HIFI - Stereo


ronnie99
 Share

Recommended Posts

Efter nøje overvejelser og et KLÆKKELIGT banklån, så har jeg besluttet mig og investere i min egen SUPER hjemmebio. Vi taler projektor og lærred!!! :bigsmile:

Men jeg har ikke tænkt mig om, for det er ikke længe siden jeg har været ude og investere i HIFI Stereo, et superkøb jeg aldrig har fortrudt, men det må så rykke fra pladsen til fordel for hjemmebioen :(

Jeg sælger altså ud af:

Sony FM-stereo tuner ST-SE300

Sony CDP-XE270 (High Density Linear Converter)

Pioneér Forstærker A404-R (helt klart mit favoritkøB)

Jamo SW 300 II Sattelit Inklusiv Subwoofer!

Altsammen købt i 2001-2002 B)

Alt i alt blev der købt for mellem 6000-7000 DKR (inkl. alle kabler)

Jeg håber da på og kunne inkassere et sted omkring 4000,- men ellers så giv et bud over PM, jeg er villig til at forhandle, da jeg skal af med det inden jeg kan købe Hjemmebio! :bigsmile: (jeg glæder mig sku' som et lille barn :lol: )

Jeg skal lige have fundet kvitteringerne, men mener bestemt at det stadig er garanti/reklamationsret på i hvert fald Pioneér Forstærker og Jamo Højtalere.

(Jeg købte udvidet garanti i op til 5 år, som der jo langt fra er gået endnu. Dog loves det ikke, da jeg først skal have fundet kvitteringerne..det kan jo være jeg husker forkert)

Jeg mener lige præcis at CD-afspilleren + Tuneren lige har overstået reklamationsretten der er 2 år. Ellers har de ikke lang tid igen.

Edited by ronnie99
Link to comment
Share on other sites

Jeg poster lige et billede i løbet af Onsdagen B)

(rettelse onsdag: Billede kommer på i løbet af torsdagen, da søsteren lige låner mit Digital Kamera i øjeblikket!) :)

Indtil da kan I lige tjekke dette link til

Cd-afspilleren: http://www.hi-fi-import.dk/sony_cdp-xe270_sort.php

Tuneren: http://www.techtronics.com/uk/shop/612-son...300-tuners.html

Højtalersystem: http://www.happymedium.com/specials.htm

Edited by ronnie99
Link to comment
Share on other sites

Hm..Min kæreste har svært ved at finde kvitteringerne for de enkelte dele, da vi flyttede sammen for ½ år siden. :o

Hvis ikke det skulle lykkes mig og få fremskaffet kvitteringerne, så er jeg villig til at give et hak ned i prisen, men KUN hvis jeg ikke finder kvitteringerne. De må squ da være her et sted!!!! :)

Edited by ronnie99
Link to comment
Share on other sites

Kvitteringerne er ikke dukket op endnu, og selv ville jeg nok også tænke mig om en ekstra gang inden jeg købte noget uden kvitteringerne, så jeg skal lade hele anlægget gå for 3200 kr,- Denne pris er absolut ikke til forhandling, da jeg mister nok i forvejen!

Det er altså mindre end hvad jeg købte forstærkeren til i 2002!

Jeg har allerede været ude og købe projektoren tl min hjemmebio... (Whooha, så nu er der ikke pladstil anlægget mere) :w00t:

Edited by ronnie99
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Efter nøje overvejelser og et KLÆKKELIGT banklån, så har jeg besluttet mig og investere i min egen SUPER hjemmebio. Vi taler projektor og lærred!!! :bigsmile:

Men jeg har ikke tænkt mig om, for det er ikke længe siden jeg har været ude og investere i HIFI Stereo, et superkøb jeg aldrig har fortrudt, men det må så rykke fra pladsen til fordel for hjemmebioen :(

Jeg sælger altså ud af:

Sony FM-stereo tuner ST-SE300

Sony CDP-XE270 (High Density Linear Converter)

Pioneér Forstærker A404-R (helt klart mit favoritkøB)

Jamo SW 300 II Sattelit Inklusiv Subwoofer!

Altsammen købt i 2001-2002 B)

Alt i alt blev der købt for mellem 6000-7000 DKR (inkl. alle kabler)

Jeg håber da på og kunne inkassere et sted omkring 4000,- men ellers så giv et bud over PM, jeg er villig til at forhandle, da jeg skal af med det inden jeg kan købe Hjemmebio! :bigsmile: (jeg glæder mig sku' som et lille barn :lol: )

Jeg skal lige have fundet kvitteringerne, men mener bestemt at det stadig er garanti/reklamationsret på i hvert fald Pioneér Forstærker og Jamo Højtalere.

(Jeg købte udvidet garanti i op til 5 år, som der jo langt fra er gået endnu. Dog loves det ikke, da jeg først skal have fundet kvitteringerne..det kan jo være jeg husker forkert)

Jeg mener lige præcis at CD-afspilleren + Tuneren lige har overstået reklamationsretten der er 2 år. Ellers har de ikke lang tid igen.

Er det solgt? Hvis ikke, hvad ville din pris så være for Jamo sætte`?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share