Fællestræning på Ravnsbjerg


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

QUOTE 

jeg giver knap 1700 om måneden. træning koster 300kr om året, så der er en del at spare i forhold til de mere alm. tilgængelige træningscentre

Hvad følger med? Tænker her på vand, varme, internet etc... Og hvor store/små er værelserne?

Hygge 

Det er inklussivt alt, hvad du har nævnt. Hvis du kommer, kan du jo få lov at se mit værelse, og vurdere om det er noget.

Jeg skal træne unger i svømning på tirsdag, hvorefter jeg skal ind og hoppe så jeg kan desværre ikke kigge forbi. Og så lige det (måske) sidste spørgsmål.

Hvor lang ventetid er der ca på et værelse?

Hygge

Link to comment
Share on other sites

QUOTE 

jeg giver knap 1700 om måneden. træning koster 300kr om året, så der er en del at spare i forhold til de mere alm. tilgængelige træningscentre

Hvad følger med? Tænker her på vand, varme, internet etc... Og hvor store/små er værelserne?

Hygge 

Det er inklussivt alt, hvad du har nævnt. Hvis du kommer, kan du jo få lov at se mit værelse, og vurdere om det er noget.

Jeg skal træne unger i svømning på tirsdag, hvorefter jeg skal ind og hoppe så jeg kan desværre ikke kigge forbi. Og så lige det (måske) sidste spørgsmål.

Hvor lang ventetid er der ca på et værelse?

Hygge

Jeg tror der er 4 måneder lige nu. Der var 6 da jeg søgte ind på Ravnsbjerg.

Andre kollegier kan variere fra 3 til 24 måneder.

Link to comment
Share on other sites

man kan så også vælge at spare de 300kr om året ved at hugge andres nøgler.......... det er der visse personer der gør.....

Det er da lidt sølle at snyde for 300 om året.... <_<

Nogen af jer der ved om der er andre af kollegierne i Århus der tilbyder styrketræning, har motionsrum?

Hygge

Jeg ved at Børlum og trillegården har.

Link to comment
Share on other sites

Har alle styr på, hvor Ravnsbjerg ligger?

Nej, heller ikke hvor man skal finde sodavanden inden..

Det ligger lige overfor Jyllandsposten i Viby.

Når du kører på Skanderborgvej, fra Viby-siden, skal du dreje til venstre ved Jyllandsposten inden det store kryds.

Det er så Risdalsvej 38 - 126, jeg bor. Det er kollegiebygningerne på venstre hånd, der har de runde ender. Det er så ikke de første to blokke, du kommer forbi, men den første af de næste to.

Hehe... Sodavanden er oppe i mit fælleskøkken. :)

Link to comment
Share on other sites

Hvad så drenge, er i klar? -Det er jo imorgen, det går løs.

Har alle styr på, hvor Ravnsbjerg ligger?

Nej ikke præcis, men næsten, men Ravnsbjerg er vist så mange ting,

lige som universitetet i sidste uge, men jeg har dit telefonnummer.

Kører man ind fra Horsensvej, eller hvad den vej hedder,

der går ud af byen fra Viby torv ?

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Hvad så drenge, er i klar? -Det er jo imorgen, det går løs.

Har alle styr på, hvor Ravnsbjerg ligger?

Nej ikke præcis, men næsten, men Ravnsbjerg er vist så mange ting,

lige som universitetet i sidste uge, men jeg har dit telefonnummer.

Kører man ind fra Horsensvej, eller hvad den vej hedder,

der går ud af byen fra Viby torv ?

Henning :pumpin:

Skanderborgvej, ikke Horsensvej. ;)

Ellers må jeg referere til mit forrige post. :)

Men du ringer/skriver bare, hvis der er noget. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke bare klar, jeg er tændt :)

Huha, du gjorde mig lige nervøs et kort øjeblik! :o

Troede først der stod: "Jeg er ikke klar".

Men det var jo heldigvis bare en læsefejl. :bigsmile:

Jeg er også mega tændt! :devil::devil:

------------------------------------------------

Hvis folk har yderlige spørgsmål, kan de bare stilles.

Jeg kan lige gentage, at hvis man f.eks. kommer fra arbejde, så kan man naturligvis klæde om på mit værelse. :)

Link to comment
Share on other sites

Vi skal som tidlige skrevet have 2 disco-konkurrencer.

Ez-curls max-rep med halv kropsvægt og bænkpres max-rep med kropsvægt.

Bænkpres vil foregå sådan, at man stiller sig på vægten (to forsøg), og her runder man OP til nærmeste 2,5. Altså hvis man vejer 87, løfter man 87,5. Vejer man 88 løfter man 90.

Ez-curls vil blive afrundet til nærmeste 5. Dvs man med en vægt på 87 skal løfte 85/2=42,5, og med en vægt på 88 skal løfte 90/2=45.

Jeg har en vægt, og den benyttes. Man har 2 forsøg til indvejning, så man lige kan nå på toilet eller smide bukserne, eller hvad der skal til. ;)

Man kan blive mester i curls og mester i bænk, men den, der tager flest reps, er den person, der kan kalde sig for den officielle "PUMPING-MASTER". :o B) :devil:

Det indebærer en ret til at skrive det under sin avater til næste gang, der er konkurrence igen. :)

Link to comment
Share on other sites

jeg vil naturligvis stå i et hjørne og dødløfte, køre goodmornings og grynte :) :)

Hehe... Du skal også curle! B)

Vi kunne også konkurrere i squat 1,5xkropsvægt og død 2xkropsvægt, men jeg tvivler på, at der er mange, der gider det?

Det er næsten også for hårdt. Så ville dødløften være cardio for mig. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

buuhuu, jeg er syg, det har nu været igang i en uge, det suger, så jeg kan sq ikke ligefrem træne imorgen, men alt efter hvor godt jeg har det kunne det da godt tænkes jeg gloede forbi....evt ownede *.* i læg, det kræver jo ikke speciel styrke

dementia

Det var sgu en skam, men ja kom alligevel forbi, selvom du er lidt sløj.

Og ja, du kan stadig vise hvordan man kører læg med alle vægte i cetret. :devil:

Link to comment
Share on other sites

er der flere pladser??jeg tror muligvis jeg er i århus imorgen!?jeg har en kammerat, ved ikke om han er mol´er, men hvis der er pladser tror jeg da at vi er klar??

Jo, det værste, der kan ske er, at vi bliver lidt klemte nede i den lille kælder. Men vi kan bare tage en stang med ind i kondirummet, og så kan folk også stå derinde og træne.

Så kom bare.

Det kan sgu ikke undgå at blive meget socialt. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share