Rigtig nem og effektiv slankekur


MichaelEbeltoft
 Share

Recommended Posts

Dette er ingen mirakelkur, men en nem måde at tabe sig på. Det kræver ingen kalorie beregninger eller noget som helst, kun en daglig tur i motionscenteret.

Faktisk var det et rent tilfælde at jeg fandt ud af at denne træningsrytme virkede så godt til vægttab. Here goes:

I perioden oktober-december arbejde jeg om aftenen (14.00 til 23.00), så hvor jeg før trænede om eftermiddagen, blev jeg nu nødt til at træne om morgenen. Da jeg startede med at arbejde var sommeren jo slut og jeg begyndte at bulke. Men efter en måned havde jeg ikke taget et eneste kilo på, jeg blev på min nuværende vægt på trods af at jeg havde skiftet proteinen ud med Weight Gainer, og spiste rigtig mange kalorier. Det blev jeg lidt træt af og satte mig ned for at analysere hvad fanden jeg gjorde forkert. Jeg kom frem til at det måtte skyldes mit nye træningsmønster, træning om morgenen, arbejde om aftenen. Nu havde sommeren jo sat sine spor, jeg var jo ikke ligefrem på samme fedtprocent som efter slutningen af min sidste diæt i starten af Juli. Så hvorfor ikke prøve at spise normalt og se hvad der skete, jeg kunne jo godt tåle at smide en 3-4 kg. Så jeg gik tilbage til at spise normalt istedet for at grovæde. Dvs at jeg åd ikke hele tiden, og drak ikke mere end en WG shake, istedet for 2-3 stykker. Ganske rigtigt, jeg tabte mig godt 1-1,5 kg om uge, og blev rimelig hurtigt ripped igen. Alt sammen uden nogen særlig indsats hvad angår kost, og ingen cardio.

Hvad min hemmelighed var? Jeg trænede som sagt om morgenen. Med det samme jeg vågnede tog jeg en gang ECA, normalt ville jeg ikke gøre dette i en bulk periode men jeg er ikke god til at træne om morgenen så jeg skulle lige kickstartes. Jeg spiste kun en banan, og drak en ½ liter mælk med min ECA inden jeg tog op og træne. Ca en time efter jeg havde stået op stod jeg i centeret, klar til en balls to the wall workout. Når den var overstået, drak jeg på sædvanligvis min Weight Gainer, og spiste normalt resten af dagen. Det er sgu da en nem måde at tabe sig på, men det kræver at man kan træne om morgenen.

Her er en typisk hverdag i oktober:

Klokken 09.00

Stod op og tog en serving ECA sammen med en ½ liter mælk og en banan.

Klokken 10.00

Træning

Klokken 11.00

WG shake

Derefter spiste jeg normalt og gik i seng ca. klokken  0.00

Hvis man vil have endnu bedre resultater vil det helt sikkert hjælpe at tage endnu en serving ECA 3-4 timer efter den første.

Jeg tror at fidusen er at når man står op, tager ECA og træner så tidlig på dagen, sætter man stofskiftet i overdrive hele dagen. Og da jeg spiste normalt resten af dagen (selvfølgelig min 6 måltider) vil stofskiftet forblive rimelig højt dagen igennem.

I er velkommen til at droppe en kommentar.

For the record, så kan jeg lige nævne at det er ligegyldigt hvilken ECA stack man bruger, men jeg brugte Xenadrine og Dymetadrine X-treme. Men som sagt er det fuldstændig lgegyldigt hvad producenten hedder.

Link to comment
Share on other sites

Det er også min fremgangsmåde når jeg cutter! (Sådn ca.)

Jeg triller dirkete ud af sengen og hen til "medicinskabet", smækker to Dymetradine indebords, venter 15 minutters tid, snupper en protein shake, så smutter jeg ned og laver noget cardio i ca. 30 minutter. Tager på arbejde. Æder 2 Dymetradine til ved en 16-tiden og så ned og træne med vægte. Jeg fulgte godt nok meget præcist en 2200kcal diæt i hverdagen, tilgengæld åd jeg som et lokum i weekenden! :D

Burger fredag, pizza lørdag, mexicansk søndag! MUMS!

Jeg tabte 3 kg fedt på 3 uger på min sidste omgang cut! :)

Link to comment
Share on other sites

ja, ECA er ulovligt i DK.

Det er en forkortelse for Efedrin-Coffein-Aspirin, som virker ved, at det giver en mere psykisk energi, øger forbrændingen og nedsætter ens appetit.

Så, det virker altså, men er receptpligtigt, fx. under navnet Letigen(indeholder dog ikke apirin, men har samme effekt)

Link to comment
Share on other sites

ECA er en forkortelse for Ephdrin-Caffein-Aspirin.

ECA er ulovligt at sælge i Danmark, men det er helt 100 % lovligt at købe det over nettet fra et andet EU land. Grunden til at der bliver snuppet så meget af det i tolden er at folk køber det fra USA, og det er ikke tilladt. Der sker dog ikke andet end at man har 14 dage til at sende frimærker nok til retur porto, hvis ikke man gør det vil det blive sendt til destruktion. Dvs ingen bøde eller andet, kun penge ud af vinduet. MEN det er kun hvis det bestilles udenfor et EU eller EØS land. Og det er USA ikke.

Fordi ECA er så almindeligt i næsten alle andre lande end Danmark er der også salg af det herhjemme. Så der er ingen grund til at bestille det fra udlandet. Det kan sagtens fås herhjemme, og man gør ikke noget forkert i at købe det. Det er kun sælger som kan få en bøde.

Nu indeholder ECA stacks ikke syntetisk Ephedrin Coffein og Asprin, men urter som indeholder en lille procentdel af  ECA.

Det drejer sig om Ma-Huang (ephedrin), Guarana (Coffein) og White Willow (Aspirin).

Mht lovgivningen omkring ECA så er det jeg har skrevet ovenfor ikke gætteværk. Det er 100 % korrekt. Jeg har sat mig godt ind i lovgivningen da jeg før har bestilt fra USA, og har mistet penge ved det. Jeg kontaktede lægemiddelstyrelse og fik tilsendt papirer omkring den gruppe stoffer som ECA hører ind under. Så jeg har det sort på hvidt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også fået snuppet sager fra USA! Og skrev flere lange klagebreve med kildehenvisninger osv... Men der er ikke noget at gøre hvis det er købt uden for EØS.

Efedrin og koffein er heller ikke ulovlige i konkurrence. Der er en grænseværdi på 10mcg/l for efedrin og 12mcg/l for koffein, men hvis man bruger en ECA kommer man nok en god del over de værdier!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share