Ingen ordenlige træningscentre!!!


Guest Tommyboy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

seriøse mennesker som ikke går rundt og taler i mobil osv
Jeg kan IKKE forstå hvad det har med din træning at gøre - synes det er fuldstændigt optight når man ikke kan holde ud at andre snakker i mobil - når bare de ikke gør så de optager noget grej, så må det sq være deres egen sag.

Jeg ringede hjem til kæresten og den bette inden min cardio igår for at sige at jeg kørte om ca 30 min. plus et bad - dvs. at havde du stået i nærheden må konklusionen have været at jeg var et mobilfjog, der ødelagde din træning .....

Jeg stod på det tidspunkt ved siden af et squatrack - damn me to hell!!

og dem der læser børsen

Hvad så med dem der sidder og læser i form - er de ok??

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Hvad så med dem der sidder og læser i form - er de ok??

:lol: :lol:

Jeg ved ikke... men Tommyboy, når du nu synes fitnessdk sucks på den måde, så mener jeg da du skal bruge al din "positive energi" på at finde et andet sted - eller la' være med at træne!! .... som sagt længere oppe, hvis man er negativ fra start, så (for)bliver det negativt, og så kan man sgu ligeså godt lade være med at træne.

der er ca. rundt regnet jeg ved ikke hvormange steder i kbh, du kan træne - gå dog et andet sted hen - eller er de steder du kunne bruge som lever op til alle dine krav for dyre måske ? et pengespørgsmål ???

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong

Shit hvor du brokker dig Tommyboy - jeg tror ærlig talt ALDRIG du finder et passende center med den attitude. Der vil altid være ét eller andet man kunne tænke sig en smule anderledes. Er du også sådan med kærester, job, venner og hvad véd jeg...

Selv elsker jeg at træne i mit center. Der er masser af ting jeg godt kunne tænke mig at lave om, men de opvejes mange gange af alle de ting jeg godt kan li'.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
..... God udluftning dvs....det rene luft kommer fra gulvet og det beskidte bliver suget ud i loftet. En godt miljø ( ikke for meget støj fra cardiomaskiner eller ligende. God belysning....både naturligt og el. fed musik som motivere....ikke VIP afdelinger og ligende.....seriøse mennesker som ikke går rundt og taler i mobil osv..

Jeg kan ikke helt finde ud af om du leder efter et bibliotek eller et trænings center.

Her er mit løsnings forslag.

Dårlig luft: Luk munden, og åben et vindue.

Et godt miljø: Join green peace. Trænings centeret er et forkert sted at starte

Ikke støj fra cardiomaskiner: Køb dit eget center. På den måde undgår du andre mennesker larm. Så som snak, trampen i gulvet, og den slags unoder.

God belysning: Skal du løse kryds ord der, er et måske en ide at købe en af den slags hatte med indbygget spot light.

Naturligt musik: Der findes massere af gode danske bands som mod mindre beløb kan komme ud og spille. Mere naturligt bliver det ikke. Alternativt sættes en skive på.

Seriøse mennesker som ikke går rundt og taler i mobil: Se punktet om støj

:lol: :lol:

*lol*

Very funny *G* Sikker på du mener det samme som mig, men synes det er sjovt at lave sjov med det ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
En stang der passer? Der findes to ordenlige stænger, en olympisk og en styrkeløftstang, og de er forøvrigt lige lange. :)

Hvad er det for en kort stang du fabler om? :blink:

Den der hører til Technogym stativet....den er knap så lang, som en stangsprings-stang *G*

Tror ikke der er nogle af de stænger i Fitnessdk der overholder standarten...tror de er hjemmelavet ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg ringede hjem til kæresten og den bette inden min cardio igår for at sige at jeg kørte om ca 30 min. plus et bad - dvs. at havde du stået i nærheden må konklusionen have været at jeg var et mobilfjog, der ødelagde din træning .....

Jeg stod på det tidspunkt ved siden af et squatrack - damn me to hell!!

Hvad så med dem der sidder og læser i form - er de ok??

Mobiltelefoner hører absolut ikke til i et seriøst træninscenter!!! Hvis du har så travlt, at du ikke kan bruge 2 minutter på at gå ud i omklædningen for at ringe, så burde du ikke tage til træning! Det kan være ret generende, at høre telefoner der ringer og folk er snakekr løs osv.....Hvis du ringer og giver en kort besked og du iøvrigt har den på lydløs, så er det fint med mig!!!! Desværre er det de færreste der kan finde ud af det!!!!

I form er okay *LOL* Nope......hvis du skal sidde og læse mens du træner, så ville du automatisk bruger mere end de 30-60 sekunder melelm hvert sæt, hvilket kan være belastende for folk der gerne vil til......og en smule provokerende!!!! ( det hører ikke hjemme der...læs bladet på et andet tidspunkt)

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
I form er okay *LOL* Nope......hvis du skal sidde og læse mens du træner, så ville du automatisk bruger mere end de 30-60 sekunder melelm hvert sæt, hvilket kan være belastende for folk der gerne vil til......og en smule provokerende!!!!

