Sony NETMD


dementia
 Share

Recommended Posts

Jeg sælger min ca 1 år gamle net minidisc da jeg ikke bruger den længere, den fremstår som ny da den har ligget i etuiet hver gang jeg har brugt den, der er INGEN ridser overhovedet.

Den er let, lille, der er glimrende batterilevetid, hurtig overførsel af numre via usb, og via Sonys komprimering kan der ligge ialt 296 min musik pr minidisc.

Der medfølger:

2 stk Originale Sony batterier

Afspilleren

Driver og programmer

Etui

Kasse

Kvittering

Fjernbetjening altså den der sidder på høretelefon'sledningen.

Manualer

Oplader

USB-kabel

Samt 9 minidiscs

De originale Sony høretelefoner er desværre gået istykker iløbet af året, men der medfølger høretelefoner af andet mærke.

Jeg købte selv disse herligheder for 2500kr for godt et år siden, så kom med nogle realistiske bud.

Hvis der er nogle spørgsmål eller noget så må i endelig sige til

dementia.

Link to comment
Share on other sites

Denne minidisc er ved ca. 1 år gammel ca. 600 kr værd.. både fordi den er lidt gammel, og så også fordi der er andre hovedtelefoner med... nu gik min egen desværre i stykker, så jeg leder efter en igen :)

Derfor vil jeg gerne byde 650kr + pp dvs 700kr med forsendelse... skriv til mig pr e-mail eller over icq hvis det var noget : min e-mail:

[email protected]

icq@ : 130240790

msn: [email protected]

Hilsen Bo

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fnis.. okay.. det er så jeres problem hvis i vil give så meget... tjek www.overclocking.dk .. det er nemlig stedet hvor der handles til hvad det er værd... men vil vi være så dumme at byde så meget så.. be my guest

Gaaab, en vare er det værd den næste køber er villig til at betale, så måske sælgerne på overclocking er nogle fjolser, da de kan få langt mere for deres varer andetsteds. B)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share