200 kg for reps DL challenge


jsc
 Share

Recommended Posts

Konkurrencen er simpel. Ved slutningen af sommerferien ser vi hvem der har kunnet dødløfte 200 kg flest gange. Eneste tilladte hjælpemidler er bælte og stropper.

Hvis I kunne tænke jer at være med så skriv jer på liste med copy/paste

DELTAGERE:

jsc

zoa

Loonie

TJ

Anyone

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det gør ikke mig noget Jacob men hvordan kan det være stropper er tilladt? er det hvis man ikke har mulighed for brug af magnesium? det er tilladt ik? magnesium altså ;)

Anyone ville også gerne så skriv du bare ham på :)

Edited by Zoa
Link to comment
Share on other sites

Det gør ikke mig noget Jacob men hvordan kan det være stropper er tilladt? er det hvis man ikke har mulighed for brug af magnesium? det er tilladt ik? magnesium altså ;)

Anyone ville også gerne så skriv du bare ham på :)

Jeg ville selv bleve ret begrænset af ikke at bruge stropper, og jeg synes det skal være en konkurrence, hvor vi måler ryg, hofte og benstyrke frem for udelukkende håndstyrke.

Link to comment
Share on other sites

Bare lige af nysgerrighed, Har i tidsramme på?

Devito

Som skrevet står: Ved slutningen af sommerferien ser vi hvem der har kunnet dødløfte 180 kg flest gange.

Skulle måske have været lidt mere konkret ;)

Det er 180 for reps, hvad er kriterierne for at det er reps?

Fx Flest løft indefor 5min...

Pauser imellem løft? ellers bliver det jo singles :unsure:

Det var det jeg mente med tidsramme...håber det blev tydligere.

Devito

Link to comment
Share on other sites

Hr. Kirche jeg tror desværre ikke det går i smith... det er et noget andet løft ;)

Devito-> Nu er det jo Jsc der har startet konkurrencen men vægten skal vel ned og ligge død ellers er det ikke dødløft... min personlige mening er at Ronnie-stil ikke er tilladt selvom det rister ryggen en hel del men så svært kan det jo hellere ikke være... bare vi bliver enige om hvordan det skal udføres :)

Link to comment
Share on other sites

Havde faktisk tænkt mig at man godt måtte toppe før slutningen af sommerferien. Man kan ikke vinde andet end æren, så det ville være omsomst at snyde. Der er intet ærefuldt i at snyde. Men det ville da være et plus med vidner.

Link to comment
Share on other sites

Af nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at høre, hvorfor det lige skal være 180kg? Den vægt er der da ikke noget særligt over. Ville 200kg ikke være en mere naturlig "rund" vægt at konkurrere på?

P. S. For mig kan det være ligegyldigt, da jeg ikke kan dødløfte hverken 180kg eller 200kg ;) . Men 180kg virker som et lidt underligt valg af vægt. Enlighten me, please :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share