare fölt mig frem og tränet det der föles godt!

Hej!

Total hygge med besøg i loggen :w00t::bigsmile: - og tak for de pæne ord :blush:! Jeg kan jo så se, at det er lidt for længe siden jeg har kigget forbi din log... for du er blevet gravid i mellemtiden :tongue:, TILLYKKE! Det er da ret habile træninger du får fyret af :4thumbup: - imponerende, især når du har haft problemer med ryg, lænd og balder :unhappy: - det lyder heldigvis til det er helt væk nu?!

Det er et stort privilegium at kunne fortsætte med at træne, selvom man er gravid. Jeg træner også på dagsform og efter hvad der føles godt - det er både rart og nødvendigt, synes jeg. Der er jo ingen god grundt til at presse sig for hårdt lige præcis nu.... og spørg endelig, det kan jo være vi kan dele nogle træningsfif og -erfaringer :wink:.

Alt mulig held og lykke med föslen, det må väre ved at väre op over, eller ? Er du nervös???

Hilsner fra en lidt mindre gravid styrketös :showoff:

TAK! Jeg skal, efter planen føde om 1,5 uge, men det er jo ikke til at vide præcis hvornår den lille har tænkt sig at melde sin ankomst :smile:. Jeg kan godt mærke at jeg bliver mere og mere spændt (og også nervøs) jo nærmere det kommer..... det er jo lidt svært at vide hvad man går ind til, når man aldrig har prøvet det før :unsure:!

Held og lykke med maven - og mange hilsener,

:smile:

Stine.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 16/4-08.

Arc-trainer: 15 minutter.

Maskintræning:

Skulderpres: 5 sæt á 12 stk

Laterals: 5 sæt á 12 stk

Bagskulder: 5 sæt á 12 stk (faktisk med næsten samme belastning som før jeg blev gravid :4thumbup:).

Gulvøvelser:

"Den-der-løser-knuder" x 2, 4 sæt

"Jagthunden" x 5, 4 sæt

Squat m/bold x 10, 4 sæt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share