200 kg for reps DL challenge


jsc
 Share

Recommended Posts

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest PlayboY
Hehe, meget fed konkurrence. Desværre er jeg alt for whimpet til at kunne deltage :( ...jeg mener..øh.. jeg skal noget andet den dag :)

Et lille spørgsmål: Bliver rækkefølgen afgjort ved lodtrækning eller ved seedning? En eller anden herinde sagde jo engang, at dødløft overvejende er et spørgsmål om vilje, så det er vel ikke uvæsentligt om man er først eller sidst.

Så må du jo komme med i vores junior klasse din bette bøs´ :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hehe Thomas hvem har sagt det skulle være menneskeligt? ;) er du inde eller ude :devil::tongue: så kan vi altid tage de 200kg bagefter (læs en anden dag) Jacob har fastsat reglerne og vægten... synes ikke vi skal lave mere om på det... der er ingen der siger det skal være i OBBC det kunne bare være hyggeligt hvis vi lavede et mini-moltræf med det som hovedformål :)

Link to comment
Share on other sites

Stærkt jsc :)

200 kg it is then. Det er også nemmere at træne for efter min mening. Der har jeg også en ide om hvor jeg ligger. Jeg tog 5 reps i fredags med 200 kg, og der var måske til 1 mere. Så jeg vil tro jeg kan bygge op til omkring de 10 reps når vi når sommer. Time will tell....

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Taget i betragtning at du ikke kunne huske det fra sidste lørdag, så kan jeg ikke se hvad du brokker dig over ;)

Kom nu da, Loonie, du ved jo du kan lide det.

200 er jo også et pænt tal, og med din Islandskampvilje kan du nok omstille dig :)

Link to comment
Share on other sites

Hvad kommer den så til at ligge på i juniorklassen? også 20 kg højere? :)

140 er jo tre plader...... :)

Ja...? :)

Jamen så siger vi 140 i juniorklassen.. Det er nu engang så pænt med 3 skiver 

Okay. Er der nogen indvendinger? :)

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Årh hvad Loonie?? Jo flere vi er med fra OBBC jo sjovere. Bare fordi du havde de 19 med 140. Hvis du vil have mælkesyre kan du jo bare stille op i juniorrækkerne også. Men prøv at tænke på hvor meget masse du kan gaine ved at fokusere på at trække max reps med 200 kg.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share