200 kg for reps DL challenge


jsc
 Share

Recommended Posts

Det er utroligt så travlt du har med at ridse regler op for en konkurrence du ikke selv skal være med i

Det er fordi gode gamle xax er dommer i DSF, og så tror han fejlagtigt, at han skal være dommer over for alle dem som laver de 3 store i OBBC :tongue:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er fordi gode gamle xax er dommer i DSF, og så tror han fejlagtigt, at han skal være dommer over for alle dem som laver de 3 store i OBBC
Han bliver bundet fast til cablecross stativet med bind for øjnene og MASS' gamle knæbind i munden, så han ikke kan stikke sine fede fingre i jeres konkurrence :lol:
Skal du ikke være med Krea? du kan sagtens reppe med 200kg

Jeg river jeg allesammen rundt, fra SKIVE!!!! Det ville jo svare til at sætte Zidane på et Old boys serie 9 hold :devil: Det skal også være fair jo ;)

Link to comment
Share on other sites

Count me in :D

vil gerne deltage i junior rækken. mit problem er bare at der ikke er andre MOLboer der træner i mit center :(

men er der ikke nogen fra ålborg eller hjørring der også deltager? jeg er klar på at skulle køre lidt men OBBC er nok lige i overkantet (3 1/2 - 4timer)

Link to comment
Share on other sites

Tror? Næh, jeg ER dommer i OBBC, om det så er de 3 styrkeløft eller preachercurls, så stiller jeg med glæde op og terroriserer alt og alle med paragraffer og regelrytteri. :king:

Hvis ikke der eksisterer regler for en øvelse, så skal jeg hurtigt finde på nogen. :bookread: :4signme: :2revolver:

Krea skal ikke snakke for højt nu, ifølge hans bror så er han en luderdoven diskopumper, som ikke vil brænde ordentligt aw. :chicken::tongue:

Men seriøst, så er det såmænd for at hjælpe, uanfægtet af min dommerkarriere i DSF. Jeg har ikke tænkt mig at hoppe med i konkurrencen :crazy:, men derfor kan man jo godt bidrage med noget alligevel. ;)

Link to comment
Share on other sites

Count me in :D

vil gerne deltage i junior rækken. mit problem er bare at der ikke er andre MOLboer der træner i mit center :(

men er der ikke nogen fra ålborg eller hjørring der også deltager? jeg er klar på at skulle køre lidt men OBBC er nok lige i overkantet (3 1/2 - 4timer)

Det er lige meget. Vi regner med at du ikke snyder med dine reps.

Link to comment
Share on other sites

Count me in :D

vil gerne deltage i junior rækken. mit problem er bare at der ikke er andre MOLboer der træner i mit center :(

men er der ikke nogen fra ålborg eller hjørring der også deltager? jeg er klar på at skulle køre lidt men OBBC er nok lige i overkantet (3 1/2 - 4timer)

Godt, Don! :)

Forøvrigt: Hvem er Krea's bror? :unsure:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Han har trukket 19 med de 140 :devil:

Men tænkte bare, at når nu den lille fornærmede tøs ikke ville være med på de 200... ;)

Tror ikke han vil være med på de 140 dog, så I har jeres konkurrence for jer selv tøser :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share