Tjaaa - jeg træner i øjeblikket med 60-180 sek. mellem hvert sæt, så jeg er bange for jeg kommer til at provokere lidt. :cry::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Prøv evt. WT-centret på Vesterbro. Der trænede jeg da jeg boede i Vanløse og var ovenud tilfreds. De har ikke voldsomt mange maskiner og det hele virker (i al fald på det tidspunkt) lidt brugt og slidt, men det trak bestemt ikke ned. Der er også masser af frivægtsmuligheder, så de maskiner der er, behøver man ikke bekymre sig om.

Det hele kan også blive for pussenusset... ved mit gamle center (i hjembyen) savnede jeg bl.a. ordentlig udluftning og badeforhold der ikke var sundhedsfarlige (man kan ikke nyde sit brusebad når man frygter for sit helbred!). Vores nye center er den dimitrale modsætning, - næsten for pussenusset. Men man kan jo ikke få alt i denne verden.... :)

PS! Mobiltelefoner burde forbydes i træningscentre.... sms-generationen får snart verdensherredømmet med al deres bip-bip-bip.

Link to comment
Share on other sites

......hvis du skal sidde og læse mens du træner, så ville du automatisk bruger mere end de 30-60 sekunder melelm hvert sæt, hvilket kan være belastende for folk der gerne vil til......og en smule provokerende!!!! ( det hører ikke hjemme der...læs bladet på et andet tidspunkt)

Nej nu må det stoppe Tommyboy... hvilken gylden regel er det der dikterer at pauserne mellem sættene skal holdes på 30-60 sek??? hvis du træner tunge 5'ere tripler doubler eller singles så er det meget normalt at holde pauser på op til 10 min... og er det da bedre at sidde og kigge lige ud i luften end at læse et blad?... det kan da være fløjtende ligegyldig hvad tiden går med imellem sættene... alternativet var jo at du kunne spørge om du kunne køre imellem vedkommendes sæt... har du tænkt på det? Jeg begriber på ingen måde formålet med denne tråd... du bedes venligst forklare den hvis overskudet er til det :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg ved ikke... men Tommyboy, når du nu synes fitnessdk sucks på den måde, så mener jeg da du skal bruge al din "positive energi" på at finde et andet sted - eller la' være med at træne!! .... som sagt længere oppe, hvis man er negativ fra start, så (for)bliver det negativt, og så kan man sgu ligeså godt lade være med at træne.

der er ca. rundt regnet jeg ved ikke hvormange steder i kbh, du kan træne - gå dog et andet sted hen - eller er de steder du kunne bruge som lever op til alle dine krav for dyre måske ? et pengespørgsmål ???

/Vivs

*lol*

[slettet af Admin]

Jeg træner der hvor det er muligt at træne for tiden!!!! Jeg har stor set prøvet alle centre i kbh og storkbh....så kender udmærket udbudet!!!! Nu bor jeg ikke i kbh, men nord for......så det er begrænset hvor langt jeg gider at tage, med det offenlige, for at træne! Jeg træner på Nygårdsvej fordi det er det nærmeste alternative for tiden.......tråden er ikke ment som en direkte brok-ting, men som en debat om hvorfor man ikke laver seriøse træningscentre i KBH!!!

For dyre??? Nej der er ingen steder der lever op til mine krav.....så skulle du nok en tur til berlin eller New York; der kan de lave ordenlige centre!!!! Men hvad skulle være dyre end Fitnessdk?? ja det kan jeg godt svare på fx. Skodsborg Vigør Center......ca. 7000-10000 kr. pr. år!!! Jeg bor et stenkast derfra, så har overvejet muligheden!!!!! (men det er vist osse den eneste mulighed)

Ja så skulle der starte et nyt center i Lyngby den 29-02-2004, men det bliver sikkert som alle de andre...men det får jeg at se når det åbner!!!!!

Edited by Morten Z
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg har straps, men de hjælper kun begrænset
Så bruger du dem forkert, jeg har aldrig hørt om nogen, som kunne dødløfte mere end de kunne holde med straps. Måske ruller du dem den gale vej? Du kunne også prøve mixed grip.

Hvad mener du med mixed grip????

Hvilken vej ruller du dem???

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Shit hvor du brokker dig Tommyboy - jeg tror ærlig talt ALDRIG du finder et passende center med den attitude. Der vil altid være ét eller andet man kunne tænke sig en smule anderledes. Er du også sådan med kærester, job, venner og hvad véd jeg...

Selv elsker jeg at træne i mit center. Der er masser af ting jeg godt kunne tænke mig at lave om, men de opvejes mange gange af alle de ting jeg godt kan li'.

Jeg synes ikke at jeg brokker mig specielt meget *G* Jeg er bare træt af dårlige fitnesscentre og deres målgruppe!!!

Jeg kunne godt lavet det bedste center i DK på idé-plan....men der ville ikke være den store økonomi i det; da den ikke ville henvende sig til famillien eller mennesker der skal i form....men udelukkende meget seriøs mennesker!!!

Men jeg er meget krævende, men osse kreativ...fordi jeg ser mange muligheder i at forbedre et center...og fatter nærmest ikke hvordan de ikke selv kan få øje på det!!!! Jeg prøver da osse at gøre hvad jeg kan, for at forbedre Fitnessdk til det mere seriøse, men de vil ikke rigtig høre på noget..........ja og når jeg så får at vide, at de ikke ønsker body-builder typer, så får man løst til at give op!!!! Det var osse grundet til de ikke ville have et squat-stativ til at starte med, fordi det ville tiltrække de forkerte typer!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Og så stinker der forfærdeligt af gummi pga. underlaget!!!

:blink: Ja det kan vi så sandelig ikke have... skift center og det kan kun gå for langsomt

Der stinker ikke ag gummi der hvor jeg træner....så skulle det da lige være fra brugte kondomer *G* Nej der stinker nok mere af Eau de toilette end gummi *G*

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
I form er okay *LOL* Nope......hvis du skal sidde og læse mens du træner, så ville du automatisk bruger mere end de 30-60 sekunder melelm hvert sæt, hvilket kan være belastende for folk der gerne vil til......og en smule provokerende!!!!

Tjaaa - jeg træner i øjeblikket med 60-180 sek. mellem hvert sæt, så jeg er bange for jeg kommer til at provokere lidt. :cry::w00t:

Det går nok sålænge du ikke sidder og piller busemænd ;)

Link to comment
Share on other sites

Tommyboy--> Har du slet ikke lyst til at kommentere de spørgsmål jeg har stillet i tråden... har jeg formuleret mig dårligt? når du engang har færdig med at besvare dem så kandu gå i krig med den her bagefter

Jeg kunne godt lavet det bedste center i DK på idé-plan

Det glæder jeg mig meget til at høre om :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Prøv evt. WT-centret på Vesterbro.

Har prøvet WT-center - ikke lige min kop te........og så er det blevet ret dyrt after nytår.

Ja det kan godt blive alt for pussenusset....sådan er Fitnessdk!!! Jeg kunne nemt forstille mig noget mere rådt ville være bedre fx. et center bygget op som grotter med fakler på vægene osv.... *S*

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
Det går nok sålænge du ikke sidder og piller busemænd ;)

Kun en gang i mellem, når jeg tror ingen kigger... :lol:

Kan nu godt følge mange af dine holdninger omkring forbedringer i centre. Desværre, som du også selv nævner, så er der ikke altid penge i det. <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
......hvis du skal sidde og læse mens du træner, så ville du automatisk bruger mere end de 30-60 sekunder melelm hvert sæt, hvilket kan være belastende for folk der gerne vil til......og en smule provokerende!!!! ( det hører ikke hjemme der...læs bladet på et andet tidspunkt)

Nej nu må det stoppe Tommyboy... hvilken gylden regel er det der dikterer at pauserne mellem sættene skal holdes på 30-60 sek??? hvis du træner tunge 5'ere tripler doubler eller singles så er det meget normalt at holde pauser på op til 10 min... og er det da bedre at sidde og kigge lige ud i luften end at læse et blad?... det kan da være fløjtende ligegyldig hvad tiden går med imellem sættene... alternativet var jo at du kunne spørge om du kunne køre imellem vedkommendes sæt... har du tænkt på det? Jeg begriber på ingen måde formålet med denne tråd... du bedes venligst forklare den hvis overskudet er til det :unsure:

Formålet har jeg forklaret i et af mine svar! Mine erfaringer fra fitnessblade osv....siger maks 1 minut hvis du træner meget tungt og 30 sekunder hvis du træner "normal" antal gentagelser fx. 8-12!

Jeg træner selv med 30 sekunders pause!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det går nok sålænge du ikke sidder og piller busemænd ;)

Kun en gang i mellem, når jeg tror ingen kigger... :lol:

Kan nu godt følge mange af dine holdninger omkring forbedringer i centre. Desværre, som du også selv nævner, så er der ikke altid penge i det. <_<

Tak....og man må jo bare håbe, at der endag kommer det ultimatice center for seriøse indstillede folk ;) Måske skulle vi lave en indsamling her på MOL.......hvis vi giver en 10'er hver, så har vi måske råd til at bygge vores eget center *G*

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tommyboy--> Har du slet ikke lyst til at kommentere de spørgsmål jeg har stillet i tråden... har jeg formuleret mig dårligt? når du engang har færdig med at besvare dem så kandu gå i krig med den her bagefter
Jeg kunne godt lavet det bedste center i DK på idé-plan

Det glæder jeg mig meget til at høre om :)

*G*

Jeg har idéen......men mangler dem/den der vil smide 100000000 millioner ud af vinduet til et center, hvor pengene aldrig vil bliver tjent hjem *G* ......Vent har hørt, at Bill Gates vil give sin formue væk *G* (300 milliader)

Newz

Edited by Tommyboy
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share